Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;

Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;

- 60 χιλιόμετρα αυτονομία για να σε καλύπτει στην καθημερινότητα.
- Να μην δυσκολεύεται σε ανηφόρες και δικάβαλο.
- Να έχει αποσπώμενες μπαταρίες και να φορτίζει σε 4-5 ώρες.
- Να έχει τελική 45 για μικροαποστάσεις και 80 για να βγεις στις λεωφόρους.

60 χιλιόμετρα αυτονομία για να σε καλύπτει στην καθημερινότητα

Ο βασικός ρόλος ενός σκούτερ πόλης είναι να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης του ιδιοκτήτη, με άνεση και χαμηλό κόστος. Το γεγονός ότι δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και ότι το κόστος φόρτισης είναι πολύ μικρότερο από το κόστος ενός βενζινοκίνητου οχήματος για τα ίδια χιλιόμετρα διασφαλίζει έναν οικονομικότερο τρόπο μετακίνησης, ενώ και η επιδότηση του κράτους βοηθάει στην απόκτησή του. Από όταν εμφανίστηκαν όμως τα ηλεκτρικά σκούτερ ένα «αγκάθι» ήταν η αυτονομία τους. Αυτή πλέον έχει εξελιχθεί πολύ και βλέπουμε ανώτατες αυτονομίες που ξεπερνούν τα 100 χιλιόμετρα (σε ιδανικές συνθήκες). Ουσιαστικά όμως αυτό που χρειάζεται ένα ηλεκτρικό σκούτερ πόλης είναι μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ αυτονομία (δηλαδή σε συνθήκες που συναντάμε όντως στην καθημερινότητα) της τάξεως των 60 χλμ., η οποία καλύπτει σχεδόν τους πάντες για την καθημερινή μετακίνηση από και προς τη δουλειά, καθώς και για απογευματινές μικρομετακινήσεις στη γειτονιά. Με αυτό τον τρόπο μπορεί μεν να χρειάζεται φόρτιση σε καθημερινή βάση, αλλά αυτό είναι και κομμάτι συνήθειας - όπως κάνουμε πλέον όλοι και με τα κινητά μας τηλέφωνα, τα οποία φορτίζουμε κάθε βράδυ ανεξαρτήτως πόση μπαταρία έχουν.
 

Να μην δυσκολεύεται σε ανηφόρες και δικάβαλο

Ένα ακόμα πολύ βασικό χαρακτηριστικό – και στο οποίο βλέπουμε συνεχόμενη βελτίωση τα τελευταία χρόνια – είναι η ικανότητα διατήρησης της ροπής των ηλεκτρικών σκούτερ σε όλες τις συνθήκες. Η ηλεκτροκίνηση προσέφερε με το καλημέρα το απίστευτο πλεονέκτημα της άμεσης και μεγάλης ροπής σε κάθε όχημα, δίνοντας απευθείας ένα μεγάλο συν στις μετακινήσεις στην πόλη. Το θέμα ήταν ότι όταν προσπαθούσες να ανέβεις απότομες ανηφόρες ή έβαζες δεύτερο άτομο ή βάρος πίσω, κάποια ηλεκτρικά σκούτερ «κρεμάγανε». Αυτό, όπως προαναφέρθηκε, έχει βελτιωθεί πολύ σε σχέση με παλιότερα και πολλά ηλεκτρικά σκούτερ πλέον δεν ζορίζονται σε λογικές ανηφόρες, μερικές φορές δε ξεπερνάνε τα αντίστοιχης κατηγορίας βενζινοκίνητα. Πάντως παραμένει ένα βασικό χαρκατηριστικό και ζητούμενο από ένα ηλεκτρικό σκούτερ.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Να έχει αποσπώμενες μπαταρίες και να φορτίζει σε 4-5 ώρες

Με τους περισσότερους ανθρώπους να ζουν σε διαμερίσματα πολυκατοικιών και να μην έχουν πάρκινγκ με φορτιστές στη δουλειά τους, το να έχει ένα σκούτερ αποσπώμενες μπαταρίες είναι κομβικής σημασίας. Χάρη σε αυτό το χαρακτηριστικό, μπορείς απλά να παρκάρεις στο σπίτι σου, να βγάλεις τις μπαταρίες και να τις φορτίσεις από την άνεση του σπιτιού σου, σε μια συμβατική πρίζα. Μια άλλη παράμετρος αυτής της εξίσωσης είναι και ο χρόνος φόρτισης. Οι περισσότεροι κατασκευαστές πλέον έχουν καταφέρει να μειώσουν τους χρόνους φόρτισης στις 4-5 ώρες από το 0% (όπου να θυμίσουμε δεν είναι καλό για μια μπαταρία να αποφορτίζεται πλήρως), ένα νούμερο που επιτρέπει να τελειώσει ο κύκλος φόρτισης μέσα σε ένα απόγευμα, δίνοντας την δυνατότητα στον ιδιοκτήτη για καθημερινή και απρόσκοπτη χρήση του οχήματός του. Εν τέλει, το μόνο που χρειάζεται είναι να γίνει συνήθεια ή μάλλον ρουτίνα η απόσπαση και η φόρτιση των μπαταριών.
 

Να έχει τελική 45 για μικροαποστάσεις και 80 για να βγεις στις λεωφόρους

Εδώ έχουμε να κάνουμε με διαφορετικές κατηγορίες, που απαντάνε σε διαφορετικές ανάγκες. Τα 45 χιλιόμετρα τελικής ταχύτητας (τα σκούτερ αυτής της κατηγορίας οδηγούνται με δίπλωμα μοτοποδηλάτου) είναι ακατάλληλα για να βγει κανείς σε μεγάλες λεωφόρους, αλλά μπορούν πλήρως να υποστηρίξουν τις ανάγκες ενός αναβάτη σε μικρότερες μετακινήσεις, μέσα στα πλαίσια γειτονίας, καθώς δεν υπολείπονται σε κάποιον άλλον τομέα (πέραν της τελικής) από τα μεγαλύτερα «αδέρφια» τους. Τώρα αν οι μετακινήσεις κάποιου περιλαμβάνουν λεωφόρους, τότε τα 80 είναι μια πολύ πιο ασφαλής τελική ταχύτητα, με την οποία μπορεί ο αναβάτης να εναρμονιστεί με την κίνηση και να μην νιώθει «παράταιρο κομμάτι του δρόμου». Πλέον υπάρχουν και ηλεκτρικά σκούτερ που ξεπερνάνε τα 100 χλμ./ώρα, δίνοντας πολλές επιλογές στους φίλους της ηλεκτροκίνησης, οι οποίοι αυξάνονται συνεχώς και έχουν πολλές επιλογές για να βρουν το όχημα που τους ταιριάζει.