net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Beta Motard 4.0
Ιταλικό supermoto με ιαπωνική καρδιά
beta - Στη δυναμική κατηγορία των supermoto εισέρχεται η Beta, προσεγγίζοντάς την με ένα δικό της ιδιαίτερο τρόπο. Δανείστηκε τον αειθαλή κινητήρα της Suzuki των DR 350 και γύρω του έχτισε, με ποιοτικά περιφερειακά, μια μοτοσικλέτα που καταφέρνει να είναι πρακτική και ταυτόχρονα διασκεδαστική.
Στη δυναμική κατηγορία των supermoto εισέρχεται η Beta, προσεγγίζοντάς την με ένα δικό της ιδιαίτερο τρόπο. Δανείστηκε τον αειθαλή κινητήρα της Suzuki των DR 350 και γύρω του έχτισε, με ποιοτικά περιφερειακά, μια μοτοσικλέτα που καταφέρνει να είναι πρακτική και ταυτόχρονα διασκεδαστική.
Οι περισσότερες εταιρείες επιδίδονται τελευταίως στην κατασκευή supermoto μοτοσικλετών που να ικανοποιούν τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του μέσου αναβάτη. Μετά από μια περίοδο "κατακλυσμού" από μοντέλα που στόχευαν κυρίως σε αγωνιστική χρήση, το ενδιαφέρον φαίνεται να εστιάζεται πλέον σε μοτοσικλέτες που θα καταφέρνουν να ισορροπούν ανάμεσα στη διασκέδαση και στη χρηστικότητα. Στα πλαίσια αυτά λειτούργησε και η Βeta, παρουσιάζοντας το Motard 4.0, το οποίο βασίζεται στο enduro μοντέλο της εταιρείας ALP 4.0. Πρόκειται για μια μοτοσικλέτα που θα κερδίσει τη συμπάθεια του κοινού με τον all-around χαρακτήρα της και τη φιλικότητά της προς το χρήστη. Οσο εύκολα θα διδάξει τα πρώτα μαθήματα πλαγιολίσθησης, άλλο τόσο εύκολα θα γίνει πιστός σύντροφος στις καθημερινές μετακινήσεις. Ολα αυτά, όμως, με ένα δικό της, ιδιαίτερο, τρόπο. Συνήθως, όταν ακούμε για χρηστικότητα και πολλαπλό χαρακτήρα, αυτό που έρχεται στο μυαλό είναι μια μοτοσικλέτα με περιφερειακά που κινούνται στο "χρυσό" μέσο όρο, ώστε να έχουν ένα ευρύ πεδίο χρήσης. Το Beta, όμως, είναι σχεδιασμένο με διαφορετική φιλοσοφία και ο πολύπλευρος χαρακτήρας του γίνεται εμφανής αφού το οδηγήσεις και όχι απλά διαβάζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Το 46άρι πιρούνι της Paioli, ο εμπρός δίσκος των 310 χιλ. και η λεπτή του σιλουέτα, είναι στοιχεία που δεν συναντώνται κάθε μέρα, ενισχύοντας τον "καθαρόαιμο" και όχι το χρηστικό χαρακτήρα.

 
 Beta Motard 4.0
Eμφάνιση
Κινητήρας
Aναρτήσεις- Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα