Κινητήρας

Ελαφρώς ανασχεδιασμένη και η εξάτμιση του Piaggio Liberty 125 S.
2 Φωτογραφίες »

Ελαφρώς ανασχεδιασμένη και η εξάτμιση του Piaggio Liberty 125 S.

Όσον αφορά τον κινητήρα, βασικός στόχος της Piaggio με την εισαγωγή του νέου μοντέλου, ήταν η συμμόρφωσή του με τα πιο αυστηρά Euro5+ πρότυπα. Το κατάφερε λοιπόν χωρίς απώλεια ισχύος, αφού ο ίδιος αξιόπιστος i-get τεχνολογίας, μονοκύλινδρος κινητήρας 124cc, αποδίδει 11 άλογα με 11 Nm ροπής. Εμμένει στην αερόψυξη η ιταλική εταιρεία και την έχει εξελίξει αρκετά στα μικρά κυβικά, ώστε να προσφέρει έναν εξαιρετικό συνδυασμό οικονομίας καυσίμου και επιδόσεων. Με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο και 3 βαλβίδες κρατά την κατανάλωση στα μόλις 2,6λ/100χλμ. Μπορεί λοιπόν το ρεζερβουάρ 6 λίτρων να ακούγεται μικρό, του χαρίζει όμως μία ικανοποιητική αυτονομία στα 230 χιλιόμετρα. Με διαδρομή και διάμετρο εμβόλου στα 52 και 58,6χλστ αντίστοιχα δίνει προτεραιότητα στην ροπή που θα κάνει και πιο άνετη την καθημερινή οδήγηση.


Κινητήρας i-get με 124 κ.εκ., 11 ίππους και αυτονομία 230 χιλιόμετρα

Κινητήρας i-get με 124 κ.εκ., 11 ίππους και αυτονομία 230 χιλιόμετρα

 

Σελίδα 1Piaggio Liberty 125 S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά