• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Suzuki Address 110

Λιτός βίος στα όργανα, πάντως πέραν ίσως ενός χιλιομετρητή δε βρίσκουμε σημαντική έλλειψη. Κάτω από το κοντέρ βρίσκεται και δείκτης βενζίνης

Ικανότατο μπροστινό φρένο, συνεπικουρεί στο πίσω δίχως να μπλοκάρει εύκολα.

Suzuki Address 110

Η Suzuki επιστρέφει σε μια κατηγορία από την οποία απείχε για χρόνια και βάζει γκολ από τα αποδυτήρια. Το Address είναι μικρό εκεί που χρειάζεται και τεράστιο εκεί που μετράει.

+: Ευελιξία, Οικονομία, Αποθηκευτικοί χώροι, Μεγάλοι τροχοί
-: Δικάβαλο στρίμωγμα

Χρώματα: Λευκό, Μαύρο, Ασημί
Τιμή: 1.795 ευρώ

'Ανεση-Εργονομία
Ο υπογράφων δεν διατίθεμαι σε οικονομική συσκευασία. Διαθέτοντας άπλετο μέγεθος σε όλες τις διαστάσεις πραγματικά εξεπλάγην από το πόσο άνετα βρήκα τη θέση μου στο φαινομενικά μικροσκοπικό scooter. Στη σέλα του Address το σώμα έρχεται σε μια φυσικότατη θέση, το τιμόνι βρίσκει τα χέρια σε ξεκούραστη γωνία και ο χώρος για τα πόδια είναι επαρκέστατος. Αντίστοιχα αναπάντεχη είναι και η σέλα του. Δύσκολα θα χωρέσει άλλος ένας ενήλικος μεγάλων διαστάσεων ως συνεπιβάτης, αλλά δύο πιο μικρόσωμοι επιβαίνοντες θα κάνουν μια χαρά άνετα κάθε διαδρομή χωρίς να στριμωχτούν και πολύ. Αν τώρα τυγχάνετε σεβαστών διαστάσεων, ως και του λόγου μου, το Address μάλλον θα αποδειχθεί κομματάκι «μονόσελο». Παρόλα αυτά για μικρές αποστάσεις όλα γίνονται, αρκεί να υπάρχει θέληση και λίγο συναίσθημα.

Κινητήρας
Το Address επιταχύνει με τσαμπουκά αντάξιο ενός 125, φτάνοντας πολύ γρήγορα στα 60 χ.α.ώ. και λιγότερο γρήγορα ως και τα 80. Αυτές είναι οι ταχύτητες κίνησής του στην πόλη και είναι υπεραρκετές για να το κάνουν να ξεκολλάει από την κίνηση σβέλτα και αποτελεσματικά. Χάρη στο πολύ μικρό του βάρος η επιτάχυνση είναι ζωηρότατη και αυτό το εισπράττει ο αναβάτης του σε αποτέλεσμα κάθε φορά που τη χρειάζεται. Μετά τα 80 υπάρχει ακόμη ένα απόθεμα ως και τα 110 χ.α.ώ. που είναι και η τελική του ταχύτητα. Πλέον τα χιλιόμετρα μαζεύονται πιο αργά, ειδικά μετά τα 100, ενώ οι εξωτερικές συνθήκες επηρεάζουν δραστικά το αποτέλεσμα. Αν είναι ανηφορικά, αν είναι δικάβαλο, τέτοιοι παράγοντες θα καθορίσουν πόσο γρήγορα πας από τα 80 στην τελική. Το πιο σημαντικό όμως είναι το γεγονός πως μέχρι τα 80 το Address δε μασάει ούτε από βάρος, ούτε από ανηφοριές, βγάζει τσαγανό και ξεγλιστρά από τις κακοτοπιές και τα στριμώγματα το ίδιο αποτελεσματικά.

Οδηγώντας
Σβέλτο και δυναμικό στις διψήφιες ταχύτητες, το Suzuki ξεπετάγεται γρήγορα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα με τη χάρη ενός scooter 125 κ.εκ. Ό,τι κι αν συναντήσει μπορεί να ανταπεξέλθει, έχει τα φρένα να σταματήσει γρήγορα, τις αναρτήσεις και τους τροχούς για να στρίψει ασφαλώς ή να περάσει μια ανωμαλία χωρίς να ιδρώσει.

Αρχίζει να δείχνει σημάδια αδυναμίας όταν βρεθεί σε ανοικτό δρόμο, όπου κινούμενο με ταχύτητες ως τα 100 χ.α.ώ. θα πρέπει να αρκείται περισσότερο στη δεξιά πλευρά του δρόμου. Σε αυτές τις συνθήκες οι προσπεράσεις χρειάζονται έναν σχετικό προγραμματισμό, καθώς η ρεπρίζ για να περάσεις ένα αυτοκίνητο που κινείται με 90 συνεπάγεται υπομονή και πολλή προσοχή στο γνωστό είδος «κατά φαντασία Λούις Χάμιλτον» που ευδοκιμεί ιδιαίτερα σε ελληνικούς δρόμους τύπου Λεωφόρος Συγγρού ή Αττική Οδός. Με αυτά τα δεδομένα το Address μάλλον δε θα είναι και το πιο χαρούμενο scooter του κόσμου αν του ζητήσεις να εκδράμει εκτός πόλης.

Περισσότερα στο τεύχος 08

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Κινητήρας

4T, 1Κ, A/Ψ

Κυβισμός (κ.εκ.)

113

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

51 x 55,2

Συμπίεση (:1)

9,4

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

Δ.Α.

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

Δ.Α.

Τροφοδοσία

Ψεκασμός

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)

5,2

Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)

2,5

Βάρος, γεμάτο (κιλά)

97

Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)

110

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

Τύπος

Ατσάλινο

Αναρτήσεις Ε

Τηλεσκοπικό πιρούνι

Διαδρομή (χλστ.)

Δ.Α.

Αναρτήσεις Π

Αμορτισέρ, ΠΕ

Διαδρομή (χλστ.)

Δ.Α.

Φρένα Ε (χλστ.)

Δ, 2Ε

Φρένα Π (χλστ.)

Ταμπούρο

Διαστάσεις

 

Μήκος (χλστ.)

1.845

Πλάτος (χλστ.)

665

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.260

Ύψος σέλας (χλστ.)

755

Τροχοί-ελαστικά

 

Ελαστικό Ε

80/90-14΄΄

Ελαστικό Π

90/90-14΄΄

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ