Ο μονοκύλινδρος 400άρης καταφέρνει να κινεί σβέλτα το Rockstar, παρέχοντας ροπή από χαμηλά.

    Κινητήρας: Οικονομία και ροπή σε πρώτο πλάνο

    Στα σπλάχνα του Rockstar βρίσκεται ένα μονοκύλινδρο αερόψυκτο σύνολο με 4 βαλβίδες επικεφαλής και ηλεκτρονικό ψεκασμό (EFI), συμμορφωμένο με τους κανονισμούς Euro4. Η απόδοση του φτάνει τους 28 ίππους στις 6.500σαλ και καταφέρνει να κινεί σβέλτα το ρετρό μοντέλο της Daytona. Η ροπή των 3,1 κιλών στις 5.000σαλ δίνει έμφαση στην χαμηλομεσαία περιοχή στροφών κάνοντας την κίνηση στην πόλη παιχνίδι και ταιριάζει γάντι στη φιλοσοφία του Rockstar.  Χάρμα οφθαλμών οι διπλές εξατμίσεις που καταλήγουν σε δύο πανέμορφα τελικά, στα δεξιά και αριστερά της μοτοσυκλέτας. Η εκκίνηση μπορεί να δοθεί είτε από τη μίζα είτε από μανιβέλα, κάτι το οποίο βλέπουμε πλέον σπάνια σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Η μετάδοση την κίνησης στον πίσω τροχό, γίνεται μέσω αλυσίδας και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 5 σχέσεων. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA