Rotobox Splice: Είσοδος στα supermotard

Πόσο επιτυχημένη μπορεί να είναι η πρώτη απόπειρα κατασκευής μοτοσυκλέτας, από εταιρεία… ζαντών; Ας δούμε μαζί την Rotobox Splice.

H Σλοβενική εταιρεία Rotobox ασχολείτο μέχρι τώρα με κατασκευές τροχών από ανθρακονήματα, ιδιαίτερα υψηλής μάλιστα ποιότητας και αισθητικής. Ωστόσο αποφάσισε, να πραγματοποιήσει και άνοιγμα στην διασκευή μοτοσυκλετών, παρουσιάζοντας το πρώτο τους μοντέλο: Αυτή η supermotard είναι η Splice, η πρώτη μοτοσυκλέτα με την επωνυμία της Rotobox.

Πρόκειται για ένα μοντέλο, που βασίζεται στην Yamaha WR πλατφόρμα, τόσο για την έκδοση των 250 όσο και των 450 κυβικών. H Rotobox, σε συνεργασία με την ομάδα αγώνων YART, δημιούργησε την ιδιαίτερα premium μοτοσυκλέτα αυτή, η οποία θα σας κοστίσει ούτε λίγο ούτε πολύ, 29.830 ευρώ, άνευ φόρων…

Ωστόσο, η Splice είναι μια πολύ ειδική μοτοσυκλέτα. Εκτός από ένα ζευγάρι carbon τροχών από την ίδια την Rotobox, το εμπρός δισκόφρενο έρχεται από την Brembo και έχει διάμετρο 320 χιλιοστών, ενώ και η GP4RR δαγκάνα φρένου είναι από την ίδια εταιρεία. Οι αναρτήσεις είναι της Ohlins, με ένα FG πιρούνι εμπρός και ένα ΤΤΧ αμορτισέρ πίσω, ειδικά σεταρισμένες για supermotard χρήση και χαμηλωμένες.

Πίσω, διακρίνεται εύκολα το κολοσσιαίο ψαλίδι, που έχει προέλθει από ένα Yamaha R6 και φιλοξενεί τροχό πλάτους 5,5 ιντσών στο εσωτερικό του, ο οποίος φορά ελαστικό πλάτους 190 χιλιοστών. Τα φτερά εμπρός και πίσω, είναι 3D εκτυπωμένα, ενώ η νέα εξάτμιση έχει κεραμική επίστρωση. Custom είναι επίσης η σέλα και ο χρωματικός συνδυασμός μαύρου και κόκκινου, ενώ η μοτοσυκλέτα έχει επίσης συμπλέκτη ολίσθησης και κεραμικά καπάκια κινητήρα. Αξίζει, πιστεύετε, τα –πολλά- χρήματα που κοστίζει;