• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Gemini Eivissa 150

Καλαίσθητα τα όργανα, με ένα αναλογικών ενδείξεων στροφόμετρο και μια ψηφιακή οθόνη.

Δυνατός και σχετικά οικονομικός ο κινητήρας, διαθέτει καρμπιρατέρ αντί για ψεκασμό, μίζα και μανιβέλα.

Gemini Eivissa 150

Το Eivissa 150 δείχνει να τα έχει όλα συνδυάζοντας άριστη σχέση ποιότητας-τιμής, ρετρό σχεδίαση και χρηστικότητα. Παράλληλα διαθέτει sport αίσθηση στην οδήγηση, κινητήρα δυναμιτάκι, σε αστική χρήση, και αντίστοιχο κράτημα.

+: Σχέση ποιότητας-τιμής, εξοπλισμός, εμφάνιση, κινητήρας
-: Κουραστικό κουμπί οργάνων, μικρή τελική

Τιμή: 1.400 ευρώ
 Χρώματα: Μπεζ, λευκό, μαύρο

Ποιότητα
Η ποιότητα κατασκευής είναι πραγματικά αξιοπρόσεκτη, η συναρμογή των κομματιών πολύ καλή, διαθέτει λεπτομέρειες χρωμίου παντού, και σίγουρα θα απορήσει κανείς αν του πείτε πως πρόκειται για κινέζικο scooter. Καμία σχέση δεν έχει με ότι έχουμε συνηθίσει από κινέζικο scooter, θυμίζει Vespa, αν και μπροστά είναι πιο… χοντρούλι, με χρώμιο στο τελείωμα της ποδιάς. Έχει 2 σειρές από όμορφα, κάθετα τοποθετημένα LED φλασάκια τόσο στο μπροστινό του μέρος όσο και στο πίσω, φαρδιά ποδιά και φαρδύ φτερό μπροστά, όμορφο στρογγυλό πολυεδρικό προβολέα με χρωμιομένο δαχτυλίδι γύρω του, και ένα άψογο αισθητικά logo της εταιρείας στην ποδιά. Το φινίρισμα του κινητήρα έχει ενδιαφέρον, είναι σαγρέ και ιδιαίτερα ξεχωριστό.

Εργονομία-Χώροι
Το Eivissa έχει μίζα, έχει όμως και μανιβέλα –γεγονός που ανεβάζει τη χρηστικότητα του scooter, καθώς δεν φοβάστε τι θα γίνει αν μείνετε ποτέ από μπαταρία-, έχει μονό, έχει και διπλό σταντ! Η σέλα, που ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη παρακαλώ, είναι ευχάριστη στο μάτι, με όμορφο καφέ χρώμα, ενώ όμορφοι είναι και οι γυαλισμένοι καθρέπτες που δεν θολώνουν πουθενά (ανυπαρξία κραδασμών), αν και το είδωλο που προσφέρουν είναι σχετικά μικρό. Το Eivissa έχει μια πολύ φαρδιά ποδιά για να βάλεις πράγματα, γαντζάκι για να κρεμάς τσάντες, σέλα κάτω από την οποία χωράει ένα jet κράνος, κι ένα μικρό ντουλαπάκι μπροστά με δύο θήκες, που κλειδώνει μεν, δεν χωράει πολλά πράγματα.

Στο δρόμο
Μόλις οι τροχοί του scooter κυλήσουν στην άσφαλτο, αμέσως εντυπωσιάζεσαι από την έλλειψη βάρους του πανάλαφρου συνόλου. Το τιμόνι κόβει πάρα πολύ, και το Eivissa αποδεικνύεται παιχνιδάκι στην καθημερινή αστική μετακίνηση! Οι θετικές εντυπώσεις συνεχίζονται και στην επιτάχυνση από στάση, η οποία είναι πολύ καλή, σε βαθμό που να θέλει προσοχή σε γλιστερά οδοστρώματα για να μη σπινάρετε. Το νεύρο του κινητήρα χαρίζει άριστη ενεργητική ασφάλεια στο scooter της Gemini, και θα σας ξελασπώσει σε όλες τις αστικές συνθήκες. Κι επειδή δεν μπορεί κανείς εύκολα να έχει τα πάντα, μπορεί το Eivissa να σκίζει στις επιταχύνσεις, όμως δεν τα πηγαίνει το ίδιο καλά στην τελική ταχύτητα, καθώς το κοντέρ θα δείξει εύκολα 85 χλμ/ώρα, και με λίγη ακόμη υπομονή θα αγγίξει και τα 90 χλμ/ώρα. Αστικό όμως το scooter, και στην πόλη σπάνια χρειάζεται κανείς κάτι παραπάνω, αν αποφεύγει δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Στην κατηφόρα θα δείτε και 100 χιλιόμετρα, ενώ προσοχή θέλει ο ιμάντας στο πλύσιμο -αποφύγετε το πλύσιμο με πίεση-, για να μην πάρει νερά και μετά ολισθαίνει, όπως έγινε με εμάς.

Περισσότερα στο τεύχος 03

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Κινητήρας

4T, 1K, A/Ψ, 2β

Κυβισμός (κ.εκ.)

149,6

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ).

 57,4 x 57,8

Συμπίεση (:1)

 9,2

Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.)

8,6/7.500

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

1,1/6.000

Τροφοδοσία

Καρμπιρατέρ

Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)

6

Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.)

3,7

Βάρος (κενό)

102

Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)

90

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

Τύπος

Ατσάλινο σωληνωτό

Αναρτήσεις Ε

Πιρούνι 31 χλστ.

Διαδρομή (χλστ.)

Δ.Α.

Αναρτήσεις Π

Δυο αμορτισέρ, ΠΕ

Διαδρομή (χλστ.)

Δ.Α.

Φρένα Ε

Δ,185 χλστ., 2Ε

Φρένα Π

Ταμπούρο 140 χλστ.

Τροχοί-ελαστικά

 

Ελαστικό Ε

120/70-12"

Ελαστικό Π

120/70-12"

Διαστάσεις

 

Μήκος x Πλάτος x Ύψος (χλστ.)

1.900 x 680 x 1.125

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.320

Ύψος σέλας (χλστ.)

680

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ