Η Honda ετοιμάζει ένα ακόμα μέλος της οικογένειας των retro μοντέλων της, με την ονομασία Hawk 11, το οποίο θα έρθει να προστεθεί στην γκάμα της, πιθανώς δίπλα στα Neo Sports Café μοντέλα της. Τι περιμένουμε λοιπόν;
Αντί να βασιστεί σε… κατασκοπείες, η ίδια η Honda έχει δώσει το ανάλογο υλικό, στο κοινό που παρακολουθεί την επικαιρότητα, αφήνοντας τους αναβάτες να σιγοβράζουν στο ζουμί τους. Μέσα από δύο teaser videos, η Honda παρουσιάζει την νέα μοτοσυκλέτα, η οποία ακολουθεί ρετρό γραμμές και έχει μια ξεκάθαρα sport εμφάνιση. Πέρα από το εμπρός fairing με τις στρογγυλεμένες γραμμές του και το κεντρικό, κυκλικό φωτιστικό σώμα, βλέπουμε την επιλογή κλιπ-ον ή τοποθέτηση των χειρολαβών απευθείας στην τιμονόπλακα, ώστε να χαμηλώσει η θέση οδήγησης. Παράλληλα, διακρίνεται η χρήση καθρεπτών τύπου bar-end, που προσθέτει πολύ σε εμφανισιακούς πόντους. Δείτε το ανάλογο βιντεάκι εδώ…
Βασισμένο μηχανολογικά στο Africa Twin και το NT 1100.
Ήδη από το βιντεάκι, διακρίνεται η χρήση του γνωστού πλέον δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα, που η Honda έχει χρησιμοποιήσει στα Africa Twin 1100 και NT 1100. Αποκαλύπτοντας την πρόθεση της να χρησιμοποιήσει το μοτέρ και σε άλλα μοντέλα, η Honda μπαίνει σε μια κατηγορία στην οποία δεν αντιπροσωπεύεται ήδη. Η νέα μοτοσυκλέτα της, αν διατηρήσει το μηχανολογικό επίπεδο της αναλλοίωτο, αναμένεται να αποδίδει περίπου 100 ίππους. Κάπως έτσι, η Honda θα γεμίσει ένα «κενό» στην γκάμα της, ενώ θα μπει ταυτόχρονα σε ένα παιχνίδι που δείχνει να ζωντανεύει: Αυτό των retro sportsbikes. Μάλιστα, με έναν κινητήρα αυτού του κυβισμού, η Honda θα μπορεί να υποσχεθεί ζωηρές επιδόσεις και ροπή, χωρίς η ισχύς και η κατανάλωση καυσίμου να ξεφεύγουν.
H παρουσίαση στις 19 Μαρτίου
Προς το παρόν, πρέπει να περιμένουμε για περισσότερες πληροφορίες, καθώς η αποκάλυψη της μοτοσυκλέτας θα γίνει στις 19 Μαρτίου. Η ημερομηνία δεν είναι τυχαία, αφού συμπίπτει με την 38η έκθεση μοτοσυκλέτας της Osaka, στην Ιαπωνία.
Η φιλοσοφία «πλατφόρμας» γεννά πολλές και προσιτές μοτοσυκλέτες
Δεν είναι η πρώτη φορά, που η Honda θα χρησιμοποιήσει την τακτική της «πλατφόρμας» για μοντέλα της, καθώς το κάνει ήδη εδώ και πολλά χρόνια στα CB500. Με μια κύρια μηχανολογική βάση όμοια ή παρόμοια, οι εταιρείες δημιουργούν πολλά διαφορετικά μοντέλα, μειώνοντας έστι δραστικά το κόστος ανάπτυξης τους, το κόστος δημιουργίας ανταλλακτικών αλλά και αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητα τους σε λιανικό επίπεδο. Η Honda ακολούθησε ήδη την τακτική αυτή και στα Africa Twin/NT1100, με το νέο Hawk 11 να είναι το τρίτο μοντέλο που θα προστεθεί στην οικογένεια. Για να δούμε…