Αυτό είναι το νέο Bajaj Chetak

Αυτό είναι το νέο Bajaj Chetak

Νέο Bajaj «Chetak»: H επίσημη παρουσίαση

Με νέο ηλεκτρικό μοντέλο scooter και την προώθηση της Chetak ως ξεχωριστής μάρκας, η Bajaj θέλει να μπει δυναμικά στον τομέα της μελλοντικής αστικής μετακίνησης. Δείτε περισσότερα.

Η Bajaj προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση του μοντέλου «Chetak», το οποίο έρχεται ως ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο scooter και ως μια νέα «ξεχωριστή» μάρκα. Η Bajaj αναφέρει ότι το νέο μοντέλο συνδέει το παρόν με το μέλλον, αφού αποτελεί την σύνδεση ενός ιστορικού ονόματος για την Ινδική αγορά με τις τάσεις του μέλλοντος, όπως είναι η ηλεκτροκίνηση.

Η σχεδίαση του Chetak χαρακτηρίζεται από ξεκάθαρα ευρωπαϊκό αέρα, κάνοντας σαφείς τις εμπνεύσεις της Bajaj από την Vespa. Το μοντέλο φέρει φινετσάτες λεπτομέρειες που τις συνδυάζει με μοντέρνα στοιχεία, όπως τα φωτιστικά σώματα LED, τα LED φλας, το φωτιζόμενο λογότυπο και τα φώτα ημέρας DRL. Στην θέση οδήγησης, συναντάται μια οθόνη ενδείξεων TFT. Ακόμα, και τα πίσω φανάρια είναι τεχνολογίας LED.

Το Chetak είναι, σύμφωνα με την Bajaj, κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ατσάλι, κάτι που αποσκοπεί στην αίσθηση ποιότητας και την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Ακόμα, η εταιρεία ανακοινώνει ότι το Chetak θα έχει μηδενικές απαιτήσεις συντήρησης από τον χρήστη του, για μια ευκολότερη και πιο ξέγνοιαστη εμπειρία. Μάλιστα, η Bajaj δηλώνει συγκεκριμένα ότι οι αλγόριθμοι της ECU του μοντέλου έχουν γραφτεί, με τρόπο ώστε οι καταπονήσεις στα μηχανικά και ηλεκτρικοχημικά μέρη του Chetak να είναι οι ελάχιστες δυνατές, κατά την χρήση.



Το Chetak φέρει επίσης σύστημα διασύνδεσης με smartphone, μέσα από το οποίο ο αναβάτης μπορεί να καταχωρήσει δεδομένα διαδρομών και κατάστασης του οχήματος , αλλά και προβολή-αποθήκευση πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο. Ακόμα, το σύστημα προσφέρει δυνατότητα χειρισμού μουσικής και τηλεφώνου, αλλά και αντικλεπτικού κλειδώματος του Chetak. 

Η μπαταρία του Chetak μπορεί να φορτιστεί από μια τυπική πρίζα σπιτιού, μέσω ενός ηλεκτρονικού ελεγκτή φόρτισης ενσωματωμένου στο μοντέλο. Η αυτονομία που η Chetak δηλώνει ανέρχεται στα 100 χιλιόμετρα (στην Eco χαρτογράφηση), ενώ στην Sport μειώνεται ελαφρώς στα 80 χιλιόμετρα. Ο ηλεκτροκινητήρας –για τον οποίο δεν ανακοινώνεται ισχύς- λειτουργεί ως σύστημα ανάκτησης ενέργειας, στην πέδηση, επιστρέφοντας ρεύμα στην μπαταρία όταν η ταχύτητα του μοντέλου μειώνεται.

Στις αναρτήσεις, το Chetak χρησιμοποιεί σύστημα οδηγούντα βραχίονα με αμορτισέρ εμπρός, ενώ πίσω χρησιμοποιείται μονό αμορτισέρ. Στα φρένα, συναντάμε δίσκο εμπρός και ταμπούρο πίσω, με σύστημα CBS να τα συνδέει. Περισσότερες πληροφορίες δεν έκαναν ακόμα την εμφάνισή τους, ούτε όσον αφορά την πιθανή διάθεση του Chetak και από… τα μέρη μας. Περιμένουμε περισσότερα.