net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Oλοκαίνουργιοι οι κινητήρες iGET και τα συστήματα μετάδοσης, προκειμένου να εξασφαλιστούν: Οικονομία, δυναμική απόδοση, απροβλημάτιστη και χωρίς κραδασμούς λειτουργία.

iGET - Ολοκαίνουργιοι κινητήρες

Η νέα γενιά κινητήρων iGET της Piaggio στην αερόψυκτη έκδοσή τους παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο νέο Liberty. Πρόκειται για κινητήρες που προσφέρουν τεχνολογία αιχμής σε ό,τι αφορά την κατηγορία τους.

Η νέα μονάδα ισχύος iGet της Piaggio είναι αποτέλεσμα μιας σχεδιαστικής φιλοσοφίας που θέτει ως πρωταρχικό στόχο τα νέα και περισσότερο εξελιγμένα επίπεδα ποιότητας και αξιοπιστίας σε συνδυασμό με χαμηλότερους ρύπους και κατανάλωση. Κάθε πτυχή αυτού του σχεδιασμού στοχεύει στην αύξηση της αποδοτικότητας κάθε μεμονωμένου εξαρτήματος με σκοπό τη μεγιστοποίηση της απόδοσης.
 
Περισσότερο από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα έχουν ήδη οδηγηθεί κατά τη φάση δοκιμών των πρώτων κινητήρων iGet της Piaggio καταδεικνύοντας την έμφαση που δίδεται στην ποιότητα και την αξιοπιστία σε ό,τι αφορά την εξελικτική διαδικασία των νέων κινητήρων iGet οι οποίοι, χάρη στη σπονδυλωτή δομή του σχεδιασμού τους, μπορούν να διατεθούν σε υγρόψυκτη ή αερόψυκτη έκδοση με σύστημα χρονισμού 3 ή 4 βαλβίδων.

Το νέο Liberty προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις κινητήρα -50,125 και 150κ.εκ.– ώστε να καλύψει κάθε ανάγκη μετακίνησης, με εξαιρετικές αποδόσεις του κινητήρα στην κατηγορία του, με ποιότητα και αξιοπιστία των συστημάτων ισχύος, με χαμηλό λειτουργικό κόστος και λιγότερους ρύπους, καθώς και μείωση των μηχανικών θορύβων.

Όλοι οι κινητήρες του Liberty είναι υπερσύγχρονοι, τετράχρονοι και αερόψυκτοι με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Κάθε παραμικρή λεπτομέρεια, από την εξάτμιση έως τον εσωτερικό σχεδιασμό του καλύμματος της μετάδοσης, μέχρι το νέο φίλτρο αέρα, έχει ανασχεδιαστεί ώστε να προσφέρει πιο άνετη και πιο ομαλή οδήγηση με λιγότερους θορύβους.

Ο τετράχρονος κινητήρας των 50κ.εκ. με το ολοκαίνουργιο θερμικό μέρος αποτελεί πραγματικό κόσμημα. Το χαρακτηριστικό που διακρίνει τη γενιά κινητήρων iGet είναι το σύστημα χρονισμού 3 βαλβίδων. Η νέα έκδοση των 50 cc είναι αποτέλεσμα ενός νέου σχεδιασμού που στοχεύει στη μεγιστοποίηση της ποιότητας, της αξιοπιστίας και στην εξαιρετική μείωση της κατανάλωσης και των ρυπογόνων εκπομπών.

Αποτελεί το ιδανικό σύστημα κίνησης για τους αρχάριους οδηγούς και ο αναβάτης θα εκτιμήσει ιδιαίτερα τα απίθανα χαρακτηριστικά του μοντέλου σε συνδυασμό με την αισθητή μείωση του λειτουργικού κόστους χάρη στην κατανάλωση καυσίμου η οποία περιορίζεται στα 58 χλμ/ λίτρο με σταθερή ταχύτητα τα 40 χιλιόμετρα ανά ώρα.

 Σε ό,τι αφορά τον σεβασμό στο περιβάλλον σε σχέση με τη μετακίνηση στην πόλη που είναι ο συνήθης χώρος «δράσης» του νέου Liberty, ο νέος κινητήρας διατηρεί σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα τους μηχανικούς θορύβους χάρη στην εξέλιξη των νέων ρυθμίσεων του κιβωτίου ταχυτήτων οι οποίες επιτρέπουν στον μονοκύλινδρο κινητήρα να αποδίδει ταχύτερα ενώ παράλληλα να παραμένει «υπάκουο», με χαμηλότερο αριθμό στροφών ανά λεπτό κατά μέσο όρο συγκριτικά με τους κινητήρες της προηγούμενης γενιάς. Ως αποτέλεσμα, μειώνονται οι μηχανικοί θόρυβοι, καθώς και η κατανάλωση καυσίμου.

Χαρακτηριστικό των κινητήρων 50, 125 και 150κ.εκ. που εξοπλίζουν το νέο Liberty είναι το νέο σύστημα ψεκασμού με βελτιωμένη αποδοτικότητα και κορυφαίες επιδόσεις τόσο σε ιπποδύναμη όσο και σε ροπή, διευκολύνοντας την επιτάχυνση από χαμηλές στροφές ανά λεπτό, γεγονός που εξασφαλίζει νέες δυνατότητες ως προς την ταχύτητα και την ανταπόκριση στις καθημερινές αστικές μετακινήσεις που χαρακτηρίζονται από συχνές στάσεις (Stop & Go).

Το σύστημα ψεκασμού με μπεκ 8 οπών ψεκάζει το καύσιμο με πολύ λεπτή διασπορά για βέλτιστη καύση. Ειδικότερα, ο νέος κινητήρας των 125κ.εκ. της Piaggio έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη κατά 10% και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 16% σε σύγκριση με τον παλιό κινητήρα των Liberty.

Η έκδοση των 150κ.εκ. ξεχωρίζει για της κορυφαίες επιδόσεις της καθιστώντας το σκούτερ πιο ευχάριστο στην οδήγηση σε οποιεσδήποτε συνθήκες: Με απόδοση 9,6 kW στις 7.750 σ.α.λ. και ροπή 13 Nm στις 6.500 σ.α.λ., εξασφαλίζεται υψηλή ροπή σε όλες τις στροφές, ενώ παράλληλα η κατανάλωση καυσίμου διατηρείται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, με 57 χλμ./ λίτρο με σταθερή ταχύτητα τα 40 χλμ./ ώρα.

Οι κινητήρες 125 και 150 cc iGet της Piaggio είναι μονοκύλινδροι και ολοκαίνουργιοι τόσο σε μηχανικά μέρη όσο και σε ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Ορισμένα από τα ολοκαίνουργια μέρη που αξίζει να αναφερθούν είναι τα εξής:

- Ο στροφαλοφόρος άξονας, με 24% αυξημένη αδράνεια συγκριτικά με τον προηγούμενο κινητήρα για δραστική μείωση των κραδασμών και βελτίωση της ευστροφίας. 
- Η νέα μίζα που είναι 70% πιο αθόρυβη. 
- Το κάλυμμα της μετάδοσης για την περαιτέρω μείωση του θορύβου και την αύξηση της ακαμψίας.
- Το χάρτινο -όπως στα αυτοκίνητα- φίλτρο αέρα το οποίο βελτιώνει τη διαδικασία του φιλτραρίσματος μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο τον θόρυβο της εισαγωγής αέρα.
- Ο αισθητήρας βαρομετρικής πίεσης, για συνεχή βελτιστοποίηση της καύσης.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη νέα μετάδοση του σκούτερ η οποία σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με στόχο τη μεγιστοποίηση της οδηγικής ευχαρίστησης. Ειδικότερα, στο επίκεντρο της προσοχής βρέθηκε η διαχείριση της ισχύος τόσο σε φάσεις ήπιας επιτάχυνσης όσο και σε συνθήκες με συχνές στάσεις και εκκινήσεις (Stop & Go) οι οποίες αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα οδήγησης σε μεγαλουπόλεις και μποτιλιαρίσματα.

Το αποτέλεσμα από πλευράς αναβάτη είναι η άνετη και εύκολη οδήγηση η οποία σε συνδυασμό με την αυξημένη ισχύ του κινητήρα προσφέρει μια ευχάριστη και ομαλή εμπειρία χωρίς κραδασμούς.

Η εξάτμιση είναι επίσης ολοκαίνουργια. Η νέα μονάδα μειώνει τους θορύβους του κινητήρα εξασφαλίζοντας έναν πιο ευχάριστο και μεστό ήχο. Επιπλέον, ο νέος αλουμινένιος βραχίονας που συνδέει το σύστημα εξάτμισης με τον κινητήρα, αυξάνει την ακαμψία ολοκλήρου του συστήματος.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ