• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Yamaha XT550 Zombie Gelato

Η Yamaha XT550 Zombie Gelato

Η Yamaha XT550 Zombie Gelato

Η Yamaha XT550 Zombie Gelato

Η Yamaha XT550 Zombie Gelato

Η Yamaha XT550 Zombie Gelato

Yamaha XT550 Zombie Gelato: Κάντο όπως στα 50s!

 

Μια Yamaha XT550 σε εμφανισιακή αναθεώρηση χωρίς προηγούμενο, που επιμελήθηκε από έναν κατασκευαστή και αναβάτη με μια παιδική αγάπη για αυτό που κάνει…

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

Η Yamaha XT550 δεν θέλει και πολλές συστάσεις, ιδιαίτερα άμα είστε λάτρης της… «φάσης»: Η μεταβατική μοτό μεταξύ των XT500 και XT600, έφερε αρκετές αλλαγές όπως για παράδειγμα, το monoshock αμορτισέρ πίσω που έγινε μετέπειτα ο κανόνας για τα dual purpose. Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα αποτελεί μια δημιουργία του Chris Martin από την Ιρλανδία, ενός αναβάτη και customizer από τα… γεννοφάσκια του. Στο συγκεκριμένο Project, στόχος του ήταν η δημιουργία μιας μοτοσυκλέτας με χαρακτηριστική εμφάνιση και δυνατότητες να πάει παντού: Τι καλύτερο από μία Yamaha XT550;

H δουλειά ξεκίνησε από μια ολοκληρωτική ανακατασκευή του κινητήρα του XT, προκειμένου να λειτουργήσει για χρόνια επί χρόνων χωρίς θέματα. Το φίλτρο αέρα αλλάχθηκε σε ένα της K&N και μια νέα custom εξάτμιση για να τονωθεί τόσο η απόδοση, όσο και ο ήχος του, ενώ οι αναρτήσεις έτυχαν ιδιαίτερης φροντίδας. Ένα αμορτισέρ YSS τοποθετήθηκε πίσω, ενώ το πιρούνι ανακατασκευάστηκε. Τα δύο ταμπούρα στα φρένα, απέκτησαν σιαγόνες EBC και οι τροχοί που τα περιβάλλουν πλέχθηκαν με ανοξείδωτες ακτίνες και «ντύθηκαν» με ελαστικά Metzeler Enduro.

Το τεπόζιτο, το εμπρός φτερό, η ουρά και η σχάρα αλλά και το ιδιαίτερο εμπρός μούτρο κατασκευάστηκαν από τον ίδιο τον Chris. Το στρογγυλό εμπρός φανάρι παρέμεινε, ενώ πίσω από την μάσκα που θυμίζει Dakar τα εργοστασιακά όργανα, αναπαλαιωμένα πλήρως, δίνουν ακόμη μία ρετρό νότα. Το τιμόνι είναι αλουμινένιο, ενώ στην θέση οδήγησης ο Chris τοποθέτησε παροχή ρεύματος, για κινητό ή GPS. Τα φλας αλλά και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι εντελώς minimal και είναι τύπου LED.

Όπως λέει ο ίδιος ο Martin, η μοτοσυκλέτα είναι φτιαγμένη «σαν ένα μοντέρνο enduro scrambler για τουρισμό, αλλά το έχει φτιάξει κάποιος από την δεκαετία του 50». Πως σας φαίνεται εσάς;