Αριστερά ο κύριος Βασίλης Γκοργόλης και δίπλα του ο γιος του, Αρης.

SYM: Συνέντευξη Βασίλης Γκοργκόλης

Ο κύριος Βασίλης Γκοργκόλης, συνιδρυτή της Γκοργκόλης Α.Ε, μας μιλά για το παρόν και το μέλλον της SYM και της Daytona στην Ελλάδα, αλλά και για την ηλεκτροκίνηση. Δείτε τι μας είπε.

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

Ο κύριος Γκοργκόλης κρατά ένα χαμηλό προφίλ και δεν εμφανίζεται συχνά στα μέσα, οπότε έπρεπε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτή την ευκαιρία να συνομιλήσουμε μαζί του. Στο πλευρό του ήταν και ο γιος του, Αρης, που έχει αναλάβει χρέη τεχνικού διευθυντή της εταιρείας. Αντικείμενα της συζήτησης ήταν το ολοκαίνουργιο Maxsym TL, η επιτυχία της Daytona, η ηλεκτροκίνηση και φυσικά τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας.  
  • Πολλά νέα μοντέλα φέτος από τη SYM. Σπαζοκεφαλιά ή ευχάριστη διαδικασία η προώθησή τους στην ελληνική αγορά;
Πολύ δουλειά θα έχουμε στη συνέχεια, αλλά ευχάριστη δουλειά. Το Maxsym TL είναι ένα ξεχωριστό μοντέλο για την εταιρεία και είναι σωστή η επιλογή της SYM να μπει ανάμεσα στα δικύλινδρα των 550 και 400 κυβικών. Και τα υπόλοιπα μοντέλα που δέχτηκαν φρεσκάρισμα είναι σημαντικά για την ελληνική αγορά, αλλά το TL είναι κάτι διαφορετικό και για τη SYM και για εμάς.
  • Είναι το TL το μοντέλο που θα ανεβάσει όλη τη μάρκα ένα κλικ πιο πάνω;
Πιστεύω ότι δεν ανεβαίνεις κλικ στη συνείδηση του κόσμου με τα μοντέλα. Ανεβαίνεις με την ποιότητα και την υποστήριξη. Το TL είναι μια κατηγορία από μόνο του και ήταν ξεκάθαρα επιλογή της SYM να το κάνει αυτό και ελπίζουμε να αποδειχτεί σωστή επιλογή. Από τη δική μας πλευρά ένα είναι σίγουρο: Θα το βοηθήσουμε με πολύ ανταγωνιστική τιμή, σε συνεργασία με το εργοστάσιο και τους συνεργάτες μας. Αυτό ο κόσμος θα το αναγνωρίσει και θα το ανταποδώσει.
  • Το VF 185 έχει ξεπεράσει τις 800 ταξινομήσεις σε μια νέα κατηγορία για την εταιρεία σας, αυτή των παπιών υψηλών επιδόσεων. Τι σημαίνει για εσάς αυτή η επιτυχία και τι δείχνει για τη μάρκα;
Για να ομολογκάρει το εργοστάσιο αυτό το προϊόν υποσχεθήκαμε κάποια νούμερα και πετυχαίνοντας το στόχο μας, έφυγε το βάρος της υπόσχεσης οπότε θα δουλέψουμε πιο άνετα από εδώ και πέρα με στόχο την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Το κοινό είναι περιορισμένο για παπί με αμπραγιάζ, αλλά πιστεύουμε ότι όσοι θα το επιλέξουν, θα το απολαύσουν.
  • Στην Ελλάδα είστε πρώτοι σε πωλήσεις εδώ και αρκετά χρόνια. Η SYM έχει 23% μερίδιο αγοράς το πρώτο 9μηνο, ενώ φέτος ανεβάσατε και τη Daytona στην 5η θέση με σχεδόν 12%. Ποιες είναι οι δυσκολίες για να παραμείνεις όχι μόνο ψηλά, αλλά πρώτος;
Μπορεί να κοροϊδέψεις λίγους για πολύ, πολλούς για λίγο, αλλά δεν μπορείς να κοροϊδέψεις πολλούς για πολύ. Η επιτυχία όλα αυτά τα χρόνια σημαίνει ότι υπάρχει σημαντική δουλειά από πίσω που υποστηρίζει αυτά τα αποτελέσματα.
  • Η σειρά των Zontes έχει πάει καλά, ενώ το T310 να είναι πρώτη μοτοσυκλέτα σε πωλήσεις και όχι μόνο στις μικρού κυβισμού. Ταυτόχρονα, το DY125 είναι πρώτο στα παπιά και όλα δείχνουν ότι η Daytona είναι ουσιαστικά η πύλη εισόδου σας στις μοτοσυκλέτες. Είναι τελικά η Daytona το επόμενο μεγάλο στοίχημα;
Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τη Daytona. Daytona σημαίνει για εμάς σχεδιασμός, εξέλιξη, υποστήριξη της ποιότητας, συνεχή επικοινωνία με το εργοστάσιο. Με τη σειρά DY καλύψαμε τις απαιτήσει του πιο απαιτητικού χρήστη, τον χρήστη παπιού. Το παπί είναι εργαλείο και τα χιλιόμετρα που κάνει είναι πάρα πολλά και μάλιστα σε αντίξοες συνθήκες. Για να αντέξει λοιπόν ένα προϊόν πρέπει να είναι αξιόπιστο και ποιοτικό. Δεν είναι εύκολο να βρεθείς πρώτος στην κατηγορία των παπιών. Καθημερινά μαζεύουμε εμπειρία και τεχνογνωσία για να «χτίσουμε» τα επόμενα μοντέλα. Όσον αφορά στα Zontes είμαστε από την πρώτη μέρα σε επικοινωνία με το εργοστάσιο για κάθε λεπτομέρεια και απαίτηση και πιστεύω ότι συμβάλουμε καθοριστικά στην εξέλιξη και τη διατήρηση της ποιότητας.
  • Πως συμβάλλετε στην εξέλιξη των προϊόντων της SYM;
Η μισή εταιρεία δουλεύει πάνω σε αυτό. Τα τμήματά μας είναι πολυπληθή και οργανωμένα ώστε να μπορούν να αφουγκράζονται, να φιλτράρουν και να ενημερώνουν το εργοστάσιο άμεσα, ώστε να απαιτούμε βελτίωση της ποιότητας σε κάθε φάση παραγωγής.
  • Τα ηλεκτρικά scooter είναι το επόμενο big thing για την Ελλάδα, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν υποδομές και κίνητρα απόκτησης. Ποιο είναι το μέλλον της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας;
Αν το κράτος δεν τα επιδοτήσει δεν πρόκειται να τα δούμε σύντομα στην αγορά και δεν πιστεύω ότι μπορεί αυτή τη στιγμή να ξοδέψει χρήματα για να προωθήσει την ηλεκτροκίνηση και να τη φέρει νωρίτερα στους δρόμους μας, η Ελλάδα έχει άμεση ανάγκη από άλλα πράγματα. Επίσης κάποιος που θα επιλέξει ηλεκτροκίνητο ουσιαστικά πληρώνει νωρίτερα την βενζίνη που θα έκαιγε σε δυο – τρία χρόνια, αν έκανε πολλά χιλιόμετρα. Τα επιπλέον χρήματα που θα δώσεις για την απόκτηση ενός ηλεκτρικού οχήματος, χρειάζονται χρόνο και αρκετά χιλιόμετρα προκειμένου να γίνει απόσβεση. Η ηλεκτροκίνηση θα έρθει κάποια στιγμή, αλλά δεν θα το προκαλέσουμε εμείς.
  • Ποιες είναι οι προβλέψεις σας για το 2020; Πως πιστεύετε ότι θα κινηθεί;
Τις προβλέψεις γενικά τις αποφεύγω, αλλά προετοιμάζουμε την εταιρεία για κάθε πιθανό ενδεχόμενο. Επιδιώκουμε να έχουμε ευέλικτες συνεργασίες με τους προμηθευτές μας, ώστε να αποφεύγονται μεγάλα αποθέματα τα οποία σε αναγκάζουν να πιέζεις την οργάνωσή σου, την αγορά, ακόμη και τους συνεργάτες.