Ολοκαίνουργιος είναι ο τετράχρονος, τετραβάλβιδος και ψεκαστός δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 321 κ.εκ. 321 κυβικά είπατε; Περίεργος κυβισμός; Καθόλου, αν σκεφτεί κανείς το Ninja 300. Είκοσι ένα περισσότερα κυβικά βγάζουν εύκολα λίγη παραπάνω ιπποδύναμη. Η συμπίεση του 11.2:1 είναι πολύ μικρότερη από του RC, και ελαφρώς μεγαλύτερη από του Ninja, και οι 42 ps (41,44 hp) ξεπερνούν τον αντίπαλο, έστω και για λίγο. Τα ελαφριά πιστόνια είναι σφυρήλατα, αλουμινένια, με τις μπιέλες να έχουν υποστεί κατεργασία σκλήρυνσης. Οι DiaSil κύλινδροι χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε δικύλινδρο κινητήρα από τη Yamaha, με τη συγκεκριμένη διαδικασία χύτευσης να προσφέρει καλύτερη απαγωγή θερμότητας, μειωμένο βάρος και μικρότερη κατανάλωση λιπαντικού. Όπως στους περισσότερους σύγχρονους κινητήρες, ο κινητήρας διαθέτει κυλίνδρους με offset τοποθέτηση, προσφέροντας λιγότερες τριβές, και αυξημένες επιδόσεις. Ο ελαφρύς στρόφαλος των 180 μοιρών επιτρέπει στον κινητήρα να ανεβάζει ελεύθερα στροφές, προσφέροντας δυνατές επιταχύνσεις, και άμεση απόκριση σε όλες τις ταχύτητες. Το κοντό 2 σε 1 τελικό θυμίζει εκείνο του R6, ενώ είναι τοποθετημένο κοντά στο κέντρο μάζας της μοτοσικλέτας για καλύτερη συγκέντρωση μαζών, που οδηγεί σε μεγαλύτερη ευελιξία. Φυσικά διαθέτει τριοδικό καταλύτη με αισθητήρα λάμδα. Το R3 διαθέτει αντικραδασμικό άξονα, αλλά και ένα ελαστικό παρέμβυσμα στον κινητήρα, μαζί με 3 ακόμη σταθερά, για μειωμένους κραδασμούς. Η Yamaha αναφέρει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, και διαστήματα ρύθμισης βαλβίδων κάθε... 42.000 χλμ!



Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
MV Agusta Enduro Veloce 2026: Με 5ετή εγγύηση , 124 ίππους και premium ηλεκτρονικά
Παρουσίαση λιπαντικό αναρτήσεων IP: Σταθερή απόσβεση και προστασία που διαρκεί
Panther Racing του ΑΠΘ: Παγκόσμια πρωταθλήτρια στο MotoStudent 2025!
«Ψηφιακός»ΚΟΚ: Τα έσοδα από τα πρόστιμα αντί στους δήμους θα πηγαίνουν στα ταμεία της αστυνομίας!
Σλοβακία: Όριο ταχύτητας 6 χλμ./ώρα για όσους κινούνται στα πεζοδρόμια!
Μείωση στις παραβάσεις για μη χρήση κράνους κατά 25% δηλώνει η Τροχαία
Honda EICMA 2025: Νέα συλλογή ρούχων που ενώνει μόδα και μοτοσυκλέτα
Στην SP MOTORS θα βρεις το Kawasaki Versys 1100 με δώρο εξοπλισμό αξίας 800 ευρώ
Test Μεταχειρισμένου: Honda CB 500X (2019-2022)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.