Ο φωτογράφος της ιστοσελίδας Motor Vikatan έπιασε την υπό εξέλιξη μοτοσικλέτα να ταξιδεύει σε αυτοκινητόδρομο της περιοχής γύρω από το Chennai - όπου και η έδρα της εν λόγω ιστοσελίδας - και πρόλαβε να βγάλει δύο φωτογραφίες, οι οποίες πάντως είναι αρκούντως σαφείς.
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως βλέπουμε μια μοτοσικλέτα της Royal Enfield, στην οποία διακρίνουμε αναρτήσεις λίγο ψηλότερες από το σύνηθες στάνταρ των υπολοίπων μοντέλων της. Μια πρώτη παρατήρηση που βγάζει μάτια είναι η χρήση ενός κεντρικά τοποθετημένου αμορτισέρ πίσω, κάτι που δε θα συναντήσουμε σε κανένα άλλο μοντέλο της γκάμας της - όπου σε όλα πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ. Τα φρένα που βλέπουμε στις φωτογραφίες μοιάζουν να είναι οι ίδιες μονάδες της Brembo από το Continental GT, το πιο φρέσκο μοντέλο και πιο σύγχρονο μοντέλο της Royal Enfield.
Από κει και πέρα βρισκόμαστε στο σκοτάδι. Η αρχική πηγή είναι μια ιστοσελίδα γραμμένη στη γλώσσα Ταμίλ, όπερ σημαίνει πως η μόνη βοήθεια που μπορούμε να έχουμε είναι από ένα μεταφραστήρι όπως αυτό της Google. Προχωρώντας σε αυτή τη μετάφραση λοιπόν, το πράγμα μπερδεύει. Οι Ινδοί συνάδελφοι ισχυρίζονται πως η εικονιζόμενη μοτοσικλέτα κινείται από έναν νέο κινητήρα 410 κ.εκ. Αυτή τη στιγμή στη γκάμα της η Enfield διαθέτει τον κλασικό κινητήρα 350 κ.εκ. των Bullet (που χρησιμοποιείται και στις ανάλογες εκδόσεις των Classic και Thunderbird), καθώς και τον "μεγάλο" των 500 κ.εκ. Η μόνη εξαίρεση συναντάται στον κινητήρα του Continental GT, ο οποίος είναι ουσιαστικά μια έκδοση του 500 μεγαλωμένου στα 535 κ.εκ. Αν τώρα ο νέος κινητήρας είναι πραγματικά νέος ή αν πρόκειται για μια ανάλογα μεγαλωμένη έκδοση του 350 δεν μπορούμε προς το παρόν να το γνωρίζουμε.
Η άλλη πληροφορία που ψαρεύουμε από την πρόχειρη μετάφραση λέει πως η μοτοσικλέτα πρόκειται να ονομαστεί Himalayan και θα κοστίζει στην Ινδία 250.000 ρουπίες, ήτοι περίπου 3.500 ευρώ.
Φυσικά είμαστε σε αναμονή νέων πληροφοριών σχετικά με το θέμα.



Τα οικονομικότερα σε κατανάλωση σκούτερ μέχρι 200κ.εκ με 16άρη μπροστινό τροχό
QJMotor SQ 200 Top Box: Πρακτικότητα, άνεση και τεχνολογία με νέα μειωμένη τιμή
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel: 45 λίτρα σε ανθεκτική κατασκευή
Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει για την απουσία εργαζομένων – Τι λένε νομικοί και εργατολόγοι
Κακοκαιρία Byron: Κλειστοί δρόμοι και σοβαρά προβλήματα σε όλη την Αττική
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ένταση στο υπουργείο Μεταφορών: Καρεκλοπόλεμος και χημικά μεταξύ οδηγών ταξί και ΕΛΑΣ
Ακινητοποιημένα φορτηγά και απεργία οδηγών: Ανοίγει νέο μέτωπο για τον Κηφισσό
CHIGEE AIO-5 LITE smart riding display
Test μεταχειρισμένου-Benelli TRK 502 (2020-2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.