Μπορεί σε κυβισμό το νέο YZF-R3 να μπαίνει ανάμεσα σε R6 και R125, όμως στην αισθητική του είναι πολύ πιο φιλικό, πιο καθημερινό και λιγότερο sport, ακόμα και από τον μικρό, εξαγριωμένο αδελφό των 125 κυβικών! Από την πρώτη κιόλας ματιά, καταλαβαίνει κανείς πως εδώ δεν έχουμε έναν απευθείας ανταγωνιστή του RC 390, καθώς απουσιάζουν τα premium sport χαρακτηριστικά (ανάποδο πιρούνι, ακτινική 4πίστονη δαγκάνα, κ.α.) που απαντώνται στη μοτοσικλέτα της ΚΤΜ. Αντίθετα, από ότι φαίνεται, η Yamaha θεωρεί το Ninja 300 ως πιο άμεσο ανταγωνιστή, και πάνω σε αυτή τη μοτοσικλέτα βασίστηκε (τα 2 μοντέλα έχουν εξαιρετικές ομοιότητες), για να παρουσιάσει την δική της “βελτιωμένη πρόταση”. Συμβατικό πιρούνι, συμβατική δαγκάνα, ατσάλινο πλαίσιο deltabox, ατσάλινο ψαλίδι, πίσω ελαστικό με ψηλότερο προφίλ, όχι ακραίο sport design. Από την άλλη πλευρά, το R3 είναι σαφώς πιο επιθετικό από το Honda CBR300R. Διπλοί προβολείς σε κλασικό YZF στιλ, με τον αεραγωγό της μέσης να θέλει να θυμίσει το Ram-Air των R6 & R1, και με ένα τρίτο, μικρότερο φωτιστικό σώμα στο κέντρο της μάσκας. Sport εμφάνιση στους αλουμινένιους τροχούς, ανασηκωμένη ψηλή ουρά και μικρή σέλα συνεπιβάτη που σε πείθουν για τις... supersport καταβολές της μοτοσικλέτας. Πολύ καλή είναι η ποιότητα κατασκευής, η συναρμογή και η βαφή του R3.
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
QJMOTOR ATR 200X Top Box - Test
Μόλις ανακοινώθηκε! - Η νέα Yamaha Tenere 700 World Raid 2026 είναι γεγονός
2026 Honda CB1000GT: Το νέο sport-touring της Honda αποκαλύφθηκε!
Test Asmax Pro F1: Ενδοεπικοινωνία με μαγνητικό σύστημα και ήχο-κρύσταλλο
Πλήρης γκάμα ανταλλακτικών του Piaggio Group στη Moto Στεφανόπουλος
Royal Enfield: Νέα limited edition μοντέλα στον ορίζοντα
Η KOVE Παγκόσμια Πρωταθλήτρια στο Supersport 300 για το 2025
Hyosung Bobber GV125S V-Twin: Αλήτικο στυλ με 14 άλογα και ανεστραμμένο πιρούνι
Αμερικανική κρίση: Τι συμβαίνει με τις Harley-Davidson και Indian;
Maico-Mobil: Το διαστημικό maxi-scooter των Γερμανών
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.