- Γλιτώνεις πάνω από 600 ευρώ το χρόνο μόνο από τη βενζίνη και δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας - Το κόστος αγοράς μειώνεται με την επιδότηση. - Η ροπή τους τα κάνει πολύ δυνατά στο σταμάτα – ξεκίνα της πόλης. - Πολλά πλέον ξεπερνούν τα 100 χλμ/ώρα και τα 100 χλμ. Αυτονομίας.
- Μέγιστη ευελιξία, αδύνατον να κολλήσεις στην κίνηση - Χαμηλό κόστος συντήρησης - Ιδανική λύση για τους επαγγελματίες, μεγιστοποιεί το κέρδος - Δεν έχεις συμπλέκτη, αλλά δεν χάνεις την απόλαυση της αλλαγής ταχυτήτων
- Χαμηλή μπαταρία = μανιβέλα και έφυγες. - Πρακτικότητα στο έπακρο με το επίπεδο πάτωμα. - Σύστημα CBS & φρένα πανικού σε 39 μέτρα. - Με TFT οθόνη αφής & πλαϊνό-κεντρικό σταντ.
Το «πείραγμα» μιας μοτοσυκλέτας μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για να βελτιώσεις τις επιδόσεις της, την εμφάνιση της ή την άνεσή της. Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι οι βελτιώσεις αυτές μπορεί να επηρεάσουν την αξία της μοτοσυκλέτας και όχι πάντα με θετικό τρόπο.
Το ισχυρότερο V2 στα μεσαία κυβικά Πλούσιος εξοπλισμός με στάνταρ θερμαινόμενα γκριπ και σέλα Φρένα Brembo και ακτινωτοί τροχοί 19 – 17 Τιμή κάτω από 7 χιλιάρικα
- Τις ώρες αιχμής δεν θα χρειαστείς μεγαλύτερη τελική - Φορτίζεις στην δουλειά και μηδενίζεις τα έξοδα - Τα οδηγείς με δίπλωμα αυτοκινήτου και η κίνηση αποτελεί παρελθόν - Δεν πάνε σε αυτοκινητόδρομους, αλλά στον πηγμένο Κηφισό βγαίνουν άνετα
Τα «μαύρα» συνεργεία υπάρχουν πλέον σε κάθε γειτονιά και όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες δικύκλων αποφασίζουν να εμπιστευτούν τα όχημα τους σε αυτά, παρά σε νόμιμα! Τελικά κάνουν καλό στην τσέπη ή στο τέλος πληρώνεις παραπάνω;
Φουτουριστική εμφάνιση με εντυπωσιακά γραφικά Εσωτερική φιμέ ζελατίνα Ποιοτική εσωτερική επένδυση
- Με 47,6 ίππους στις 7.500σ.α.λ.. - Με τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες. - Στάνταρ θερμαινόμενα γκρίπ και σέλα. - Δυνατότητα επέκταση εγγύησης στα 4 έτη.
Οι αναβάτες μοτοσυκλετών που «κολλάνε» στην ρόδα των μπροστά οχημάτων μέσα στην κίνηση είναι ένα φαινόμενο που συναντάται συχνά σε μεγάλες πόλεις με κυκλοφοριακή συμφόρηση. Αυτή η πρακτική, γνωστή και ως «tailgating», είναι επικίνδυνη και μπορεί να οδηγήσει σε ατυχήματα.
- Ξεφεύγει από τα Α2, με κινητήρα 95,2 ίππων. - Για πρώτη φορά με ηλεκτρόγκαζο και Riding Modes. - Ο πιο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός της κατηγορίας, - Τιμή κάτω από 10.000 ευρώ
Μία σημαντική διάκριση για την κάθετη μονάδα Aprilia ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΙΚΕ. Η εταιρεία αναδείχτηκε στην ψηφοφορία, ως η καλύτερη (λόγω ψήφων) κάθετη μονάδα της Aprilia.
- Γνήσια scrambler αισθητική με σχάρα στον προβολέα και φυσούνες στα καλάμια - Νέα σέλα φαρδύτερο τιμόνι και μεγαλύτερα μαρσπιέ - Τακουνάτα ελαστικά της Pirelli - CP2 κινητήρας με 73,5 ίππους
- Honda Super Cub: Το παπί που «γέννησε» την κατηγορία. - Malaguti Spectre GP 125: To μοναδικό 125cc παπί με συμπλέκτη. - SYM VF 125: Σπορ φιλοσοφία και φαρδύ πίσω λάστιχο. - Yamaha Crypton S: 114cc αλλά αποδίδει σαν 125cc.
- Ακολουθούν τις «Streetfighter» γραμμές αλλά είναι δικύλινδρα ή ακόμα και μονοκύλινδρα. - Αποδίδουν πάνω από 25 ίππους και οδηγούνται με Α2 δίπλωμα. - Εύχρηστα και βολικά και για καθημερινή μετακίνηση. - Ανεστραμμένα πιρούνια, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, δικάναλο ABS και θύρες USB.
Η Explore Edition διαθέτει 6 προγράμματα οδήγησης με δυνατότητα πλήρης απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών βοηθημάτων και σύστημα ραντάρ CRS. Η μεγάλη έγχρωμη οθόνη των 8 ιντσών έχει πλήθος λειτουργιών θυμίζοντας κονσόλα παιχνιδιού, με προστασία IP67 σε νερό και σκόνη.
Το KTM Adventure 390 Spoke Wheels είναι έτοιμο να κατακτήσει τους λάτρεις των χωμάτινων διαδρομών.
Το Yamaha ΧMAX 125 πέρασε την πόρτα της ανανέωσης και πλέον έρχεται με ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση, τεχνολογία του σήμερα και χρωματικές επιλογές που τονίζουν ακόμα περισσότερο το σπορτίφ χαρακτήρα του χωρίς όμως να χάσει το πλεονέκτημα της κατανάλωσης.
- 3κύλινδρος με 108 ίππους και έξι Riding modes - Πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών με Quickshifter, Traction Control, Cruise control και ένδειξη πίεσης ελαστικών - Ρυθμιζόμενη σέλα σε δύο θέσεις και θερμαινόμενη για αναβάτη και συνεπιβάτη - 4-πίστονες δαγκάνες Stylema 4 της Brembo, ακτινωτοί τροχοί 21 και 17 ιντσών
Το SR4 εκπληρώνει τις προσδοκίες για ένα πρακτικό maxi scooter με premium χαρακτηριστικά και εξοπλισμό που δεν κοστίζει ακριβά και πλαισιώνει με τον καλύτερο τρόπο την δυναμική είσοδο της Voge στην κατηγορία.
Με εμφάνιση επιθετική και σύγχρονη, πρωτοφανή επίπεδα άνεσης και τον δυνατότερο κινητήρα της κατηγορίας, το Jet X της SYM επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των scooter 125 κυβικών.
Απόδοση 3kW, ανάκτηση και κατανεμητής ισχύος 2 αποσπώμενες μπαταρίες τάσης 72V & χωρητικότητας 20Ah Δισκόφρενα εμπρός-πίσω με σύστημα συνδυασμένης πέδησης LCD οθόνη και τιμή στα 2.426 ευρώ με την επιδότηση
Για επώνυμα ελαστικά και ότι χρειάζονται οι τροχοί της μοτοσυκλέτας σου πας Tyres Moto.
Η απόλυτη εξειδίκευση, σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία και τον ειδικό μηχανολογικό εξοπλισμό είναι αυτά που κάνουν την Piaggio Μάργαρης, την καλύτερη επιλογή όταν έρθει η ώρα του service.
Ο αναβάτης που θα δείτε στο βίντεο είναι ο Paul Cassidy, ο οποίος ύστερα από επαφή με τον μπροστινό του, δεν κατάφερε να στρίψει εγκαίρως και εκσφενδονίστηκε 7,5 μέτρα στον αέρα
- Κερδίσε τον αγώνα Sprint και το Grand Prix. - Δεύτερος ο Marc Marquez που ξεκινούσε 13ος. - Το βάθρο συμπλήρωσε ο Franceso Bagnaia.
Δες εδώ πώς οι σωστές πιέσεις στα ελαστικά βελτιώνουν τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας και προσφέρουν πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία.
Η επιλογή του σωστού κράνους δεν είναι εύκολη υπόθεση. Διάβασε εδώ όλα όσα πρέπει να ξέρεις πριν πας στο ταμείο.
- O ξηρός συμπλέκτης δεν έχει απώλεια ισχύος και χρησιμοποιείται στους αγώνες. - O υγρός χάνει λίγη ισχύ λόγω της αντίστασης του λαδιού, αλλά αντέχει περισσότερο. - Ο ξηρός φθείρεται πιο γρήγορα στην κίνηση της πόλης, αλλά έχει έναν χαρακτηριστικό ήχο που πολλοί λατρεύουν. - Μόνο η Moto Guzzi χρησιμοποιεί ακόμα ξηρό συμπλέκτη, λόγω της διάταξης του κινητήρα.
-Οι πρώτες πατέντες για Tubeless ελαστικά υπάρχουν από το 1928. -Το Tubeless ελαστικό «κουμπώνει» με την ζάντα και κλείνει αεροστεγώς. -Η σαμπρέλα χρησιμοποιείται ακόμα για Off-Road, με ακτινωτές ζάντες. -Τελευταία κερδίζουν έδαφος οι ακτινωτές ζάντες που παίρνουν Tubeless.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr