Test: Triumph Rocket 3 R

Test: Triumph Rocket 3 R

Test: Triumph Rocket 3 R

Test: Triumph Rocket 3 R

Test: Triumph Rocket 3 R

Test: Triumph Rocket 3 R

Test: Triumph Rocket 3 R

Test: Triumph Rocket 3 R

  • Test: Triumph Rocket 3 R
  • Test: Triumph Rocket 3 R
  • Test: Triumph Rocket 3 R
  • Test: Triumph Rocket 3 R

Test Triumph Rocket 3: Ο μεγαλύτερος κινητήρας σε μοτοσυκλέτα παραγωγής

Για πολλούς από εμάς η κινητήριος δύναμη πίσω από την εκπλήρωση των ονείρων μας είναι η μοτοσικλέτα. Και αν ο δρόμος προς τα έσω είναι μακρύς, τότε σίγουρα αυτό που χρειαζόμαστε για να μας οδηγήσει είναι ένα. Το νέο Triumph Rocket 3!!


Test: Triumph Rocket 3 R

Test: Triumph Rocket 3 R

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

                
Tιμή:
Από 22.490 ευρώ

Test: Triumph Rocket 3 R

Test: Triumph Rocket 3 R


+: Ροπή, κινητήρας, συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής

Test: Triumph Rocket 3 R

Test: Triumph Rocket 3 R

-: Τέλη κυκλοφορίας

Το πρώτο Rocket III παρουσιάστηκε το 2004 και έκτοτε διατηρούσε τη φήμη του μεγαλύτερου σε κυβισμό μοντέλου παραγωγής. Όλα αυτά μέχρι σήμερα. Η πέμπτη κατά σειρά έκδοση του πυραύλου δεν αντικατέστησε μόνο τα λατινικά σύμβολα ΙΙΙ με το αριθμητικό σύμβολο 3, αλλά προχώρησε σε σημαντικές αναβαθμίσεις. Πέρα από την εκλεπτυσμένη καταγωγή του, το νέο Rocket έρχεται με τσαμπουκαλεμένη  και σούπερ δυναμική εμφάνιση, βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και τον μεγαλύτερο κινητήρα που έχει τοποθετηθεί έως σήμερα σε μοτοσικλέτα παραγωγής. Ο κυβισμός των 2500 κυβικών και η ροπή που θυμίζει αυτοκίνητο, είναι από μόνα τους στοιχεία ικανά να το κατατάξουν στις πιο πολυπόθητες δίτροχες κατασκευές που μπορείς να αποκτήσεις. 

Δείτε το βίντεο μας από το Triumph Rocket 3 R

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »