net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Δυνατότερο & φιλικότερο
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
Aέρας ανανέωσης
kawasaki, kawasaki kx 250 - Δύσκολοι οι καιροί για τους δίχρονους πειρασμούς στα 250 κ.εκ., που λόγω της εξέλιξης των τετράχρονων, κινδύνεψαν να γίνουν οι κομπάρσοι της υπόθεσης. Οι εταιρίες όμως βλέποντας το αμείωτο ενδιαφέρον της αγοράς για τα δίχρονα, ανέβασαν τον προϋπολογισμό για την εξέλιξη τους. Το νέο, ανανεωμένο  ΚΧ 250 ‘05 είναι κατασκευασμένο για να πρωταγωνιστήσει στις πίστες του MX/ SX αλλά και να
Πράσινο με φόντο το πράσινο
Νέας σχεδίασης και το πλαίσιο του KX,με σημαντικότερη αλλαγή στη γωνία κάστερ σε 26 μοίρες από 27 που ήταν στο μοντέλο του '04 καθιστώντας την γεωμετρία του γρηγορότερη. Το πίσω μέρος των κεντρικών δοκών είναι στενότερο, όπως επίσης στενότερο είναι και το εμπρός-κάτω τμήμα του πλαισίου με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη απόσταση απ'το έδαφος και επιτρέπει στη μοτοσικλέτα να στρίβει με μεγάλες κλήσεις. Για τον ίδιο λόγο έχουν τοποθετηθεί ψηλότερα μαρσπιέ και ποδόφρενο . Οι κεντρικοί δοκοί στο ψαλίδι αλουμινίου έχουν ενισχυθεί ενώ η σχεδίαση του γενικότερα δεν έχει αλλάξει. Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση για μπροστά είναι το καινούργιο, αντεστραμμένο πιρούνι της Kayaba φυσικά με ξεχωριστούς θαλάμους αέρα, λαδιού για σταθερότερη απόδοση σε απόσβεση και επαναφορά. Το νέο μοχλικό σύστημα της πίσω ανάρτησης (Uni-Trak) είναι ανασχεδιασμένο να ταιριάξει με τις αλλαγές σε πλαίσιο και ψαλίδι και η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη επίσης της Kayaba. Tα φρένα είναι της Nissin, μονός ημίπλευστος δίσκος 250 χιλιοστών με δαγκάνα δύο εμβόλων για εμπρός και 240άρης δίσκος μονοπίστονης δαγκάνας για πίσω.

 
 Kawasaki KX 250 ‘05
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ