Suzuki Burgman 400: Υποψήφιο για Best Scooter 2018

Με σημαντική ανανέωση και βελτιώσεις παντού, το νέο Suzuki Burgman 400 θέτει υποψηφιότητα, για να αναδειχθεί στο καλύτερο scooter της χρονιάς. Είναι, όμως;

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

Στην έκθεση της EICMA, στο Μιλάνο, η Suzuki παρουσίασε στο κοινό, τη νέα αναβαθμισμένη έκδοση του Burgman 400, η οποία πρωτοεμφανίστηκε το 1998 και καθιερώθηκε στην αγορά των scooter με μεγάλη χωρητικότητα.

Ο συνδυασμός της άνεσης, της δύναμης, του απαράμιλλου στυλ και του αποθηκευτικού χώρου, συντέλεσαν σε ένα ευρείας αποδοχής καθημερινό commuter, αλλά και μιας τουριστικής μηχανής δύο ατόμων. Οι βελτιώσεις , που συνοδεύτηκαν με μια μεγάλη ανανέωση το 2006,ενίσχυσαν τη δύναμη και την ευκολία, βοηθώντας το να εξασφαλίσει την ήδη μέχρι τότε, επιτυχημένη του πορεία, στην αγορά.

Έχοντας κερδίσει την αποδοχή των αναβατών, η Suzuki αποφάσισε να επεκτείνει τη γκάμα το 2002, εισάγοντας στην παράγωγη το Burgman 650 και το Burgman 125 και το Burgman 200 το 2006. Οι συνολικές πωλήσεις της σειράς, έφτασαν τις 130.000 το 2015.

Παρόλη τη σταθερή δυναμική του, η Suzuki ένιωσε ότι ήρθε η ώρα για μια εκτεταμένη αναβάθμιση του μοντέλου. Ακολουθώντας τη μόδα, που θέλει πιο λεπτές σιλουέτες  με ελαφρύ σπορ look, το Burgman 400, είναι πιο ελαφρύ, με πιο μαζεμένες διαστάσεις, ανεβάζοντας την ευκολία μετακίνησης και τις επιδόσεις, σε νέο επίπεδο.

Παρά τις αλλαγές, διατηρεί τα στοιχεία που το έκαναν ευρέως επιθυμητό, όπως πολυτέλεια, ποιότητα, άνεση και επιδόσεις. Το αποτέλεσμα, είναι ένα πιο ελαφρύ και αισθητικά βελτιωμένο scooter, που παράγει περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές. Βελτιωμένος χειρισμός και σπορ συμπεριφορά, σε ένα compact scooter.

Η Ιαπωνική εταιρία, περιγράφει το νέο στυλ , ως coupe, έχοντας λεπτύνει το εμπρός και πίσω μέρος, για να έχει ευκολότερη πρόσβαση σε στενούς χώρους. Τα εμπρόσθια διπλά φωτιστικά σώματα, είναι τύπου LED και είναι μικρότερα, θυμίζοντας αυτά του V-Strom. LED, είναι και τα πλαϊνά φλας, τα οποία είναι χωνευτά στο φέρινγκ, συμβάλλοντας στις λεπτές γραμμές του scooter.

Το πίσω φωτιστικό, επίσης LED, είναι περισσότερο μαζεμένο, με τα φλάς να βρίσκονται ενσωματωμένα στο κάτω μέρος του φαναριού. Το μεταξόνιο είναι στα 1.585 χιλιοστά και η απόσταση από το έδαφος στα 125 χιλιοστά. Μια ακόμα αλλαγή, αφορά  τον νέο μπροστινό τροχό 15 ιντσών, που αντικαθιστά τον 14 ιντσών τροχό του απερχόμενου μοντέλου και προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα. Ο πίσω τροχός παραμένει ίδιος, στις 13 ίντσες.

Η καρδιά του Burgman 400, είναι ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 399 κυβικών εκατοστών, αναβαθμισμένος, με σκοπό να παράγει περισσότερη ροπή στην χαμηλό-μεσαία περιοχή. Παρόλο που δεν έχουν δοθεί τα ακριβή στοιχεία, η Suzuki υποστηρίζει , ότι ο κινητήρας προσφέρει καλύτερες επιδόσεις, ακόμα και με συνεπιβάτη. Ένα, μεγαλύτερων διαστάσεων, φιλτροκούτι, έχει κατασκευαστεί για να βελτιώσει την απόκριση του γκαζιού και την επιτάχυνση στα συχνά, σταμάτα-ξεκίνα , μέσα στο αστικό περιβάλλον. Το μπουζί είναι πλέον ιριδίου και υπόσχεται βελτιωμένη καύση και ευκολότερες εκκινήσεις του κινητήρα. Το νέο μπουζί, μαζί με το σύστημα διαχείρισης καυσίμου και τον επανασχεδιασμένο καταλύτη, βοηθούν το Burgman  να εναρμονιστεί με τους κανονισμούς Euro 4, χωρίς να θυσιάζει την απόδοση, ενώ η κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα.

Το Burgman 400, κάνει εύκολη, τη ζωή του αναβάτη. Η ενισχυμένη διπλή σέλα, προσφέρει αυξημένη άνεση σε οδηγό και συνεπιβάτη, συνδυάζοντας το λεπτότερο σχήμα με παχύτερο μαξιλάρι, το οποίο ρυθμίζεται για να καλύψει κάθε τύπο αναβάτη. Ο αποθηκευτικό χώρος, κάτω από τη σέλα, φτάνει τα 42 λίτρα, αρκετός για να χωρέσει δύο κράνη, ενώ δύο ντουλαπάκια, στο εμπρός μέρος της ποδιάς προσφέρουν 6,3 λίτρα επιπλέον χώρου για μικροαντικείμενα, καθώς και μια υποδοχή 12V, για φόρτιση των ηλεκτρικών συσκευών. Το χειρόφρενο, μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμο, όταν σταθμεύετε σε γλιστερό έδαφος. Η νέα ζελατίνα προσφέρει μεγαλύτερη ορατότητα και επαρκή κάλυψη από τον αέρα. Τα όργανα ελέγχου είναι αναλογικά, με μια μικρή ενδιάμεση οθόνη, να ενημερώνει για τις επιπλέον πληροφορίες.