• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Νέο Dunlop RoadSmart IV: Κατακτήστε το δρόμο

Νέο Dunlop RoadSmart IV: Κατακτήστε το δρόμο

Νέο Dunlop RoadSmart IV: Κατακτήστε το δρόμο

Νέο Dunlop RoadSmart IV: Κατακτήστε το δρόμο

  • Νέο Dunlop RoadSmart IV: Κατακτήστε το δρόμο
  • Νέο Dunlop RoadSmart IV: Κατακτήστε το δρόμο
  • Νέο Dunlop RoadSmart IV: Κατακτήστε το δρόμο
  • Νέο Dunlop RoadSmart IV: Κατακτήστε το δρόμο

Νέο Dunlop RoadSmart IV: Κατακτήστε το δρόμο

Η οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας είναι από μόνη της μια απόλαυση και η Dunlop προτρέπει τους αναβάτες να ευχαριστηθούν τις διαδρομές τους με το νέο RoadSmart IV.

Το «JustRide», είναι η φιλοσοφία της Dunlop η οποία παρέχει στους αναβάτες τα κατάλληλα ελαστικά ώστε, ανεξαρτήτως συνθηκών, να χαίρονται την οδήγηση της μοτοσικλέτας τους. Και αν αυτό σας ακούγεται λιγάκι γενικό κι αόριστο, ο Luca Davide Andreoni, Marketing Manager της Dunlop Europe, εξηγεί: «η έρευνά μας έδειξε ότι οι αναβάτες αναζητούσαν εξαιρετική πρόσφυση στο βρεγμένο οδόστρωμα, μεγάλη διάρκεια ζωής και σιγουριά κατά τη sport οδήγηση». Οπότε καταλαβαίνετε ποιοι ήταν οι κύριοι πυλώνες σχεδιασμού και αναβάθμισης του νέου RoadSmart IV. Οι άνθρωποί της ακούγονται σίγουροι για τις επιδόσεις του νέου RoadSmart IV, έχουν όμως δίκιο;

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 


Το RoadSmart αποτελεί δημοφιλή επιλογή των αναβατών στη χώρα μας και το νέο μοντέλο της συγκεκριμένης σειράς ελαστικών, RoadSmart IV, έρχεται για να καλύψει ανάγκες που δεν περιορίζονται μόνο στα πλαίσια του sport-touring. Αντίθετα, η Dunlop έδωσε στο νέο ελαστικό της χαρακτηριστικά που ταιριάζουν σε κάθε κατηγορία street μοτοσικλέτας, από τις naked και τις sport-touring μέχρι τις σύγχρονες adventure και τις crossover. Στόχος της νέας σειράς ελαστικών RoadSmart είναι να ανταποκρίνεται τόσο στις ανάγκες των αναβατών που καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις, όσο κι εκείνων που αποζητούν μία πιο σπορ συμπεριφορά σε κοντινότερες βόλτες σε επαρχιακούς δρόμους.
 
Με κατάληξη ένα προϊόν που καλύπτει 17 από τις 20 μοτοσυκλέτες με τις υψηλότερες πωλήσεις στην Ευρώπη και συγκεκριμένα μοντέλα όπως το BMW R 1250 GS, το Kawasaki Z, το Yamaha Tracer ή μεγάλες touring μοτοσικλέτες. Μάλιστα το RoadSmart IV στα δημοφιλή μεγέθη 120/70 ZR17 εμπρός και 180/55 ZR17 και 190/55 ZR17 πίσω έρχεται σε δύο ξεχωριστές εκδόσεις, που επωφελούνται από την ίδια καινοτομία: η SP αφορά τις πιο sport street μηχανές, ενώ για τις πιο βαριές touring μοτοσικλέτες υπάρχει η GT για μεγαλύτερη σταθερότητα.
 


Even Stronger For Longer

Η καταιγίδα των τεχνολογιών

 
Εντάξει, για την εταιρεία που ανακάλυψε το ελαστικό πεπιεσμένου αέρα η χρήση νέων τεχνολογιών είναι πάντα αναμενόμενη, αλλά εδώ ο κατάλογος είναι μεγάλος: καταρχάς έχουμε την πρεμιέρα των τεχνολογιών JointLess Tread και Multi-Tread στο sport-touring κατευθείαν από το αγωνιστικό τμήμα της Dunlop, ώστε να επιτυγχάνεται μείωση της φθοράς και των δονήσεων και θορύβων. Για πρώτη φορά στην κατηγορία sport-touring χρησιμοποιείται και το Single Cord JLB, που προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα στο εμπρός ελαστικό. Τώρα, το Casing Tension Control System είναι μια τεχνολογία που συνδυάζει το μεγαλύτερο πάτημα με το ιδανικό κράτημα στο δρόμο και σε συνδυασμό με το Dynamic Front Formula βελτιώνουν το χειρισμό και τη σταθερότητα στην οδήγηση.
Τα RoadSmart IV αξιοποιούν βελτιώσεις τόσο στο σχέδιο του πέλματος, όσο και στο μίγμα της γόμας με γνώμονα τη μεγάλη διάρκεια ζωής, την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, τη γρήγορη επίτευξη θερμοκρασίας λειτουργίας καιτην εξαιρετική πρόσφυση σε στεγνόκαι σε βρεγμένο. Το βελτιωμένο πέλμα απομακρύνει περισσότερο νερό και οι αναβαθμισμένες ζώνες περιβλήματος σε συνδυασμό με την τεχνολογία High- Surface Silica αυξάνουν την επαφή με το δρόμο.

 

Στους δρόμους με απόλυτη σιγουριά

 
Το σχήμα του RoadSmart IV συμβάλει στην ακρίβεια και τη σταθερότητα στο τιμόνι, ενώ η αυξημένη επιφάνεια επαφής (κατά 7% ή αλλιώς τρία τετραγωνικά εκατοστά στις 20 μοίρες κλίσης) σε σχέση με το RoadSmart III βελτιώνει την απόδοση. Επίσης ο σκελετός απορροφά καλύτερα τις ανωμαλίες του δρόμου ενισχύοντας την άνεση. Στο βρεγμένοο σχεδιασμός των αυλακιών αυξάνει την ανοχή στην υδρολίσθηση και το νέο μίγμα βελτιώνει την πρόσφυση. Τα νούμερα είναι αρκετά εντυπωσιακά: σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης η πρόσφυση αυξάνεται κατά 10% εμπρός και κατά 25% πίσω. Όσον για την προαναφερόμενη οδηγική αυτοπεποίθηση, που συνεπάγεται η ασφάλεια, ας πούμε ότι ο συνδυασμός όλων των παραπάνω αποφέρει μείωση των αποστάσεων φρεναρίσματος κατά 5%.
 
Το RoadSmart IV προσφέρει εξαιρετική συμπεριφορά στον αναβάτη και κορυφαίο κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο, χωρίς συμβιβασμούς στην ευελιξία ούτε στην αντοχή. Ακολουθεί την παράδοση του RoadSmart ΙΙΙ στις βραβεύσεις από τον Ειδικό Τύπο, που έχει κατακτήσει μεταξύ άλλων το χαρακτηρισμό «Προτεινόμενο» σε δοκιμές από το βρετανικό περιοδικό RIDE, καθώς και το βραβείο για την υψηλότερη χιλιομετρική απόδοση από το γερμανικό Κέντρο Δοκιμών Motorrad.

Το RoadSmart IV αναπτύσσεται σε μια γκάμα 40 διαφορετικών μεγεθών, που θα καλύπτει πάνω από 700 μοντέλα μοτοσικλετών, όπως και το 97% της κατηγορίας των sport-touring ελαστικών.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »