Η Newron EV-1

Η Newron EV-1

Η Newron EV-1

Newron EV-1: «Οικολογική» μοτοσυκλέτα από ξύλο

Όχι απλά είναι ηλεκτροκίνητη και δε θα ρυπαίνει, αλλά θα είναι φτιαγμένη από ξύλο! Αυτή είναι η νέα Newron EV-1, ακόμα μια «υψηλής ραπτικής» ηλεκτροκίνητη μοτοσυκλέτα.

Η Newron EV-1 παρουσιάστηκε και επίσημα, μαζί με τα τεχνικά στοιχεία που την συνοδεύουν. Πρόκειται για μια ιδιαίτερη προσπάθεια κατασκευής μιας μοτοσυκλέτας με «πράσινο» χαρακτήρα, που εκτός από την χρήση ηλεκτροκίνησης, είναι και κατασκευασμένη από ξύλο!

Πράγματι, η EV-1 θα είναι κατασκευασμένη κυρίως από ξύλο, σε μια δομή που θυμίζει γλυπτό και εκτείνεται από το εμπρός μέχρι το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας. Στην «καρδιά» της μοτοσυκλέτας βρίσκεται μια κυλινδρικού σχήματος μπαταρία, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται στο πίσω μέρος της EV-1 και μεταδίδει την ισχύ στον τροχό με άξονα.

Η μοτοσυκλέτα θα φέρει «έξυπνο» σύστημα υπολογισμού αυτονομίας και κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ η αυτονομία που ανακοινώνεται αγγίζει τα 185 μίλια ή 298 χιλιόμετρα -ένα ιδιαίτερα αισιόδοξο νούμερο! Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 102 ίππους και μέγιστη ροπή 24,5 kgm από στάση με την επιτάχυνση 0-100 να γίνεται σε «κάτω από 3 δευτερόλεπτα».

Φυσικά μια τέτοια, περιορισμένης παραγωγής μοτοσυκλέτας συνοδεύεται και από την αντίστοιχη μαρκετινίστικη… εποποιία που καταντάει πλέον γραφική, με τον επικεφαλής της Newron, Sebastien Mahut, να μιλά για ένα «έργο τέχνης» και μια «μοτοσυκλέτα υψηλής ραπτικής», ενώ σημειώνει ότι το περίβλημα της μπαταρίας θα περιστρέφεται κατά την οδήγηση, δημιουργώντας ένα εφέ που συνδέεται με το… πέρασμα του χρόνου. ΟΚ, το καταλάβαμε, η EV-1 θα κοστίζει μια περιουσία, δεν χρειάζεται να πείτε κάτι παραπάνω.

Με τα ερωτηματικά να υφίστανται, για το αν η ηλεκτροκίνηση θα αποτελεί την βιώσιμη λύση για το μεγάλο πρόβλημα των ρύπων, οι… boutique προτάσεις από κατασκευαστές και start-ups συνεχίζονται ζητώντας… γη και ύδωρ. Τι λέτε εσείς, για αυτό το φαινόμενο;