net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Η ανανέωση
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 69652 αναγνώστες
Χαλαραααά
Όπως είπαμε και παραπάνω, οι εκκινήσεις από στάση είναι το μεγαλύτερο μείον του νέου Burgman και είναι το μοναδικό χαρακτηριστικό το οποίο θα σας ταλαιπωρήσει στην οδήγηση. Η υπόλοιπη συμπεριφορά του κινείται προς το…χαλαρό φάσμα της οδήγησης, καθώς δεν του πολυαρέσουν οι πιεσμένες καταστάσεις. Το ίδιο βέβαια συνέβαινε και με το προηγούμενο μοντέλο, οπότε τα πράγματα παρέμειναν στο ίδιο φάσμα του χαρακτήρα. Στις ευθείες με αρκετά στο κοντέρ το νέο Burgman θα εμφανιστεί αρκετά σταθερό (σταθερότερο από το προηγούμενο), κάτι το οποίο ισχύει και για ταχύτητες κοντά στη τελική, και αν δεν υπήρχε το υπερβολικό «παίξιμο» της ζελατίνας, τα πράγματα θα ήταν ακόμα καλύτερα. Στις στροφές το στιβαρότερο πλέον πλαίσιο αλλά και ο 14άρης μπροστινός τροχός, έχουν τον πρώτο ρόλο στη βελτιωμένη σταθερότητα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα φτάσετε σε ακραίες σπορ καταστάσεις. Πάντως, αν το βάλετε στη στροφή με…πρόγραμμα και το αφήσετε να βρει τη γραμμή του, θα την ακολουθήσει άνετα μέχρι την έξοδο, με αρκετά μεγάλα ποσοστά εμπιστοσύνης για τέτοιο όγκο. Στην πόλη δε θα αντιμετωπίσετε ιδιαίτερο πρόβλημα, αρκεί να συμβιβαστείτε με το γεγονός ότι δεν οδηγείτε…παπί! Οι καθρέπτες θα περάσουν πάνω από εκείνους των αυτοκινήτων, ενώ θα καβαλήσει άνετα και κάποια…λογικά πεζοδρόμια.

 
 Suzuki Burgman 400
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εμφάνιση
Θέση οδήγησης
Εργονομία
Κινητήρας
Τι άλλαξε;
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ