• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Quadro 4

Τα όργανα του τετράροδου Quadro είναι πλήρη και με ευανάγνωστες ενδείξεις.

Ένα full face κράνος χωρά άνετα κάτω από τη σέλα του συναπιβάτη του “4”.

Quadro 4

“Μπορείς να με λες και scooter.” Αυτό είναι το χτύπημα που θα δει κανείς μπαίνοντας στην ιστοσελίδα της Quadro για το νέο της δημιούργημα. Μόνο που κανένα scooter δε μπορεί να προσομοιάσει την εμπειρία που μας περίμενε στη σέλα του Quadro 4.

+: Κράτημα, ευχρηστία, διασκέδαση
-: Γκάζι

 Χρώματα: Κόκκινο, Λευκό, Γκρι, Μαύρο
Τιμή: 9.990 ευρώ

΄Ανεση-Εργονομία
Η θέση οδήγησης φέρνει το σώμα σε μια εργονομικά άνετη στάση, μέση και γόνατα σε απολύτως ορθή γωνία, εξαιρετική στήριξη στη μέση. Το πλάτος της σέλας στο μπροστινό της μέρος παραμένει αρκετά φαρδύ ώστε να δυσκολεύει λίγο την πρόσβαση των ποδιών προς το έδαφος. Το τιμόνι και όλα τα χειριστήρια έρχονται άνετα στα χέρια και συνεισφέρουν σε μια ουδέτερη θέση οδήγησης. ΄Αριστη η ζελατίνα, κρατά σώμα και κεφάλι έξω από τη ροή του αέρα. Η σέλα είναι εξαιρετικά άνετη για αμφότερους τους επιβαίνοντες ακόμη και για πολύωρη οδήγηση. Κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη κρύβεται ο αποθηκευτικός χώρος του scooter, ένα βαθύ ντουλάπι με φως και παροχή ρεύματος 12V που χωρά ένα full face κράνος και ανοίγει μέσω του κεντρικού διακόπτη, γυρνώντας το κλειδί τέρμα δεξιά.
 
Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα
Με τον κινητήρα τοποθετημένο χαμηλά στο κέντρο του ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου, το Quadro 4 έχει μπροστά την περίφημη διάταξη HTS με τα διπλά ψαλίδια και πίσω μια ανάλογη διάταξη που επίσης αποκαλείται HTS, μα η γεωμετρία της είναι διαφορετική. Εδώ τα ψαλίδια είναι διαμήκη και ο κάθε τροχός παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα από το αυτόματο κιβώτιο. Οι αναρτήσεις του Quadro, όπως και στο τρίκυκλο μοντέλο, είναι πολύ σφικτές ως προς τις αποσβέσεις τους. Όσον αφορά στα φρένα, συναντάμε άλλο ένα σημείο αναφοράς για το ελβετικό scooter. Διαθέτει τέσσερα δισκόφρενα, ένα για κάθε τροχό, που όλα ενεργοποιούνται συνδυασμένα από την αριστερή μανέτα στο τιμόνι - ή το ποδωστήριο στο δεξί πάτωμα, απαραίτητο βάσει νομοθεσίας για να μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα αυτοκινήτου.
 
Οδηγώντας: Αποκάλυψη
Χρειάστηκαν ελάχιστα μόλις χιλιόμετρα εξοικείωσης πριν το Quadro 4 γίνει ένα με το σώμα μου, πειθήνιο σε κάθε μου εντολή. Στην πόλη είναι πραγματικά εντυπωσιακός ο τρόπος με τον οποίο σιδερώνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ο αναβάτης θα νιώσει μόνο τις μεγάλες λακούβες, αυτές που είναι ικανές να χωρέσουν έναν τροχό 14 ιντσών, όλα τα υπόλοιπα απλώς τα καταπίνουν τα τέσσερα αμορτισέρ του. Το ίδιο συμβαίνει και υπό κλίση, οποιαδήποτε κλίση. Περνάς σαμαράκι ξαπλωμένος και το θηρίο δεν κουνάει καν από τη γραμμή του, απλά ισιώνει την ανωμαλία και συνεχίζει απτόητο. Η “Αποκάλυψη” ωστόσο έρχεται στη συνέχεια. Μιλάμε για στρίψιμο. Όπου και να βρίσκεσαι, με όσα κι αν πηγαίνεις, ό,τι άσφαλτο και να έχει από κάτω, απλά το πλαγιάζεις και μπαίνεις. Δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται. Ως ιδέα το να βουτήξω όπως έρχομαι στην είσοδο της στροφής σε ένα τυπικό αστικό στενό με τη γνωστή ασυντήρητη γλιστερή άσφαλτο προσκρούει σε όλους τους συναγερμούς που έχει χτίσει το μυαλό μου όσα χρόνια καβαλώ μοτοσικλέτα. Μου πήρε αρκετές προσπάθειες για να με πείσω να μη φρενάρω. Απλούστατα πλαγιάζεις όσο χρειάζεται για να στρίψεις στη γραμμή που σημαδεύεις.

Περισσότερα στο τεύχος 07

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Κινητήρας

4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β

Κυβισμός (κ.εκ.)

346

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

82 x 65,5

Συμπίεση (:1)

Δ.Α.

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

30/7.500

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

2,5/5.000

Τροφοδοσία

Ψεκασμός

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)

15

Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)

5,1

Βάρος, στεγνό (κιλά)

257

Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)

140

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

Τύπος

Ατσάλινο σωληνωτό

Αναρτήσεις Ε

Ελαιο-πνευματική ανάρτησηHTS

Διαδρομή (χλστ.)

Δ.Α.

Αναρτήσεις Π

Ελαιο-πνευματική ανάρτησηHTS

Διαδρομή (χλστ.)

Δ.Α.

Φρένα Ε (χλστ.)

2Δ, 240 χλστ., 2Ε

Φρένα Π (χλστ.)

2Δ, 240 χλστ., 2Ε

Διαστάσεις

 

Μήκος (χλστ.)

2.180

Πλάτος (χλστ.)

Δ.Α.

Μεταξόνιο (χλστ.)

Δ.Α.

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ