Η σέλα των 780 χλστ. Είναι αρκετά χαμηλή για όλα τα αναστήματα, με τα άκρα του αναβάτη να πέφτουν χαλαρά σε γκριπ (ψηλά τοποθετημένο το τιμόνι) και μαρσπιέ -καθημερινό bonus. Δυστυχώς, η ολοκλήρωση της sport εμφάνισης σημαίνει πως ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεση του μια ιδιαίτερα μικρή και άβολη σέλα, μαρσπιέ ψηλά τοποθετημένα, και απουσία χειρολαβών -υπάρχουν 2 μικρές εσοχές στα πλαστικά της ουράς, δίχως όμως χρηστική αξία. Έτσι η χρηστικότητα αφορά τον αναβάτη και μόνο, με το συνεπιβάτη να συντροφεύει τον ιδιοκτήτη της μοτοσικλέτας μόνο για μικρές αποστάσεις. Μεγάλο το μπροστινό φτερό, αλλά και ο λασπωτήρας πίσω, δείχνουν ικανά να κρατήσουν μακριά σας τα νερά και τις λάσπες. Τα μαρσπιέ διαθέτουν τεράστιες βίδες (hero blobs), που θα βρουν εύκολα στην άσφαλτο σε περιβάλλον πίστας, ενώ αφαιρούνται εύκολα, όμως τότε θέλει προσοχή για να μη βρει η “μαμά” εξάτμιση -μιλώντας πάντα για ακραία χρήση. Οι καθρέπτες έχουν μεγάλα στελέχη για καλή ορατότητα, ενώ τα όργανα του R3 αποτελούνται από ένα αναλογικών ενδείξεων στροφόμετρο με κόκκινο στις 12.500 σαλ., και από μια ψηφιακή οθόνη που διαιρείται στα δύο. Στο μικρότερο τμήμα της βρίσκουμε ένα ρολόι, και δείκτες καυσίμου και θερμοκρασίας, ενώ στο μεγαλύτερο βλέπουμε το κοντέρ, ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου, ολικό και 2 μερικούς χιλιομετρητές, ένδειξη κατανάλωσης, κλπ. Αρκετά πλήρεις οι ενδείξεις, απέχουν ελαφρά από το να χαρακτηριστούν υπερπλήρεις, με το design των οργάνων να είναι ελαφρώς ανέμπνευστο και συντηρητικό. Παραμένει άγνωστο γιατί η Yamaha δεν αντέγραψε τα εξαιρετικού design ψηφιακά όργανα του YZF-R125, στο οποίο μάλιστα ο αναβάτης αλλάζει τις ενδείξεις από το γκριπ, και όχι με κουμπί που βρίσκεται στα όργανα, όπως στο R3. Στις ενδεικτικές λυχνίες βρίσκουμε εκείνη των φλας, του προβολέα και της νεκράς, αλλά και ένα shift light στο πάνω μέρος των οργάνων που ρυθμίζεται ως προς τις στροφές που θέλετε να ανάβει, ως την ένταση του, αλλά και ως προς το ρυθμό που θα αναβοσβήνει!
KTM 990 SMT: Η επιστροφή του sport touring motard στην EICMA 2025
Παρουσιάστηκε το νέο Scooter Italjet Dragster 700 Twin με αλυσίδα στη μετάδοση
Mega scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ. / ώρα
Honda CL500 2025: Νέα χρώματα και βελτιώσεις στην εργονομία για την Ιαπωνία
80% πιο οικονομική μετακίνηση από ένα 125άρι
Kawasaki Z1100 2026: Αποκαλύφθηκαν τα σχέδια του νέου naked
Honda WN7: Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda έρχεται το 2026
Test IXON Nizo Air δερμάτινο & διάτρητο: Ταιριάζει «γάντι» με την Retro μοτοσυκλέτα σου
Έσκασε πρόστιμο 5.000 ευρώ σε πρατήριο καυσίμων στο Περιστέρι
Yamaha XMAX 300 Tech MAX τώρα με δώρο keyless βαλίτσα αξίας 920 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.