net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Στην πίστα τα πηγαίνει μια χαρά, όμως θέλουμε πολύ να το δούμε σε καθημερινές συνθήκες στο δρόμο, όπου πιστεύουμε θα τα πηγαίνει ακόμα καλύτερα.

Οδηγώντας!

Η πρώτη μας επαφή με το R3 περιελάμβανε πίστα και μόνο πίστα, στο υπέροχο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών. Η σέλα ήταν άνετη, όπως άνετη και φιλικότατη είναι και η θέση οδήγησης, με το πλάτος του ρεζερβουάρ να είναι αστείο, σε σύγκριση με των μεγάλων YZF. Ο κινητήρας τραβάει με το γνωστό δικύλινδρο γραμμικό τρόπο από χαμηλά, δίχως να διαθέτει κάποιο ξέσπασμα, ή την άμεση απόκριση του μονοκύλινδρου μοτέρ του RC. Ο αναβάτης μπορεί να κινηθεί άνετα με κρεμασμένο τον κινητήρα, καθώς η ελαστικότητα του είναι υποδειγματική, όμως αν θέλει να εκμεταλλευθεί κανείς όλα τα αποθέματα δύναμης του μοτέρ, θα πρέπει να ψάξει ψηλά, για τους σχεδόν 42 ίππους, με τις 10.000+ σαλ. να αποτελούν ψωμοτύρι για το R3. Κραδασμούς δεν εντοπίσαμε, με το δούλεμα του δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα να είναι υποδειγματικά στρωτό. Γύρο με το γύρο ανέβαινε κάθετα η εμπιστοσύνη στις sport ικανότητες του μικρού Sport μοντέλου της Yamaha, μέχρι που αρχίσαμε να ξύνουμε τακτικά τις βίδες των μαρσπιέ σε κάθε στροφή. Το γόνατο έξυνε το ίδιο τακτικά την άσφαλτο, με το κράτημα του R3 να είναι πραγματικά άριστο, με δεμένη, ενιαία συμπεριφορά από πλαίσιο και αναρτήσεις. Κανένα παράπονο δεν είχαμε από τα φρένα, που παρά τις συμβατικές λύσεις που περιλαμβάνουν, στάθηκαν ψηλά ακόμα και σε περιβάλλον πίστας, με δύναμη,  αίσθηση, και δίχως ίχνος κόπωσης! Τα όρια στην αναζήτηση των χρόνων έθεσαν μόνο οι βίδες των μαρσπιέ, και τα ελαστικά της Michelin που είναι μεν άριστα για μεικτή χρήση δρόμου / πίστας, δεν είναι όμως προσανατολισμένα για ακραία χρήση. Σε λυσσασμένη οδήγηση, αποκαλύπτονται σε μικρό βαθμό οι αδυναμίες των αναρτήσεων, σε σύγκριση με εκείνες των 600SS (άτοπη ίσως η σύγκριση), καθώς δεν διαθέτουν εφάμιλλη ποιότητα και τη λειτουργία, προειδοποιώντας σε να μην το παρακάνεις, καθώς δεν θα συγχωρέσουν το ίδιο εύκολα τα λάθη σου. Για τη μεικτή χρήση που προορίζονται όμως, και για τα στάνταρ της κατηγορίας, είναι αδύνατο να τις ψέξουμε. Σημειώστε πως άριστο είναι το ABS, ακόμα και στη χρήση πίστας στην οποία το υποβάλαμε, δίχως να ενοχλήσει ποτέ και πουθενά. Ελπίζουμε στο άμεσο μέλλον να μπορέσουμε να δοκιμάσουμε το R3 και σε χρήση δρόμου, για να έχουμε μια ολοκληρωμένη άποψη να σας παρουσιάσουμε.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ