Μια -ακόμα- ανεξάρτητη σχεδιαστική άποψη για το πως θα μπορούσε να είναι το νέο Yamaha R9, αν τελικά παρουσιαστεί.

Μια -ακόμα- ανεξάρτητη σχεδιαστική άποψη για το πως θα μπορούσε να είναι το νέο Yamaha R9, αν τελικά παρουσιαστεί.

Yamaha: Κατοχύρωσε 2 κωδικούς για νέα μοντέλα

Σύμφωνα με ευρήματα διεθνών πηγών ειδήσεων, η Yamaha κατοχύρωσε δύο νέους κωδικούς μοντέλων, που θα παρουσιαστούν στο εγγύς μέλλον.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία προχώρησε στην κατοχύρωση των τύπων RN82 και RN83, τα οποία δεν λένε κάτι άμεσα για το τι μοντέλα θα χαρακτηρίζουν, αφήνουν όμως ανοικτές τις πόρτες για εκτιμήσεις και κάποιες πρώτες ενδείξεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Θα είναι μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού

Βάσει των κωδικών που χρησιμοποιεί η Yamaha, τα RN82 και RN83 μας δείχνουν αρχικά, ότι οι νέες μοτοσυκλέτες θα είναι μοντέλα street/sport (από το γράμμα R). Ο κυβισμός τους αναμένεται μεταξύ 750 και 1.000 κυβικών, όπως δείχνει το γράμμα N. Από εκεί και πέρα, οι αριθμοί 82 και 83 είναι περισσότερο «σειριακοί» στην φύση τους και δεν καταδεικνύουν αυτοί καθεαυτοί, το μοντέλο που θα χαρακτηρίζουν. Τα σενάρια όμως είναι εδώ…
 

Νέο R9 ή νέο Niken, ή και τα δύο

Κάποια από τα σενάρια που προέρχονται από την νέα κατοχύρωση αυτή, φέρνουν ξανά στο προσκήνιο το… πολυθρύλητο R9, αλλά και την ανανέωση του Yamaha Niken που πλέον βρίσκεται στην αγορά για 4 χρόνια. Με τον κωδικό να καταδεικνύει σε κινητήρα κυβισμού από 750 έως 1.000 κυβικά, το CP3 μοτέρ θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για τα νέα μοντέλα και μάλιστα είναι και εκτενώς ανανεωμένο, στα 889 κ.εκ. και στους 119 ίππους. Έτσι, θα μπορούσε εύκολα να χρησιμοποιηθεί, σε ένα νέο R9 και σε ένα ανανεωμένο Niken.
 

Λένε ακόμα και για καινoύργιο R1 ή XSR1000

Το R1 δέχθηκε την τελευταία του ριζική ανανέωση το 2015, ενώ για το 2020 πήρε αλλαγές στα σημεία και νέα εμφάνιση. Δεν αποκλείεται η Yamaha να ετοιμάζει την διάδοχη κατάσταση, αφού ο ανταγωνισμός στα premium superbikes είναι ισχυρός αυτή την στιγμή. Μια ακόμα μοτοσυκλέτα, που αναφέρεται διεθνώς ότι θα μπορούσε να προκύψει, είναι η XSR1000: Πιστή στην συνταγή της σειράς, η XSR1000 θα ήταν σαν ένα «ρετροποιημένο» MT-10, με ότι αυτό συνεπάγεται και φυσικά, κινητήρα με γονίδια R1. Φυσικά θα είχε ενδιαφέρον, σε μια τέτοια περίπτωση, να δούμε πως θα εκτελεστεί στυλιστικά αυτή η συνταγή, μιας και τα μοντέρνα μηχανικά μέρη δεν σχεδιάζονται απαραίτητα με επίκεντρο την εμφάνιση και το στυλ.