net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

KYMCO Agility 16+ 200i

Πιο μαλακή και πιο άνετη η σέλα και για τους δύο επιβαίνοντες. Χώρος για ένα jet κράνος κάτω από αυτή.

Λιτά και αναλογικά τα όργανα του Agility με μια μικρή ψηφιακή οθόνη με τα απολύτως απαραίτητα.

KYMCO Agility 16+ 200i

KYMCO Agility 16+ 200i

Από το 2014, στην οικογένεια Agility προστέθηκε η έκδοση «+», με αρκετά πρόσθετα πλεονεκτήματα, σε εμφάνιση και σε ουσία, με έμφαση στην άνεση, στη μεγαλύτερη αυτονομία και στην ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία.

+: Πιο ευέλικτο, πιο άνετο, μεγαλύτερος χώρος κάτω από τη σέλα
-: Επιδόσεις κινητήρα, 14ης πίσω τροχός, δεν χωράει full face κάτω από τη σέλα

Αισθητική-Ποιότητα
Η πρώτη αλλαγή που προσέχει κανείς στη νέα έκδοση του Agility με το προσωνύμιο 16+ 200i της Kymco είναι φυσικά η φρέσκια εμφάνιση. Πιο sport, πιο μοντέρνα, πιο όμορφη από την προηγούμενη, βοηθάει το Agility να αιχμαλωτίσει άμεσα το βλέμμα του παρατηρητή. Ο νέος προβολέας παρέχει καλύτερο φωτισμό από πριν, δίχως να είναι LED, όμως LED είναι τα φώτα θέσης που δίνουν ένα αισθητικό bonus στο «+» το βράδυ. Νέα είναι και τα φλας, δίχως να είναι LED, νέο και πιο πολυτελές το κάλυμμα του τελικού της εξάτμισης, νέα αναδιπλούμενα (στο απλό είναι πλαστικά fix) μεταλλικά μαρσπιέ έχει ο συνεπιβάτης για μεγαλύτερη άνεση (ενώ σε αυτή τη νεοαποκτηθείσα άνεση συμβάλει και η νέα σέλα), νέα σχεδίαση έχουν και οι πλαϊνοί αεραγωγοί. Συνολικά, το «+» δείχνει πιο ποιοτικό, και πιο σύγχρονο από ότι η απλή έκδοση, δίχως όμως τα δύο scooter να απέχουν παρασάγγας το ένα από το άλλο.

'Aνεση-Εργονομία
Το ρεζερβουάρ άλλαξε θέση, και βρίσκεται πλέον κάτω από τα πόδια του αναβάτη. Έτσι, μαζί και με το νέο πίσω τροχό που είναι 14 αντί για 16 ιντσών της απλής έκδοσης, μεγάλωσε αρκετά ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, ο οποίος χωράει τώρα ένα τζετ κράνος ¾. Μια και μιλάμε για τη σέλα, εκείνη είναι χαμηλότερη, στα 760 χλστ. από το έδαφος, βοηθώντας τον αναβάτη να πατήσει ευκολότερα όλο το πέλμα κάτω. Ευπρόσδεκτη είναι η χρηστική σχάρα που διαθέτει το KYMCO στο πίσω μέρος του, ενώ στα όργανα βρίσκουμε αναλογικές ενδείξεις για κοντέρ και στάθμη βενζίνης, ενώ υπάρχει μια πολύ μικρή ψηφιακή οθόνη από κάτω, με ολικό και 2 μερικούς χιλιομετρητές και ρολόι. Το «+» διαθέτει μονό και διπλό σταντ, ενώ δεν διαθέτει αισθητήρα που να μην σας αφήνει να ξεκινήσετε με ανοιχτό μονό σταντ. 

Στο δρόμο
Η έξτρα άνεση γίνεται εμφανής με το καλημέρα, αφού η σέλα είναι σαφώς πιο μαλακή από πριν. Η άνεση συνεχίζει όμως και στην κίνηση, καθώς το μαλακότερο setup των αναρτήσεων σημαίνει πως το «+» θα τα βάλει με λακκούβες και σαμάρια, με την έκβαση της μάχης να είναι συνήθως νικηφόρα για αυτό. Δύσκολα θα κοπανήσει, κι έτσι αναβάτης και συνεπιβάτης μπορούν να χαλαρώσουν και να απολαύσουν τη βόλτα τους. Αν μάλιστα σας λείπει το μπόι, η χαμηλότερη σέλα από το απλό θα σας δώσει ακόμα ένα λόγο να χαίρεστε. Η πιο σικ εμφάνιση του «+», μαζί με τα LED φώτα θέσης μεταφράζονται σε επιπλέον χάζι, τόσο από εσάς, που χαίρεστε το scooter σας, όσο και από τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Στο μποτιλιάρισμα το τιμόνι κόβει πολύ, και το Agility αισθάνεται στο στοιχείο του, ενώ σε καλό οδόστρωμα θα το διασκεδάσετε. 

Περισσότερα στο τεύχος 02

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Κινητήρας

4T, 1Κ, Α/Ψ,2Β

Κυβισμός (κ.εκ.)

163

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

60x57,8

Συμπίεση (:1)

10,3

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

11,2/7.500

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

1,22/5.500

Τροφοδοσία

Ψεκασμός

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)

7

Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)

3,8

Βάρος, γεμάτο (κιλά)

119

Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)

105

 

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

Τύπος

Ατσάλινο σωληνωτό

Αναρτήσεις Ε

Συμβατικό πιρούνι

Διαδρομή (χλστ.)

Δ.Α.

Αναρτήσεις Π

Αμορτισέρ, ΠΕ

Διαδρομή

Δ.Α.

Φρένα Ε (χλστ.)

Δ, μονοπίστονη δαγκάνα

Φρένα Π (χλστ.)

Δ, διπίστονη δαγκάνα

Τροχοί-ελαστικά

 

Ελαστικό Ε

100/80-16΄΄

Ελαστικό Π

120/80-14΄΄

Διαστάσεις

 

Μήκος (χλστ.)

2.050

Πλάτος (χλστ.)

735

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.340

Ύψος σέλας (χλστ.)

760

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ