RC 8C: Το νέο “όπλο” για πίστα της KTM

Το μότο της KTM, “Ready to Race” παίρνει σάρκα και οστά με το νέο αγωνιστικών προδιαγραφών RC 8C, που είναι από το “κουτί” του έτοιμο για πίστα.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Στην εξέλιξή του έχουν συμβάλει η εργοστασιακή αγωνιστική ομάδα της KTM και η Krämer Motorcycles με στόχο να δώσει στους ερασιτέχνες αναβάτες μια γεύση από MotoGP και να μπορεί να είναι ανταγωνιστικό χωρίς άλλες μετατροπές. Κάθε στοιχείο του έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις επιδόσεις και την απόλαυση στα trackdays και τις πίστες με τα πάνελ του φαίρινγκ να αφαιρούνται εύκολα και τη μοτοσυκλέτα να διαθέτει προστατευτικά μανιτάρια.

Στο επίκεντρο βρίσκεται ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας των 899 κυβικών που κινεί και το 890 Duke R, ο οποίος αποδίδει 126 ίππους. Η εισαγωγή αέρα είναι νέα για βελτιωμένη απόκριση του γκαζιού, ενώ διαφορετική είναι και η εξάτμιση. Πέρα από αυτά δεν έχουν γίνει αλλαγές στον κινητήρα, οποίος εδράζεται σε ατσάλινο πλαίσιο. Το φαίρινγκ με τα carbon αεροδυναμικά πτερύγια είναι προφανώς εμπνευσμένο από τα MotoGP, ενώ επίσης από ανθρακονήματα είναι το εμπρός φτερό.

Τα περιφερειακά είναι από το πάνω ράφι, αφού είναι εξοπλισμένο με σφυρήλατους τροχούς Dymag UP7X, που φορούν σλικ ελαστικά Pirelli Diablo Superbike, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP Apex Pro και φρένα της Brembo που σου επιτρέπουν να ρυθμίζεις ακριβώς το σημείο “δαγκώματος”, όπως ακριβώς σε μια MotoGP μοτοσυκλέτα. Το πακέτο των ηλεκτρονικών AIM MXS 1.2 Race, σου επιτρέπει να ρυθμίζεις τα πάντα από την οθόνη των 5 ιντσών, είτε μέσω laptop.

Πόσο όμως κοστίζουν όλα αυτά τα καλούδια; Η μοτοσυκλέτα θα κοστίζει σχεδόν 35.850 ευρώ, χωρίς το κόστος των πακέτων “Race” και “Trackday”, τα οποία μένει να επιβεβαιωθούν. Η KTM θα κατασκευάσει μόλις 100 κομμάτια, οπότε μη χάνεις χρόνο.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »