• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στα φιλιατρά έχεις την αίσθηση ότι βρίσκεσαι μπροστά σε ένα ανοιχτό μπαλκόνι στο Ιόνιο πέλαγος.

Δύση του ήλιο στην 3η ημέρα που σημαίνει και την τελετή λήξης του οδοιπορικού. Μια τελευταία, ομαδική στατική φωτογραφία, πριν την διανυκτέρευση στα Φιλιατρά και την αναχώρηση το επόμενο πρωι.

Μια παραλιακή βόλτα ήταν ότι χρειαζόμασταν για να γεμίσουμε ενέργεια, για το μεγάλο ταξίδι της επιστροφής στην Αθήνα.

Λίγες στροφές με καλή άσφαλτο και θέα μας έδωσαν την ευκαιρία για κάποιες φωτογραφίες ακόμα...

Λίγες στροφές με καλή άσφαλτο και θέα μας έδωσαν την ευκαιρία για κάποιες φωτογραφίες ακόμα...

Ημέρα 4η

 

Το επόμενο πρωί, το ρολόι σημαδεύει την ώρα αναχώρησης, για το τελευταίο κομμάτι της διαδρομής, μέχρι την επιστροφή στην Αθήνα. Αποχαιρετούμε την Κυπαρισσία και κατευθυνόμαστε προς Ναύπλιο, μέσω εθνικής οδού. Καταλήγουμε έτσι όπως ξεκινήσαμε με τέρμα γκάζι καθώς ο δρόμος το επιτρέπει. Οι διαφορές σε επιταχύνσεις και τελικές είναι ανάλογες του κυβισμού και της ιπποδύναμης του κάθε μοντέλου, όμως κανένα από αυτά δεν πάει λιγότερα από 150 χλμ/ωρα. Μετά από λίγο ρίχνουμε ρυθμούς και κρατάμε σταθερή πορεία με 120χλμ/ωρα, μια ταχύτητα που δεν ζορίζει μοτέρ και κατανάλωση.  

Αφήνουμε προσωρινά τον Αθηνών-Τριπόλεως, αφού θα ξανασμίξουμε μαζί του στο δρόμο για Κόρινθο και πιάνουμε τον επαρχιακό, ο οποίος μέσω ¶ργους μας οδηγεί στο πανέμορφο Ναύπλιο. Η ζέστη έχει χτυπήσει κόκκινο και σε συνδυασμό με τους τουρίστες που ήδη έχουν κατακλύσει το μέρος, κάνουν δύσκολή τη διεύλεση στα στενά τη πόλης. Ανεβαίνουμε στο Παλαμήδι και ξαφνικά έχουμε όλη την πόλη από ψηλά στο πιάτο μας. Το Παλαμήδι είναι φρούριο στο Ναύπλιο το οποίο κατασκευάστηκε το 1687 από τους Βενετούς, ύστερα από την κατάληψη του λόφου στον οποίο βρίσκεται, μετά από σφοδρή μάχη με τους Οθωμανούς κατά τον Βενετοτουρκικό Πόλεμο. Ο λόφος πάνω στον οποίο βρίσκεται, έχει ύψος 216 μέτρα και η ανάβαση στο Παλαμήδι γίνεται είτε μέσω αμαξωτής οδού είτε μέσω μιας σκάλας με 999 σκαλοπάτια. 

Ο συνδυασμός της καταπληκτικής θέας με  την ιστορικότητα του μέρους εγείρει ξεχωριστά συναισθήματα. Κατά τη διάρκεια της ελληνικής Επανάστασης του 1921, οι Τούρκοι οχυρώθηκαν στο Παλαμήδι, αλλά στις 30 Νοεμβρίου 1822 οι Έλληνες το κατέλαβαν έπειτα από μάχη στην οποία συμμετείχαν ο Στάικος Σταικόπουλος ο Μοσχονησιώτης και 300 άνδρες. Μετά την Επανάσταση, το Παλαμήδι χρησίμευσε σαν φυλακή, στην οποία το 1833 φυλακίστηκε ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης και αποφυλακίστηκε 11 μήνες μετά , έπειτα από χάρη του βασιλιά Όθωνα. Τελευταία στάση πριν το τέλος της διαδρομής, ο Ισθμός της Κορίνθου, την στενή αυτή λωρίδα που ενώνει τη Στερεά Ελλάδα με την Πελοπόννησο, συνολικού μήκους 6 χιλιομέτρων.  Τα 7 scooter ποζάρουν με φόντο τη διώρυγα της Κορίνθου. Το επόμενο μισάωρο μας βρίσκει στην εθνική οδό με κατεύθυνση προς Αθήνα, εκεί όπου θα δούμε την σημαία του τερματισμού όχι ενός αγώνα, αλλά ενός οδοιπορικού που είχαμε πρώτοι την ιδέα να το τολμήσουμε και τελικά δικαιωθήκαμε για πολλούς λόγους.

ΟΔΗΓΟΥΜΕ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ