• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
BMW R 1200S
Το Βαυαρικό RR
Διαβάστηκε από 24788 αναγνώστες
Άργησε πολύ η ΒΜW να παρουσιάσει τη δική της νέα Supersport μοτοσικλέτα. Καθυστέρησε, μα φέτος που παρουσίασε το R 1200S φάνηκε πως όλη αυτή η χρονοτριβή δεν έγινε για να αντιγράψει τον ανταγωνισμό, αλλά για να μπορέσει να διαμορφώσει τη μοτοσικλέτα της στα δεδομένα της κατηγορίας, δίχως όμως να αλλοιώσει τα χαρακτηριστικά της φίρμας και του μοντέλου R 1100S, που ουσιαστικά αντικαθιστά.
Η πρώτη SS μοτοσικλέτα της BMW με το νέο κινητήρα Boxer των 1200 κ.εκ. είναι γεγονός. Κατασκευασμένη στη φιλοσοφία της εταιρίας, δίνει μία ξεχωριστή διάσταση στο φάκελο Supersport. Ενώ όλοι οι κατασκευαστές δίνουν, χρόνο με το χρόνο, μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις στις μοτοσικλέτες τους, η BMW κινήθηκε διαμετρικά αντίθετα και χάρισε στο R 1200S όγκο, ύψος και μάκρος. Όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές, ανεβάζουν τα μαρσπιέ στο ύψος των πίσω φλας με σκοπό τα μεγαλύτερα περιθώρια κλίσης, αντίθετα η ΒΜW έχει τους δύο κυλίνδρους του κινητήρα να εκτείνονται προκλητικά εκατέρωθεν! Ενώ τα περιμετρικά πλαίσια, στην κατηγορία, με τους θηριώδεις δοκούς είναι το σημείο αναφοράς κάθε χρόνο για την αυξημένη ακαμψία και τον τρόπο χύτευσής τους, η BMW και πάλι αδιαφορεί χρησιμοποιώντας τον κινητήρα σαν κυρίως μέρος του πλαισίου και μερικές σωληνώσεις που στηρίζουν το Telelever, τη σέλα και το Paralever και διαμορφώνουν το υποπλαίσιο. Στις μοτοσικλέτες της κατηγορίας τα σκήπτρα για το καλύτερο σύστημα πέδησης παίρνει αυτό με την πιο ακραία συμπεριφορά, ενώ η BMW διαθέτει ABS. Μπορεί στις μοτοσικλέτες supersport οι εισαγωγές στο μούτρο να είναι το στόμιο του Ram air, στο R 1200S υπάρχει αλλά χρησιμεύει για να στέλνει αέρα στο ψυγείο λαδιού! Τι Supersport είναι αυτό! Μπορεί το R 1200S να μη μοιάζει με κανένα άλλο, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε διαθέτει τις βασικές αρχές που είναι σχεδιασμένες εδώ και χρόνια οι μοτοσικλέτες της κατηγορίας. Με αυτό το σκεπτικό, λοιπόν, είναι το ελαφρύτερο Boxer (μετά το HP2) και το πιο δυνατό (και από το HP2). Η θέση οδήγησης αναγκάζει το σώμα να έρθει μπροστά πιέζοντας τα άνω άκρα το τιμόνι, ενώ τα πόδια διπλώνουν σε κλειστές γωνίες.

 
 BMW R 1200S
Αισθητική
Κινητήρας
Αναρτήσεις –Πλαίσιο
Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα