• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η δημιουργία των 2LOUD

Η δημιουργία των 2LOUD

Παπί και...cruiser ταυτόχρονα; Γίνεται!

 

Μια εκτός περιορισμών δημιουργία, που παντρεύει το παπί με την cruiser μοτοσυκλέτα σε ένα τουλάχιστον ενδιαφέρον αποτέλεσμα! Πως σας φαίνεται;

Οι Ασιάτες customizers μοτοσυκλετών έχουν επιδείξει σε πολλές περιπτώσεις, μεγάλη δημιουργικότητα με βάση scooters ή παπιά, ή μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού που υπάρχουν μόνο στις δικές τους αγορές. Το μοντέλο που εντοπίσαμε και επιλέξαμε να σας δείξουμε σήμερα, είναι μια ασυνήθιστη διασταύρωση παπιού και… cruiser, δια χειρός των 2LOUD Custom από την Ταϊβάν.
 
Η βάση της κατασκευής είναι ένα τυπικό «παπί» από την SYM, η οποία σημειωτέον ότι είχε δικαίωμα κατασκευής των Cub για την ίδια την Honda, για περίπου 40 χρόνια! Το συγκεκριμένο παπί της SYM είχε κινητήρα 90 κ.εκ., ωστόσο οι 2LOUD τον αντικατέστησαν με μια μονάδα 190 κυβικών της Zongshen. O νέος κινητήρας, που έχει χειροκίνητο συμπλέκτη, 5 σχέσεις στο κιβώτιο και θυμίζει τα αγωνιστικά μοτέρ της Takegawa, βρίσκεται σε κοινή θέα, αφού κάθε υποψία πλαστικού στην μοτοσυκλέτα έχει εξαφανιστεί! Το φίλτρο αέρα στον κινητήρα είναι νέο και η εξάτμιση χειροποίητη.
 
Στην εμπρός ανάρτηση, την θέση του πιρουνιού του cub πήρε ένα πιρούνι από Hartford HD200 «σηκώνοντας» χαρακτηριστικά το εμπρός μέρος. Στο πίσω μέρος, τοποθετήθηκαν 2 νέα αμορτισέρ και οι τροχοί είναι 18 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω, ακτινωτοί και με φρένα ταμπούρων, για διατήρηση μιας κλασικής εμφάνισης.
 
Στην σέλα και την περιοχή του ρεζερβουάρ, οι 2LOUD έδωσαν… ρέστα, με μια σέλα διαμορφωμένη με πλάτη να παίρνει την θέση της εργοστασιακής. Το σύστημα ανοίγματος της είναι επίσης custom δίνοντας πρόσβαση στο ρεζερβουάρ καυσίμου. Το τιμόνι έχει την μορφή «αυτιών λαγού» με… μπακλαβαδωτά γκριπ, ενώ το εμπρός στρογγυλό φανάρι είναι ένα απλό κομμάτι εμπορίου. Πως σας φαίνεται;

Φωτό: Bikeexif