Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
  • Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
  • Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
  • Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
  • Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
  • Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
  • Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
  • Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ

Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ

- Χαμηλή μπαταρία = μανιβέλα και έφυγες.
- Πρακτικότητα στο έπακρο με το επίπεδο πάτωμα.
- Σύστημα CBS & φρένα πανικού σε 39 μέτρα.
- Με TFT οθόνη αφής & πλαϊνό-κεντρικό σταντ.

Χαμηλή μπαταρία = μανιβέλα και έφυγες

Από όποια μεριά και να το κοιτάξεις το Gemma 125, εκπέμπει έναν καλλίγραμμο δυναμισμό με την πρώτη ματιά. Ένα καλλίγραμμο Scooter της οικογενείας της Gemini Day, το οποίο έρχεται με φόρα να αναστατώσει την κατηγορία των μικρών κυβικών εκατοστών στα Scooter. Ο τετράχρονος, μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, αερόψυκτος κινητήρας με έναν εκκεντροφόρο των 117,3κ.εκ αποδίδοντας 8,4 ίππους στις 7.500 στροφές ανά λεπτό και με ροπή που ανέρχεται στα 7,8Nm στις 6.000σ.α.λ ο οποίος τροφοδοτείτε με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Continental, προσφέρει οικονομικές μετακινήσεις. Η μεικτή κατανάλωση κυμαίνεται στα 2,4λτ/100 χιλιόμετρα, το ρεζερβουάρ των 4 λίτρων θα αγγίξει μία αυτονομία της τάξεως των 150 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα. Σε αυτό συμβάλει συμβάλλει και το σύστημα Start & Stop, που όταν είναι ενεργό, σε κάθε σταμάτημά μας και εκκίνησης, τίθεται σε εκτός-εντός λειτουργίας αυτόματα. Τυχαίνει και δεν παίρνει αμέσως μπροστά με τη μίζα; Έχουμε δηλαδή χαμηλή μπαταρία, τι πάει να πει αυτό... Η μανιβέλα θα μας βγάλει από το άγχος εκείνης της στιγμής και θα φύγουμε κανονικά. Σε μετρήσεις που έχουμε πραγματοποιήσει, τα 0-50 τα κάνει σε 5,3 δευτερόλεπτα, τα 0-80 σε 15,1 δευτερόλεπτα και ρεπριζάρει από τα 40 χιλιόμετρα την ώρα στα 80 σε 11 δευτερόλεπτα.

Πρακτικότητα στο έπακρο με το επίπεδο πάτωμα

Τίποτα πλέον δεν θα πάει χαμένο από θέμα φορτώματος, καμία διαδρομή δεν θα καταστεί αδύνατη μεταφέροντας ογκώδη πράγματα, μιας και το Gemma 125 έχει επίπεδο πάτωμα και γάντζο στο εσωτερικό της ποδιάς. Εκεί θα συναντήσουμε ένα πρακτικότατο κλειστό ντουλάπι για τοποθέτηση μικρών αντικειμένων, καθώς και θύρα USB για φόρτιση των ηλεκτρονικών μας συσκευών. Οι αποθηκευτικοί χώροι που προσφέρει ο κουβάς κάτω από τη σέλα είναι ικανοποιητικοί για τοποθέτηση μεσαίων πραγμάτων ή ενός Jet κράνους, χωρίς να δύνεται η δυνατότητα για αποθήκευση κάποιου Full face κράνους. Για την υποστήριξη όλων των παραπάνω στοιχείων, είναι εξοπλισμένο με ένα ελαφρύ, ατσάλινο πλαίσιο στρόγγυλης διατομής, που έχει σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο ώστε να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή αντοχή και οδηγική άνεση στις καθημερινές μας μετακινήσεις. Στα συν της αντικλεπτικής προστασίας είναι και λειτουργία Keyless χωρίς την χρήση συμβατικού κλειδιού. Μπορεί να είναι μικρό στο μάτι, αλλά η ενιαία σέλα με το μαλακό αφρώδες υλικό που διαθέτει, θα αποτελέσει ιδανικός σύμμαχος στις μετακινήσεις μας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σύστημα CBS & φρένα πανικού σε 39 μέτρα

Η κύλιση στα γνωστά και άγνωστα τερέν που κινούμαστε γίνεται ομαλά, με τη βοήθεια του μπροστινού τηλεσκοπικού πιρουνιού και πίσω είναι υπεύθυνο ένα μονό αμορτισέρ ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την άνεση των επιβαινόντων. Οι πεντάδιπλοι τροχοί από χυτό αλουμίνιο, των 12 ιντσών μπροστά και πίσω, με διαστάσεις 110/90 και 100/90 αντίστοιχα δίνουν μια πνοή σπορ διάθεσης. Η εκλεπτυσμένη σοβαρότητα του ανήσυχου Gemma 125 διακρίνονται και στη μπροστινή μονοπίστονη δαγκάνα, η οποία είναι βαμμένη στα μαύρα. Το πίσω φρένο θυμίζει κάτι από τα παλιά και φέρει το λεγόμενο ταμπούρο. Για το ασφαλές και αποτελεσματικό φρενάρισμα έχει τοποθετηθεί το σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS. Ως αριθμοί διαστάσεων του Daytona, μεταφράζεται το μήκος σε 1.840χλστ, το πλάτος σε 685 χιλιοστά, το μεταξόνιο στα 1.270χλστ και το ύψος της σέλας από το έδαφος να είναι στα 750 χιλιοστά. Με συνολικό βάρος να ανέρχεται στα 102 κιλά (πλήρες υγρών) θα αποτελέσει γερές βάσεις για αναβάτες που θέλουν για να κινούνται καθημερινά με ένα ελαφρύ σύνολο.

Με TFT οθόνη αφής & πλαϊνό-κεντρικό σταντ

Τα φωτιστικά σώματα μπροστά απαρτίζονται από ένα μονό φανάρι, θυμίζοντας «ασπίδα» από τα χρόνια του Βασιλιά Αρθούρου. Το πάνελ οργάνων της TFT οθόνης των 3,5 ιντσών και λειτουργίας αφής παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως είναι το ταχύμετρο, στροφόμετρο, δείκτης καυσίμου, βολτόμετρο, ολικός χιλιομετρητής, ρολόι, ένδειξη λειτουργίας Start & Stop και της συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth με το Smartphone μας. Οι στρόγγυλοι καθρέφτες δεν εξέχουν πιο πολύ από το τιμόνι, χωρίς όμως αυτό να αποτελεί πρόβλημα καλής ορατότητας στους συχνούς ελέγχους που κάνουμε. Το πίσω φανάρι περιβάλλεται από τα πλαϊνά πλαστικά αγκαλιάζοντας το και κάνοντας ένα με το κομμάτι της ουράς. Ενσωματωμένα πάνω στα πλαστικά της μετώπης είναι τα μπροστινά φλας, ενώ τα πίσω βρίσκονται πάνω στα πλαϊνά πλαστικά, κάνοντας τα ορατά σε γωνία 60 μοιρών. Για κλείσιμο αφήσαμε, ότι αν οδηγείτε αυτοκίνητο μπορείτε άνετα και χωρίς «νταλκάδες» να το οδηγήσετε, μιας και δεν χρειάζεται να έχετε δίπλωμα μοτοσικλέτας.

Η τιμή του είναι στα 1.995 ευρώ.