Yamaha Ténéré 700 Rally - Test

Το νέο Yamaha Ténéré Rally 700 κινεί ο γνώριμος CP2 κινητήρας 689cc με κάποιες μικρές αλλαγές που τον έχουν συμμορφώσει με τα Euro5+ πρότυπα και όχι μόνο. Δικύλινδρος εν σειρά με δύο επ

Το νέο Yamaha Ténéré Rally 700 κινεί ο γνώριμος CP2 κινητήρας 689cc με κάποιες μικρές αλλαγές που τον έχουν συμμορφώσει με τα Euro5+ πρότυπα και όχι μόνο. Δικύλινδρος εν σειρά με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο, που εκτός από έναν εθιστικό και βαθύ ήχο του προσδίδει και λειτουργία παρόμοια σε αίσθηση με αυτή ενός V2, αποδίδει 73 ίππους στις 9.000σαλ και 68Nm ροπής στις 6.500σαλ.

Το Ténéré Rally αποκτά για πρώτη φορά Ride by Wire με 2 διαφορετικά Riding Modes, το Sport που είναι πιο άμεσο και «επιθετικό» και το Explorer που προσφέρει μία πιο ήπια απόκριση γκαζιο

Το Ténéré Rally αποκτά για πρώτη φορά Ride by Wire με 2 διαφορετικά Riding Modes, το Sport που είναι πιο άμεσο και «επιθετικό» και το Explorer που προσφέρει μία πιο ήπια απόκριση γκαζιού, ιδανική για την εκτός δρόμου οδήγηση. Η μοτοσυκλέτα αποκτά πλέον και Traction Control το οποίο φυσικά απενεργοποιείται, ενώ θα θέλαμε να προστεθεί και Cruise Control, κάτι που θα ήταν εύκολο χάρη στο ηλεκτρόγκαζο (το Tracer 7 έχει), αλλά δεν ήρθε.