net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ιταλικό supermoto με ιαπωνική καρδιά
Aναρτήσεις- Φρένα
Τα δυνατά του σημεία
beta - Στη δυναμική κατηγορία των supermoto εισέρχεται η Beta, προσεγγίζοντάς την με ένα δικό της ιδιαίτερο τρόπο. Δανείστηκε τον αειθαλή κινητήρα της Suzuki των DR 350 και γύρω του έχτισε, με ποιοτικά περιφερειακά, μια μοτοσικλέτα που καταφέρνει να είναι πρακτική και ταυτόχρονα διασκεδαστική.
Το εμπρός δισκόφρενο παίρνει άριστα. Με διάμετρο 310 χιλ. τα endo μπαίνουν στο ημερήσιο πρόγραμμα.
Οι αναρτήσεις, τα φρένα και το πλαίσιο του μοντέλου συνεργάζονται πάρα πολύ καλά, παρέχοντας την απαιτούμενη ασφάλεια. Ειδικά το εμπρός υδραυλικό δισκόφρενο, προκαλεί εντύπωση λόγω της διαμέτρου των 310 χιλ., που δεν συναντάται ούτε σε μοτοσικλέτες μεγαλύτερου κυβισμού. Τόσο σε δύναμη όσο και σε αίσθηση, τα καταφέρνει εξαιρετικά, ενώ το πίσω δισκόφρενο, επίσης υδραυλικό, 220 χιλ., έχει αρκετή δύναμη, αν και θα μπλοκάρει σχετικά εύκολα. Το 46άρι συμβατικό πιρούνι είναι της Paioli και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση, αλλά και την απόσβεση επαναφοράς. Πίσω υπάρχει μονή ανάρτηση με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης. Σε γενικές γραμμές, αποσβένουν πολύ ικανοποιητικά τις ανωμαλίες και φροντίζουν για τη σωστή επαφή με το οδόστρωμα. Το πλαίσιο είναι διπλό, κλειστό σωληνωτό, με μονή ραχοκοκαλιά, κατασκευασμένο από ατσάλι.

 
 Beta Motard 4.0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Eμφάνιση
Κινητήρας
Aναρτήσεις- Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ