net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Tο ABS αποτελεί standard εξοπλισμό στις εκδόσεις 125 και 150 του Liberty.

Νέο πλαίσιο, νέα σχεδίαση και ABS

Άψογος χειρισμός που προσφέρει την απόλυτη εμπειρία στην εύκολη οδήγηση, κανένας συμβιβασμός σε ό,τι αφορά τη σταθερότητα του οχήματος ακόμη και στις πιο υψηλές ταχύτητες για αδιαμφισβήτητη ασφάλεια: βάσει αυτών των κατευθυντήριων γραμμών, η Piaggio εμπνεύστηκε τον σχεδιασμό του νέου πλαισίου του Liberty, τη νέα γεωμετρία πιρουνιού, την εφαρμογή νέου μπροστινού τροχού, ο οποίος διατίθεται πλέον σε διάμετρο 16 ιντσών, και παράλληλα την επιλογή των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν για το πλαίσιο, καθώς και τα εξαρτήματα που προσφέρουν τη μέγιστη δυνατή ποιότητα.

Το πλαίσιο του Liberty της Piaggio είναι ολοκαίνουργιο. Πρόκειται για μια ενιαία ενισχυμένη δομή στήριξης από ατσάλινους σωλήνες με ατσάλινα ελάσματα. Η  στρεπτική ακαμψία έχει βελτιωθεί κατά 15% ενώ αυξημένη κατά 17% είναι και η ακαμψία κατά τον διαμήκη άξονα, προσφέροντας βελτίωση στον χειρισμό και μεγαλύτερη σταθερότητα στην οδήγηση, όπως θα άρμοζε άλλωστε σε ένα όχημα της κατηγορίας του, δημιουργώντας στον αναβάτη την αίσθηση του απόλυτου ελέγχου του οχήματος. 

Στο μπροστινό τμήμα, το νέο Liberty διαθέτει υδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι με ανασχεδιασμένη γεωμετρία, ενώ ένας διπλός βραχίονας συνδέει το κάρτερ του κινητήρα με το πίσω μέρος του πλαισίου, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη απόσβεση των εναλλασσόμενων δυνάμεων του κινητήρα.

Το μονό αμορτισέρ διπλής ενέργειας με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου επιτρέπει στο Liberty να προσαρμόζεται απόλυτα στο βάρος του οδηγού με ή χωρίς συνεπιβάτη.

Το νέο Liberty πάντα κατείχε ηγετική θέση στην κατηγορία οχημάτων με μεγάλους τροχούς. Πιστό στη φιλοσοφία του να είναι ελαφρύ και ευέλικτο, παραμένοντας ωστόσο σταθερό και ασφαλές χάρη στους μεγάλους τροχούς, το Liberty συνεχίζει προς αυτήν την κατεύθυνση και αυξάνει τη διάμετρο του μπροστινού τροχού σε 16 ίντσες από 15 που διέθετε η προηγούμενη έκδοση, εξασφαλίζοντας κατά αυτόν τον τρόπο ακόμη μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλότερες ταχύτητες. Διαθέτει ακτινωτές ζάντες με 7 μπράτσα από κράμα αλουμινίου οι οποίες ξεχωρίζουν για το ελκυστικό τους σχέδιο στο κέντρο.

Το φαρδύ ελαστικό διαστάσεων 100/80 που περιβάλλει την πίσω ζάντα των 14 ιντσών εξασφαλίζει σταθερότητα και πρόσφυση χωρίς όμως να διακυβεύεται η θρυλική ευελιξία του Liberty της Piaggio.

Το σύστημα ABS που εξοπλίζει τις εκδόσεις 125 και 150κ.εκ. του Liberty αναπτύχθηκε από την Piaggio σε συνεργασία με την Bosch, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή εξαρτημάτων οχημάτων στον κόσμο. Το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου πέδησης αποτρέπει το μπλοκάρισμα του μπροστινού τροχού σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος ή ολισθηρών επιφανειών συμβάλλοντας κατά αυτόν τον τρόπο στην ενεργητική ασφάλεια του οχήματος.

Το σύστημα πέδησης, ακόμα και στην έκδοση των 50κ.εκ., διατίθεται με μπροστινό δισκόφρενο 240 χλστ. με δαγκάνα Nissin και ένα αξιόπιστο και ανθεκτικό πίσω τάμπουρο 140 χλστ.

Σε ό,τι αφορά την ασφάλεια, τίποτα δεν έχει αφεθεί στην τύχη: το νέο Liberty της Piaggio διαθέτει υψηλής ποιότητας εξαρτήματα, όπως η διπλή ντίζα γκαζιού που διασφαλίζει σε κάθε περίπτωση το μηχανικό κλείσιμο του σώματος πεταλούδας και ο αισθητήρας πτώσης που σβήνει αμέσως τον κινητήρα σε περίπτωση πτώσης και αποτρέπει την οδήγηση σε περίπτωση που το πλαϊνό σταντ βρίσκεται κάτω.

Στην οδήγηση, είναι σημαντικό το να μπορεί κανείς όχι μόνο να έχει καλό οπτικό πεδίο αλλά να γίνεται εξίσου αντιληπτός και από τα άλλα οχήματα. Με τα νέα μπροστινά φώτα LED τα οποία καθιστούν το σκούτερ ιδιαιτέρως ορατό κατά την ημέρα αλλά και την νύχτα, το νέο Liberty της Piaggio εγγυάται τη συμβολή της στην ενεργητική ασφάλεια.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ