WSBK: «Κόβουν» στροφές από τα Ducati…

…ενώ τα Honda παίρνουν αύξηση! Σε άμεση ισχύ οι κανονισμοί των Superbikes, σε μία προσπάθεια αύξησης του ανταγωνισμού μεταξύ των μοτοσυκλετών στην πίστα. Δείτε τι έγινε.

Τελικά, αυτό που περίμεναν πολλοί που ασχολούνται με το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes, έγινε: Οι κανονισμοί τέθηκαν σε ισχύ και το καθεστώς μέγιστων στροφών των κινητήρων ανανεώθηκε. Συγκεκριμένα, η πανίσχυρη και έως τώρα ανίκητη Ducati Panigale R, θα δεχθεί μείωση των μέγιστων σ.α.λ. του κινητήρα κατά 250, ενώ η Honda θα έχει μια αύξηση του ορίου κατά 500 στροφές.

Αυτό σημαίνει ότι, οι περίφημες 16.350 στροφές της V4R θα μειωθούν στις 16.100, ενώ όσον αφορά την Honda, το νούμερο θα ανέλθει στις 15.050. Η κίνηση αυτή είναι κάτι που προβλέπεται από τους ανανεωμένους κανονισμούς της διοργάνωσης, οι οποίοι ήρθαν σε ισχύ κυρίως για να μειώσουν την δυναμικότητα της… Kawasaki, η οποία τα τελευταία 4 χρόνια πήρε όλους τους τίτλους, αλλά και θεωρήθηκε «υπεύθυνη» για την μείωση της θεαματικότητας των WSBK. Μετά όμως από τις 9 συνεχόμενες και με τεράστια διαφορά, νίκες του Alvaro Bautista και της V4R, ο σφετεριστής του τίτλου του 2019 έχει μάλλον χρώμα κόκκινο. 

Ειδική μνεία έχει γίνει για την BMW, η οποία καθώς συμμετέχει με ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα, δεν έχει ακόμα στην διάθεσή της τον «αγωνιστικό» κινητήρα που έχει ετοιμάσει, αλλά τρέχει με στοκ μοτέρ με μέγιστες στροφές στις 14.950.

Και κάπου εδώ εγείρεται ένα εύλογο ερώτημα: Αν οι διαφορές ισχύος των μοτοσυκλετών που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα WSBK, μπορεί να «κατηγορηθεί» για την έλλειψη θεάματος στο άθλημα, γιατί δεν εισάγεται ένας περιορισμός «μέγιστης ισχύς στον τροχό», που θα τον σεβαστούν όλες οι εταιρείες; (λέμε τώρα… )