Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;

Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;

- Ξεφεύγει από τα Α2, με κινητήρα 95,2 ίππων.
- Για πρώτη φορά με ηλεκτρόγκαζο και Riding Modes.
- Ο πιο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός της κατηγορίας,
- Τιμή κάτω από 10.000 ευρώ

VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Ξεφεύγει από τα Α2, με κινητήρα 95,2 ίππων

Πριν από λίγους μήνες, είχαμε δοκιμάσει το Voge AC525X και, επιστρέφοντάς το, αναφέραμε στην κουβέντα που πιάσαμε ότι ήταν μια πολύ ωραία μοτοσυκλέτα και ρωτήσαμε αν η Voge έχει σκοπό να την "μεγαλώσει". Πράγματι μέχρι τότε, η Voge έβγαζε μοντέλα μόνο Α2, όμως η απάντηση εκείνη τη μέρα μας έκανε να ανυπομονούμε. "Θα έρθει νέος, μεγαλύτερος κινητήρας και θα μπει πρώτα στο Adventure". Έφτασε λοιπόν η ώρα για το Voge DS900X, που φέρει έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 895cc που αποδίδει 95,2 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 95 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Πρόκειται για έναν κινητήρα που προήλθε μέσω της συνεργασίας του Ασιατικού γίγαντα με τις περισσότερες εξαγωγές της χώρας φέτος και της BMW και είναι ο ίδιος που κατασκευάζει η Voge για τα F 900R και F 900XR των Γερμανών.  

Για πρώτη φορά με ηλεκτρόγκαζο και Riding Modes

Πέρα από το γεγονός ότι αποτελεί τον δυνατότερο κινητήρα που έχει κατασκευάσει η Voge, πρόκειται και για τον πρώτο που υιοθετεί τη λύση του ηλεκτρόγκαζου (Ride-by-Wire), κάτι που σημαίνει ότι για πρώτη φορά μπορούμε να έχουμε σε μοτοσυκλέτα της Voge riding modes. Συγκεκριμένα, ο αναβάτης θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ Sport, Enduro, Street και Rain, προσφέροντας μια προσαρμοστικότητα άνευ προηγουμένου σε μοτοσυκλέτα της εταιρείας. Ο κινητήρας αυτός συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθισης και κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα. 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ο πιο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός της κατηγορίας

Aλλος ένας τομέας που η Voge κάνει το έξτρα βήμα είναι το κομμάτι του στάνταρ εξοπλισμού. Είναι ένα πεδίο μέσω του οποίου πολλοί κατασκευαστές προσπαθούν να ξεχωρίσουν τα τελευταία χρόνια, όμως η Voge με το DS900X, μπορούμε να πούμε ότι...έδειξε το δρόμο. Quickshifter Up & Down, Cruise Control, Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, αισθητήρας υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, θύρα USB και πρίζα παροχής ρεύματος, Keyless σύστημα εκκίνησης και TFT οθόνη 7" με συνδεσιμότητα Bluetooth και δυνατότητα πλοήγησης είναι μερικά μόνο από τα "καλούδια" που έχει το DS900X στον στάνταρ εξοπλισμό.
Yπάρχουν επίσης θερμαινόμενη σέλα, θερμαινόμενα γκριπ, κεντρικό σταντ, πλευρικά προστατευτικά κάγκελα και σχάρα, LED προβολάκια ομίχλης, χούφτες, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και ποδιά κινητήρα. 
Τα περιφερειακά δεν πάνε πίσω, καθώς τις αναρτήσεις αναλαμβάνει η KYB με πλήρως ρυθμιζομενο ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω, ενώ η Brembo είναι υπεύθυνη φρεναρίσματος, με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά που πιάνουν σε δίσκους 305mm. 
 

Τιμή κάτω από 10.000 ευρώ

Ακούγοντας όλα τα παραπάνω θα περίμενε κανείς η τιμή να βρίσκεται ψηλά. Όμως η Voge κρατάει το DS900X κάτω από το ψυχολογικό όριο των 10.000 ευρώ, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα προπαραγγελίας (χρειάζεται επικοινωνία με τα συνεργαζόμενα καταστήματα της Voge) για περαιτέρω έκπτωση. Αν κάποιος αποφασίσει να προπαραγγείλει το μοντέλο, μπορεί να το αποκτήσει στην προνομιακή τιμή των 9.495 ευρώ, δηλαδή 500 ευρώ λιγότερα από την κανονική τιμή λιανικής των 9.995 ευρώ.