Η σέλα των 780 χλστ. Είναι αρκετά χαμηλή για όλα τα αναστήματα, με τα άκρα του αναβάτη να πέφτουν χαλαρά σε γκριπ (ψηλά τοποθετημένο το τιμόνι) και μαρσπιέ -καθημερινό bonus. Δυστυχώς, η ολοκλήρωση της sport εμφάνισης σημαίνει πως ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεση του μια ιδιαίτερα μικρή και άβολη σέλα, μαρσπιέ ψηλά τοποθετημένα, και απουσία χειρολαβών -υπάρχουν 2 μικρές εσοχές στα πλαστικά της ουράς, δίχως όμως χρηστική αξία. Έτσι η χρηστικότητα αφορά τον αναβάτη και μόνο, με το συνεπιβάτη να συντροφεύει τον ιδιοκτήτη της μοτοσικλέτας μόνο για μικρές αποστάσεις. Μεγάλο το μπροστινό φτερό, αλλά και ο λασπωτήρας πίσω, δείχνουν ικανά να κρατήσουν μακριά σας τα νερά και τις λάσπες. Τα μαρσπιέ διαθέτουν τεράστιες βίδες (hero blobs), που θα βρουν εύκολα στην άσφαλτο σε περιβάλλον πίστας, ενώ αφαιρούνται εύκολα, όμως τότε θέλει προσοχή για να μη βρει η “μαμά” εξάτμιση -μιλώντας πάντα για ακραία χρήση. Οι καθρέπτες έχουν μεγάλα στελέχη για καλή ορατότητα, ενώ τα όργανα του R3 αποτελούνται από ένα αναλογικών ενδείξεων στροφόμετρο με κόκκινο στις 12.500 σαλ., και από μια ψηφιακή οθόνη που διαιρείται στα δύο. Στο μικρότερο τμήμα της βρίσκουμε ένα ρολόι, και δείκτες καυσίμου και θερμοκρασίας, ενώ στο μεγαλύτερο βλέπουμε το κοντέρ, ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου, ολικό και 2 μερικούς χιλιομετρητές, ένδειξη κατανάλωσης, κλπ. Αρκετά πλήρεις οι ενδείξεις, απέχουν ελαφρά από το να χαρακτηριστούν υπερπλήρεις, με το design των οργάνων να είναι ελαφρώς ανέμπνευστο και συντηρητικό. Παραμένει άγνωστο γιατί η Yamaha δεν αντέγραψε τα εξαιρετικού design ψηφιακά όργανα του YZF-R125, στο οποίο μάλιστα ο αναβάτης αλλάζει τις ενδείξεις από το γκριπ, και όχι με κουμπί που βρίσκεται στα όργανα, όπως στο R3. Στις ενδεικτικές λυχνίες βρίσκουμε εκείνη των φλας, του προβολέα και της νεκράς, αλλά και ένα shift light στο πάνω μέρος των οργάνων που ρυθμίζεται ως προς τις στροφές που θέλετε να ανάβει, ως την ένταση του, αλλά και ως προς το ρυθμό που θα αναβοσβήνει!
Τα πιο δυνατά Naked-Commuter της Α2 κατηγορίας
Daytona Orama: Κλασικό scooter με ABS, TCS και αυτονομία 435 χλμ
Husqvarna Svartpilen 401 - Test
Γιατί να πληρώνουν διόδια οι μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση LS2 Funny II: Το πρώτο βήμα στην προστασία των παιδιών
80 Χρόνια MV Agusta: Από την Ιταλία του Μεσοπολέμου σε μια από τις πιο εξωτικές μάρκες
Service στα ηλεκτρικά μηχανάκια; - Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις
KTM 390 Adventure R 2025: Πλήρως ανανεωμένο με τροχό 21 ιντσών
Ταξινομήσεις 2024: Ρεκόρ 15αετίας στην Ελλάδα και πρωτιά της SYM
Νέος τιμοκατάλογος Honda: PCX 125 και SH 350i κλέβουν την παράσταση
Το QJMOTOR ATR 125 συνεχίζει το ταξίδι του στην Καππαδοκία
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr