Στρώθηκε εκ νέου η πίστα στη Sepang της Μαλαισίας, με ανανέωση στις γωνίες των στροφών και στα Kerb και οι δοκιμαστές τριών ομάδων Moto GP θα την επισκεφθούν για πρώτη φορά στις 8 και 9 Ιουλίου.
Μετά από τις επίσημες δοκιμές των Moto GP τον Φεβρουάριο, η πίστα της Sepang στη Μαλαισία υπέστη εξολοκλήρου νέα ασφαλτόστρωση, αλλά και αρκετές αλλαγές στα kerb και τις στροφές.
Συγκεκριμένα, 13 στροφές της πίστας υπέστησαν αλλαγές στο camber και στη χάραξή τους, οι περιοχές διαφυγής επανασχεδιάστηκαν, ενώ η στροφή 15, που είναι και η τελευταία φουρκέτα της διαδρομής, είναι εντελώς νέα και έχει αποκτήσει αρκετή «αρνητική» κλίση!
Η αλλαγή της στροφής 15 έχει σκοπό να αποφύγει την συγκέντρωση νερού στην είσοδο και την έξοδο της στροφής, ενώ ταυτόχρονα αλλάζει εντελώς την γραμμή των αγωνιζόμενων σε εκείνο το σημείο. Με την νέα κλίση της στροφής, οι αναβάτες θα πρέπει να «μπουν» αργότερα και πιο «βαθιά» στη στροφή, αντί να την εκτελέσουν κλειστά και κοντά στο εσωτερικό kerb, όπως γινόταν μέχρι σήμερα.
Τέλος, η νέα χάραξη σημαίνει ότι οι αναβάτες θα έχουν μικρότερη ταχύτητα, στο τέλος της ευθείας που ακολουθεί την 15, κάτι το οποίο έγινε και για λόγους ασφαλείας, αφού ο χώρος διαφυγής μετά την ευθεία και πριν τη στροφή 1 δεν μπορεί να γίνει μεγαλύτερος.
Στις 8 και 9 Ιουλίου, οι δοκιμαστικές ομάδες της Honda, Yamaha και Ducati θα επισκεφτούν την πίστα, με σκοπό την συλλογή δεδομένων για την Michelin, αρκετά πριν τον αγώνα που θα πραγματοποιηθεί εκεί τον Οκτώβριο. Αυτή θα είναι και η πρώτη επαφή των μοτοσυκλετών του Moto GP με τα νεα χαρακτηριστικά της πίστας. Περιμένουμε να δούμε και το πώς η νέα χάραξη θα επηρεάσει τον αγώνα!