Το νέο LIBERTY στις εκδόσεις 50 iget, 125 iget ABS και 150 iget ABS θα διατίθεται στην Ελλάδα σε τιμές 2020, 2330 και 2430 ευρώ αντίστοιχα.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ |
NEW LIBERTY 150 3V (125 3V) I-GET
MY'15 |
NEW LIBERTY 50 i.e. 4T 3V I
-GET MY'15 |
|
|
|
Κινητήρας |
Μονοκύλινδρος 4-χρονος
3-βάλβιδος με 1 ΕΕΚ |
Μονοκύλινδρος 4-χρονος
3-βάλβιδος με 1 ΕΕΚ (Μονοκύλινδρος 4-χρονος) |
Κυβισμός |
155 (124) cc |
49,93 cc |
Διάμετρος/Διαδρομή |
58 (52) x 58,6 mm |
39 x 41.8 mm |
Σχέση συμπίεσης |
10,5 (10) ± 0,5 : 1 |
12 + 0,5 : 1 |
Μέγιστη ισχύς |
12,86 hp (9,6 kW) - 7750 rpm
[10,72 hp (8 kW) - 7500 rpm] |
3.2 hp (2.4 kW) - 7500 rpm |
Μέγιστη ροπή |
13 Nm - 6500 rpm (10,7 Nm - 6000 rpm) |
3.1 - 7250 Nm-rpm |
Τύπος μετάδοσης |
Συνεχώς Μεταβαλλόμενη |
Συνεχώς Μεταβαλλόμενη |
Συσσωρευτής υβριδικού συστήματος |
|
|
Τροφοδοσία |
Ηλεκτρονικός ψεκασμός |
Ηλεκτρονικός ψεκασμός |
Καταλύτης / Εξάτμιση |
ΝΑΙ με αισθητήρα λάμδα |
ΝΑΙ με αισθητήρα λάμδα |
Ανάφλεξη |
Ηλεκτρονική, μεταβαλλόμενη αβάνς |
Ηλεκτρονική, μεταβαλλόμενη αβάνς |
Σύστημα λίπανσης |
με υγρό κάρτερ |
με υγρό κάρτερ |
Σύστημα ψύξης |
Με αέρα |
Με αέρα |
Κιβώτιο |
|
|
Σύστημα εκκίνησης |
Μίζα |
Μίζα |
Τύπος συμπλέκτη |
Αυτόματος Φυγοκεντρικός |
Αυτόματος Φυγοκεντρικός |
Πλαίσιο |
Χαλύβδινο συγκολλητό
|
Χαλύβδινο συγκολλητό
|
Ανάρτηση εμπρός |
Yδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρομής 67 mm |
Yδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρομής 67 mm, διπλής ενέργειας |
Ανάρτηση πίσω |
Aιωρούμενος βραχίονας με μονό υδραυλικό αμορτισέρ διπλής ενέργειας,
ρυθμιζόμενης προφόρτισης 5 θέσεων, διαδρομή αμορτισέρ 74 mm |
Aιωρούμενος βραχίονας με μονό υδραυλικό αμορτισέρ διπλής ενέργειας
διαδρομή 67 mm |
Φρένο εμπρός |
Υδραυλικό δισκόφρενο 240mm 2 παράλληλων εμβόλων Φ 25,4 mm |
Υδραυλικό δισκόφρενο 240mm 2 παράλληλων εμβόλων Φ 25,4 mm |
Φρένο πίσω |
Ταμπούρο 140mm |
Ταμπούρο 140mm |
Τροχός εμπρός |
κράματος αλουμινίου 2.15" x 16" |
κράματος αλουμινίου 2.15" x 16" |
Τροχός πίσω |
κράματος αλουμινίου 2.50" x 14" |
κράματος αλουμινίου 2.50" x 14" |
Ελαστικό εμπρός |
Χωρίς αεροθάλαμο 90/80-16" |
Χωρίς αεροθάλαμο 90/80-16'' |
Ελαστικό πίσω |
Χωρίς αεροθάλαμο 100/80-14" |
Χωρίς αεροθάλαμο 100/80-14'' |
Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο |
1945/690/1340 mm |
1945/690/1370 mm |
Βάρος κενό |
116 kg |
106 kg |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ |
6 lt |
6 lt |
Μέγιστη ταχύτητα |
98 (91) km/h |
45 km/h |
Σχέση ισχύς/βάρος (kW/kg) |
0.07 (0.06) |
0.02 |
Εκπομπές καυσαερίων |
Euro III |
Euro IΙΙ |
|
|
|
|
|
|
πλευρικός ορθοστάτης |
ΌΧΙ |
ΌΧΙ |
κεντρικός ορθοστάτης |
ΝΑΙ |
ΝΑΙ |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr