
Mitsubishi Silver Pigeon: Ένα scooter που σημάδεψε τη μεταπολεμική Ιαπωνία
Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2025
Γεννήθηκε μετά τον Β παγκόσμιο μέσα στην κατοχή
Δίχρονος και τετράχρονος κινητήρας με 3 ταχύτητες...
Γεννήθηκε μετά τον Β παγκόσμιο μέσα στην κατοχή
Δίχρονος και τετράχρονος κινητήρας με 3 ταχύτητες...
Tην δεκαετία του 80 γεννήθηκαν οι θρύλοι – τέρατα!
1986: Η πρώτη γενιά σκάει αέρο-ελαιόψυκτη και με 128 άλογα....
Η Yamaha υπόσχεται το πιο φουτουριστικό περίπτερο της έκθεσης.
MOTOROiD:Λ – Η μοτοσυκλέτα που μαθαίνει μόνη της.
PROTO BEV & Hybrid Co...
Πήραν μια GasGas και την μετέτρεψαν σε ξύλινη μοτοσυκλέτα
Το ξύλο δεν άντεξε τα φορτία και έδειξε τα όριά του από τις πρώτες βόλτες...
Γεννημένο για να χωράει στο πορτ-μπαγκάζ του Honda City.
Μια pop κουλτούρα γεμάτη καμπάνιες πάνω σε δύο τροχούς....
Τα 80s ήταν η εποχή που όλα επιτρεπόντουσαν αρκεί να έχεις φαντασία.
Η Owosso Motor Car έφτιαξε μόλις 326 κομμάτια....
Όταν η Honda τόλμησε να αλλάξει τους κανόνες.
Με μεταξόνιο που έφτανε την Gold Wing....
Αγωνιστικό με πινακίδες και φώτα.
250cc δίχρονο μοτέρ με 40 άλογα.
Αφιερωμένη στην Ιαπωνία και παρα-εισαγωγές στην Ευρώπη....
King of the Baggers στις αλυκές Bonneville.
Συνεργασία με S&S Cycle και Mission Foods....
Πιο πιστό κι από φίλο, πιο σκληρό κι από τρακτέρ
Ένα παπί που δεν ζητούσε τίποτα, εκτός από βενζίνη...
Το 1986 η YZR500 απέκτησε μικρό αδερφάκι.
Δίχρονος αερόψυκτος κινητήρας 50cc με 8 άλογα....
Bat-Cycle πάνω σε μια δίχρονη Yamaha 250cc.
Η ιταλική αναβίωση του Bat-Cycle από το μουσείο Sidecar....
Ο «Γιατρός» και το Mugello: μια σχέση γεμάτη χρώμα και φαντασία
Τα πρώτα χρόνια ήταν αφιερωμένα στην Ιταλία...
Ο Florian Hauser έφτιαξε το πρώτο του project ποδήλατο στα 14.
Τρικύλινδρος δίχρονος κινητήρας 255 κ.εκ. με 25 ίππους....
Η ιδέα πίσω από το Gorilla ήταν ένα monkey πιο άνετο
50cc με ρεζερβουάρ 9 λίτρων και πιο μεγάλη σέλα...
Η R1 έσκασε σαν βόμβα και οι superbikes δεν ήταν ποτέ ξανά οι ίδιες.
Μια R1 σε σώμα R6: Δύναμη 1000άρας σε σώμα 600άρας!...
Η τελετή έγινε στο Βατικανό με μοτοσυκλέτα των Jesus Bikers
Ο Πάπας πάνω στη μοτοσυκλέτα με λευκό Jet κράνος...
Η γέννηση του θρύλου στη Γιούτα με 46 ίππους και διπλά καρμπυρατέρ
Στα χέρια των ροκ σταρ σαν σύμβολο επανάστασης...
Αν είχες GLX, ήσουν ο βασιλιάς της γειτονιάς
Από το σούπερ μάρκετ στο βουνό, με το ίδιο γκάζι...
Το 1932 ο Max Friz παρουσίασε την R32
Boxer κινητήρας 494cc με 8,5 άλογα και άξονα μετάδοσης...
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.