Το νέο Yamaha Ténéré Rally 700 κινεί ο γνώριμος CP2 κινητήρας 689cc με κάποιες μικρές αλλαγές που τον έχουν συμμορφώσει με τα Euro5+ πρότυπα και όχι μόνο. Δικύλινδρος εν σειρά με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο, που εκτός από έναν εθιστικό και βαθύ ήχο του προσδίδει και λειτουργία παρόμοια σε αίσθηση με αυτή ενός V2, αποδίδει 73 ίππους στις 9.000σαλ και 68Nm ροπής στις 6.500σαλ.
Το νέο Yamaha Ténéré Rally 700 κινεί ο γνώριμος CP2 κινητήρας 689cc με κάποιες μικρές αλλαγές που τον έχουν συμμορφώσει με τα Euro5+ πρότυπα και όχι μόνο. Δικύλινδρος εν σειρά με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο, που εκτός από έναν εθιστικό και βαθύ ήχο του προσδίδει και λειτουργία παρόμοια σε αίσθηση με αυτή ενός V2, αποδίδει 73 ίππους στις 9.000σαλ και 68Nm ροπής στις 6.500σαλ. Τα χωνιά εισαγωγής έχουν κοντύνει λίγο, ενισχύοντας την απόδοση της ροπής στις χαμηλομεσαίες στροφές, ενώ το ραφιναρισμένο κιβώτιο ταχυτήτων βελτιώνει την αίσθηση της μανέτας του συμπλέκτη. Το ελαφρώς ανασχεδιασμένο κάλυμμά του, εξέχει λιγότερο και είναι πιο εργονομικό για τον αναβάτη, ώστε να μην ακουμπάει σε αυτό το πόδι του. Το Ténéré Rally αποκτά για πρώτη φορά Ride by Wire με 2 διαφορετικά Riding Modes, το Sport που είναι πιο άμεσο και «επιθετικό» και το Explorer που προσφέρει μία πιο ήπια απόκριση γκαζιού, ιδανική για την εκτός δρόμου οδήγηση. Η μοτοσυκλέτα αποκτά πλέον και Traction Control το οποίο φυσικά απενεργοποιείται, ενώ θα θέλαμε να προστεθεί και Cruise Control, κάτι που θα ήταν εύκολο χάρη στο ηλεκτρόγκαζο (το Tracer 7 έχει), αλλά δεν ήρθε. Η μικτή του κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,3λ/100χλμ και με το ρεζερβουάρ 16 λίτρων θα βγάλει άνετα αυτονομία 300 χιλιομέτρων, ενώ με την κατανάλωση ταξιδιού στα 4,9λ/100χλμ θα σου βγάλει 325 χιλιόμετρα στην εθνική με ένα γέμισμα.
Το Ténéré Rally αποκτά για πρώτη φορά Ride by Wire με 2 διαφορετικά Riding Modes, το Sport που είναι πιο άμεσο και «επιθετικό» και το Explorer που προσφέρει μία πιο ήπια απόκριση γκαζιού, ιδανική για την εκτός δρόμου οδήγηση. Η μοτοσυκλέτα αποκτά πλέον και Traction Control το οποίο φυσικά απενεργοποιείται, ενώ θα θέλαμε να προστεθεί και Cruise Control, κάτι που θα ήταν εύκολο χάρη στο ηλεκτρόγκαζο (το Tracer 7 έχει), αλλά δεν ήρθε.