• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H Bimota SB8R της εν λόγω αγγελίας.

H Bimota SB8R της εν λόγω αγγελίας.

Πωλείται μια σπανιότατη Bimota SB8R

 

Μία από τις ελάχιστες Bimota SB8R που κατασκευάστηκαν ποτέ, βρίσκονται σε αναζήτηση νέου ιδιοκτήτη. Έμπαινες; Δες εδώ τι την κάνει τόσο special…

Τώρα που η Bimota είναι ξανά στο προσκήνιο και όλος ο «δίτροχος» πλανήτης περιμένει εναγωνίως τα νέα της μοντέλα και την νέα Tesi H2, είναι λογικό ότι μια αγγελία μοτοσυκλέτας σαν αυτή που σας παρουσιάζουμε εδώ, θα τραβήξει την προσοχή. Πρόκειται για μία Bimota SB8R και συγκεκριμένα, μία από τις μόλις 150 που κατασκευάστηκαν για όλο τον κόσμο. Από αυτές, μόνο οι 69 έφτασαν στην Αμερική και αυτή είναι μία από αυτές.
 
Πρόκειται για μία SB8R μοντέλο 2002, η οποία φέρει κινητήρα από το επίσης πασίγνωστο και πολύ προηγμένο τεχνολογικά για την εποχή του, Suzuki TL1000 με απόδοση 135 ίππων. Η σχεδίαση του έχει γίνει από τον Massimo Tamburini και η SB8R ήταν από τις πρώτες μοτοσυκλέτες που χρησιμοποίησαν τμήμα ανθρακονημάτων στο πλαίσιο της. Προσέξτε το πίσω τμήμα του πλαισίου, στην έδραση με το ψαλίδι. Παράλληλα, ανθρακόνημα έχει χρησιμοποιηθεί και στο κοστούμι της SB8R, αλλά και στο σύστημα Ram Air που περνάει μπροστά από τον αναβάτη και μέσα από το ρεζερβουάρ, για να φτάσει στις εισαγωγές.
 
Η συγκεκριμένη SB8R, ανήκε σε έναν μηχανικό της αεροδιαστημικής βιομηχανίας  ο οποίος την αγόρασε καινούργια, τον Μάρτιο του 2002. Αυτός την κράτησε μέχρι το 2015, όταν και βρέθηκε στον επόμενο ιδιοκτήτη της μέχρι σήμερα. Η μοτοσυκλέτα είναι σχεδόν «μαμά», με ανέγγιχτο fairing χωρίς καμία ζημιά, ενώ δεν φέρει σχεδόν καμία μετατροπή πέρα από νέα μαρσπιέ, έναν διακόπτη για την απενεργοποίηση των φώτων και μια νέα ρύθμιση του συστήματος καυσίμου.
 
Η μοτοσυκλέτα, με μόνο 8.200 χιλιόμετρα στο κοντέρ, πωλείται έναντι 23.000 δολαρίων! Θα δίνατε τόσα για ένα τέτοιο μοντέλο;