Εδώ και πολλά χρόνια η BMW Motorrad έχει επενδύσει στην ανάπτυξη του δικού της εξοπλισμού ασφαλείας, σχεδιάζοντας κράνη και είδη ρουχισμού υψηλής ποιότητας. Παράλληλα έχει αναπτύξει τη δική της πιστοποίηση ασφαλείας, C.A.R.E. ή Concept of Rider Equipment, ως επιβεβαίωση πως ο πελάτης αποκτά ένα προϊόν που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με τα κορυφαία στάνταρ ασφάλειας, καινοτομίας, άνεσης και ποιότητας.
Θέλοντας να εισαγάγει μια σειρά ρουχισμού με αερόσακο στη γκάμα της, η BMW στράφηκε στην Alpinestars, η οποία έχει ήδη αποκτήσει αρκετή τεχνογνωσία με το σύστημα Tech-Air™ που έχει εξελίξει η ίδια. Μαζί οι δύο αυτές εταιρείες σχεδιάζουν μια κοινή γκάμα μοτοσικλετιστικού εξοπλισμού με αερόσακους, ο οποίος θα κυκλοφορήσει με αμφότερες τις επωνυμίες ως απόδειξη αυτής της υψηλής συνέργειας.
Η αρχή θα γίνει με ένα μπουφάν με αερόσακο, το οποίο θα κυκλοφορήσει σε ανδρική και γυναικεία έκδοση. Βασίζεται στην τεχνολογία Tech-Air™ της Alpinestars, η οποία δεν απαιτεί αισθητήρες πάνω στη μοτοσυκλέτα, γεγονός που εξαλείφει την περίπτωση λανθασμένης ενεργοποίησης του αερόσακου (αν αυτός συνδέεται με τη μοτοσικλέτα μέσω κορδονιού) ή την ανάγκη για διαδικασία επανασύνδεσης αν ο αναβάτης αλλάξει μοτοσικλέτα (στην περίπτωση που χρησιμοποιούνται ασύρματοι αισθητήρες). Η τεχνολογία Tech-Air™ χρησιμοποιεί αισθητήρες πάνω στο ίδιο το ρούχο και ο αερόσακος έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τον κορμό και τους ώμους, τόσο από μπροστά όσο και από πίσω.
Προς το παρόν η πληροφόρηση από πλευράς BMW Motorrad περιορίζεται στο να ανακοινώσει πως το μπουφάν αυτό βρίσκεται υπό εξέλιξη, δίχως να αποκαλύπτει πότε θα είναι εμπορικά διαθέσιμο.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr