net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Η ανανέωση
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 69654 αναγνώστες
Στον αστερισμό του Euro III
Το κινητήριο σύνολο είναι στην ουσία καινούργιο και σχεδιάστηκε φυσικά για να πληροί τις νέες προδιαγραφές ρύπων. Έχει μεγαλύτερη κατά 75 κυβικά χωρητικότητα, κάτι το οποίο σημαίνει ότι είναι και δυνατότερο κατά…2 ίππους από το προηγούμενο. Οι αυστηρές προδιαγραφές όμως «φίμωσαν» το μοτέρ, το οποίο σε συνδυασμό με το αυξημένο κατά 13 κιλά βάρος του συνόλου, δεν μπορεί να αποδώσει όπως θα έπρεπε. Οι εκκινήσεις από στάση είναι δραματικές για τέτοιας κατηγορίας μοντέλο και το γκάζι θα πρέπει να παραμείνει ανοιχτό για αρκετά δευτερόλεπτα πριν ανεβούν τα χιλιόμετρα, φαινόμενο το οποίο γίνεται ιδιαίτερα αισθητό με συνεπιβάτη. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα και την κάπως αυξημένη κατανάλωση. Μόλις ξεπεραστεί βέβαια το σοκ της εκκίνησης, τα πράγματα είναι μια χαρά. Οι στροφές ανεβαίνουν αβίαστα και το κοντέρ θα δείξει πολύ εύκολα τα 160 χιλιόμετρα τελικής.

 
 Suzuki Burgman 400
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εμφάνιση
Θέση οδήγησης
Εργονομία
Κινητήρας
Τι άλλαξε;
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ