• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Suzuki Burgman 400: 20 χρόνια εξέλιξης

 

Tο Burgman 400 δεν προβληματίζει στην καθημερινή μετακίνηση, συνδυάζοντας την άνεση με την ευκολία χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα.

Η αίσθηση της λεπτότερης σιλουέτας σε συνδυασμό με τις περισσότερες γωνίες, κάνουν  το νέο Burgman αρκετά κομψότερο αλλά και πιο σπορ σε σχέση με το παρελθόν. Η υψηλή ποιότητα κατασκευής είναι ακόμα ένα στοιχείο των Burgman που συνεχίζει να χαρακτηρίζει και το νέο 400.
 
Η θέση οδήγησης είναι τυπική για scooter αυτής της κατηγορίας, πράγμα που σημαίνει ότι πάνω του θα αισθανθούν άνετα όλα τα αναστήματα. Η μέτρια προς σκληρή σέλα 2 επιπέδων, είναι ευρύχωρη για δύο άτομα και χωρίζεται με το  μαξιλαράκι μέσης του οδηγού, το οποίο ρυθμίζεται με άλεν για κάθε σωματότυπο. Ο αποθηκευτικός χώρος δεν διεκδικεί δάφνες στην κατηγορία, καθώς τα 42 λίτρα μεταφράζονται σε ένα full face και ένα μικρό Jet κράνος. Στο εμπρός μέρος δύο ντουλαπάκια στην ποδιά προσφέρουν 6,3 λίτρα χώρου επιπλέον, καθώς και μια υποδοχή 12V στο δεξί μέρος για φόρτιση  ηλεκτρονικών συσκευών. Απαραίτητη για να φτάνεις στον προορισμό σου ατσαλάκωτος είναι η νέα ζελατίνα, η οποία προσφέρει καλή ορατότητα και επαρκή κάλυψη από τον αέρα. O ευανάγνωστος σε όλες τις συνθήκες πίνακας οργάνων προσφέρει αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις χάρη στην ενδιάμεση οθόνη.
 
O υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 400 κ.εκ του Burgman έχει αναβαθμιστεί, με σκοπό να παράγει περισσότερη ροπή στην χαμηλό-μεσαία περιοχή. Η απόδοσή του αγγίζει τους 31 ίππους στις 6.300 σ.α.λ και τα 3.7 κιλά ροπής στις 4.800 σ.α.λ.
 
Το νέο πλαίσιο είναι λεπτότερο και ελαφρύτερο από την  προηγούμενη γενιά και είναι κατασκευασμένο από διπλούς σωλήνες  μεγάλης διαμέτρου, προσφέροντας αυξημένη ακαμψία αλλά και μικρότερο βάρος, με αποτέλεσμα την καλύτερη συμπεριφορά., Σε αυτό συμβάλλουν τόσο το εμπρός  πιρούνι 41 χιλιοστών με 110 χιλ διαδρομή, όσο  και το οριζόντια τοποθετημένο με μοχλικό μονό αμορτισέρ, το οποίο διαθέτει 7 θέσεις προφόρτισης του ελατηρίου. Το σύστημα της πέδησης του Burgman, αποτελείται από διπλούς δίσκους 260χιλ μπροστά με διπίστονες δαγκάνες και ένα μονό δίσκο 210χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα στο πίσω μέρος, ενώ κάτω από το τιμόνι συναντάμε χειρόφρενο που μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμο, όταν σταθμεύεις σε έδαφος με κλίση. 
 
Η μονάδα ABS της Nissin, είναι  ελαφρύτερη κατά 750 γραμμάρια από την προηγούμενη γενιά. Μια ακόμα σημαντική αλλαγή, αφορά  τον νέο μπροστινό τροχό 15 ιντσών, που αντικαθιστά τον 14 ιντσών του απερχόμενου μοντέλου με σκοπό την μεγαλύτερη σταθερότητα. Ο πίσω τροχός παραμένει στις 13 ίντσες.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ