Η ονομασία άλλαξε σε 1050, τα κυβικά όμως του δικύλινδρου V κινητήρα 90ο παρέμεινα 1037. Με τις απαραίτητες αλλαγές έγινε ακόμη πιο φιλικός, ενώ η απόδοση αυξήθηκε κατά  6 ίππους,  καλύπτοντας παράλλη

Η ονομασία άλλαξε σε 1050, τα κυβικά όμως του δικύλινδρου V κινητήρα 90ο παρέμεινα 1037. Με τις απαραίτητες αλλαγές έγινε ακόμη πιο φιλικός, ενώ η απόδοση αυξήθηκε κατά 6 ίππους, καλύπτοντας παράλληλα τις προδιαγραφές Euro 5

    Κινητήρας

    Η ονομασία του μοντέλου μπορεί να άλλαξε από 1000 σε 1050 για εμπορικούς λόγους, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αυξήθηκε και ο κυβισμός του δικύλινδρου V κινητήρα 90ο, ο οποίος παραμένει στα 1.037 κυβικά. Οι αλλαγές στα μηχανικά μέρη εντοπίζονται  στο νέο προφίλ των εκκεντροφόρων, στα αποδοτικότερα ψυγεία (το ψυγείο λαδιού είναι μικρότερο και ελαφρύτερο), στο σύστημα εξάτμισης το οποίο διαθέτει πλέον μεγαλύτερο καταλύτη, στη νέα μονάδα ηλεκτρονικού γκαζιού, στα σώματα ψεκασμού (49 αντί για 45χιλ) αλλά και στην ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα.  Έτσι, καλύπτονται οι νέες προδιαγραφές Euro 5 ενώ ταυτόχρονα η απόδοση αυξήθηκε κατά 6 ίππους έχοντας ιδιαίτερα γραμμική λειτουργία, όπως παρατηρήσαμε και στο δυναμόμετρο Fuchs του Κων/νου Περβολαράκη όπου το V-STROM έβγαλε 96,4 ίππους στον τροχό. Έντονη διαφορά είδαμε και στα νούμερα της κατανάλωσης αφού σε μικτές συνθήκες κυμαίνονται σχεδόν 1 λίτρο κάτω από αυτά της προηγούμενης γενιάς. Η μέση τιμή στη διάρκεια της δοκιμής ανήλθε στα 6,6 λίτρα/100χλμ.


    Kοινοποίησε το »

    Η έκδοση XT είναι πλούσια εξοπλισμένη και στον τομέα των ηλεκτρονικών, αφού εκτός από τους τρείς χάρτες απόδοσης, διαθέτει IMU 3 αξόνων και 6 κατευθύνσεων (αντί για 5 της προηγούμενης γενιάς), ανανεωμένο Traction Control 3 επιπέδων (μπορεί να απενεργοποιηθεί), σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης (low rpm assist) αλλά και το νέο Hill Control System το οποίο σε βοηθά όταν το έδαφος είναι κεκλιμένο, αναλαμβάνοντας να κρατήσει το πίσω φρένο πατημένο για 30 δευτερόλεπτα διευκολύνοντας την εκκίνηση της μοτοσυκλέτας. Αύξησε την ισχύ της Suzuki V-Strom 1050XT με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 



    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!