• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζοντας το KYMCO XCiting-S400

Δοκιμάζοντας το KYMCO XCiting-S400

Δοκιμάζοντας το KYMCO XCiting-S400

Δοκιμάζοντας το KYMCO XCiting-S400

Δοκιμάζοντας το KYMCO XCiting-S400

Δοκιμάζοντας το KYMCO XCiting-S400

Δοκιμάζοντας το KYMCO XCiting-S400

Δοκιμάζοντας το KYMCO XCiting-S400

Δοκιμάζοντας το KYMCO XCiting-S400

Δοκιμάζοντας το KYMCO XCiting-S400

Δοκιμάζοντας το KYMCO XCiting-S400

Δοκιμάζοντας το KYMCO XCiting-S400

Test: KYMCO Xciting-S 400

 

Το νέο Xciting-S 400, με όνομα που παραπέμπει σε πυραυλικό σύστημα, βάλλει κατά των ανταγωνιστών του, φιλοδοξώντας να προκαλέσει έκρηξη στην κατηγορία των mega scooter και να τους αναχαιτίσει.

Τιμή: 6.735 ευρώ / 6.435 ευρώ μετρητοίς (+257,14 E.T.T.)

Τι νέο φέρνει:
Προβολείς με φώτα ημέρας,
Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας 5 θέσεων
Διασύνδεση Noodoe με πλοήγηση GPS,
Ηλεκτρομαγνητικά ντουλαπάκια και σέλα 
Πλαίσιο με νέες βάσεις κινητήρα
 
Η οικογένεια των Χciting μοντέλων παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2003 έχοντας ως κύρια χαρακτηριστικά της, την σπορ εμφάνιση και την απολαυστική οδηγική συμπεριφορά στις στροφές. Έκτοτε η Kymco ανέβηκε δυο-δυο, τα σκαλιά της εξέλιξης και πλέον ήρθε η ώρα για την πέμπτη γενιά, με το ολοκαίνουργιο Xciting S 400.    

Ο σύγχρονος δυναμικός και συνάμα κομψός σχεδιασμός του, αποτελεί τον τέλειο συνδυασμό σπορ, στυλ , άνεσης και υψηλής απόδοσης. Έχει όλα τα εφόδια για να κερδίσει την καρδιά σας, όπως αναφέρει και το  επίσημο moto της εταιρίας. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Αναστασης Ρουκης

    Έχω το 400αρι του 2014. Μαμά ήταν ψιλό άδειο χαμηλά, μετά τα 70 σούπερ.. Έβαλα 15γρ μπίλιες κ έγινε πύραυλος παντού. Αλλά τα κρατήματα του δεν μ αρέσουν.. Πολύ σταθερό μεν στα πολλα, αλλά με 1570 μεταξόνιο δεν στρίβεις.. Κ πολύ σκληρές αναρτήσεις που δεν βοηθάνε ούτε στο κράτημα.. Το μπροστινό όλο διώχνει.. Πολύ αξιόπιστο πάντως 3 χρόνια τώρα.. Traction control δεν χρειάζεται, έλεος 😎θ

      1
  • Δημήτρης

    Πλέον είναι ξεκάθαρο το γιατί οι Ιάπωνες θα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά, λέγεται "ηλεκτρονικά βοηθήματα" βλ.traction control!

      1
  • Μιχάλης

    Είναι κάτοχος του 400i του 2014 και είχα σκοπό να πάρω το 400 S. Πήγα για test drive. Ωραίο design, επιθετικό, αλλά αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι ο κινητήρας παρόλο που δηλώνουν ίδια ιπποδύναμη και μεγαλύτερη ροπή μου φάνηκε πιο αργός και κοιμισμένος από το δικό μου. Το περίμενα πιο δυνατό.

      1
  • Γιαννης

    Παιδιά λέμε για πύραυλο και το εννοούμε αν δε το έχεις καβαλήσει δεν έχεις άποψη ο φίλος μας ποιο πάνω που λέει για μοντέλο του 2019 χωρίς traction control έχει ωμός νέο κινητήρα με 36 άλογα δηλ 5 πιο πάνω από των ανταγωνισμό έχει τετραπιστονες δαγκάνεςεμπρός με 260χιλ δίσκους και 14 τροχό πισω οχι13 που είχαν μια δεκαετία πρίν τα σκούτερ βασικα πραγματα.τωρα έχει ντουλαπακια ηλεκτρομαγνιτικα αλλά πάλι θα μας πει ο φιλος δεν έχουν επενδύσει δερμάτινη,θα του πω δεν πειράζει είναι πύραυλος!!!!

      2
  • Καραθανάσης Κωνσταντίνος

    Παιδιά να λέτε και τις τιμές από κάποια βασικά ανταλλακτικά πχ ο ιμάντας από το συγκεκριμένο σκούτερ έχει 184€ μόνο η αγορά! Γενικά το after sales της kymco πάσχει σε αντίκτυπο των πωλήσεων που βρίσκονται στα τάρταρα!!! Πιστέψτε με καλό θα τους κάνετε!!!

      10
  • Δημήτρης

    Παιδιά...τι πύραυλος λέτε και άλλα σχετικά....το 2019 και mega scooter χωρίς traction control είσαι εκτός ανταγωνισμού !

      10

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ