ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΤΜ Enduro 2020

Κάθε χρόνο η KTM βρίσκει τον τρόπο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τα χωμάτινα μοντέλα της, ώστε η πορτοκαλί δυναστεία να συνεχίζεται σε κάθε είδους χωμάτινο τερέν.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Μετά την εκτεταμένη ανανέωση που υπεβλήθη η σειρά SX την προηγούμενη χρονιά, ήρθε η σειρά των Enduro να ακολουθήσουν ως είθισται, με σκοπό τα ήδη επιτυχημένα EXC-F και EXC TPI να γίνουν ακόμη καλύτερα. Τα πορτοκαλί μοντέλα όχι μόνο βελτιώθηκαν αλλά  παράλληλα ανανέωσαν  την γκάμα τους και στα μικρότερα κυβικά χάρη στην έλευση του νέου 150 EXC TPI. Πλέον όλα τα δίχρονα της KTM είναι ¨ψεκαστά¨ αποδεικνύοντας την συνεχή εξέλιξη που χαρακτηρίζει την αυστριακή εταιρία, καθώς πάντα ξεχώριζε για τις καινοτομίες της στον χώρο του Enduro. Αν γυρίσουμε πίσω στο χρόνο θα δούμε ότι εισήγαγε στην κατηγορία το πρώτο υγρόψυκτο 125LC το 1981, ενώ τις επόμενες χρονιές ακολούθησαν διαδοχικά η  monoshock ανάρτηση, η reed εισαγωγή, το δισκόφρενο, το power valve και ο 4χρονος κινητήρας LC4, πριν ακόμα μπούμε στην δεκαετία του 1990. Εκεί ξεχώρισε το 300gs με το σύστημα twin valve control και η PDS πίσω ανάρτηση που πλέον αποτελεί σήμα κατατεθέν. Το 2000 η μίζα εδραιώθηκε στα 4χρονα μοντέλα με τα 2χρονα να ακολουθούν 8 χρόνια μετά, ενώ ο ψεκασμός έκανε την εμφάνισή του το 2012 στα 4χρονα και το 2017 στα δίχρονα μοντέλα. 
Αυτή την χρονιά, το καθιερωμένο ραντεβού με την ΚΤΜ South East Europe δόθηκε στο Σοφικό Κορινθίας και εμείς δεν χάσαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά και να οδηγήσουμε τα νέα μοντέλα στο φυσικό τους περιβάλλον. H αντιπροσωπία της ΚΤΜ είχε φροντίσει ώστε στην δημοσιογραφική παρουσίαση να βρίσκονται τα δίχρονα 150 και 300 EXC TPI, το πιο δημοφιλές τετράχρονο 350 EXC-F, αλλά και το κορυφαίο motocross της εταιρίας SX-F 450. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ