Νέα Indian Challenger 2020

Νέα Indian Challenger 2020

Νέα Indian Challenger 2020

Νέα Indian Challenger 2020

Νέα Indian Challenger 2020

Νέα Indian Challenger 2020

Νέα Indian Challenger 2020

Νέα Indian Challenger 2020

Νέα Indian Challenger 2020

Νέα Indian Challenger 2020

Νέα Indian Challenger 2020

H νέα υπερπολυτελής τουριστική Indian Challenger παρουσιάστηκε και επίσημα και είναι έτοιμη να κυκλοφορήσει στις αγορές. Δείτε όλα όσα θέλετε να ξέρετε.

Η Indian προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη της Challenger, μετά από μήνες επι μηνών που σταδιακά, οι πληροφορίες αποκαλύπτονταν με το σταγονόμετρο. Η νέα, επιβλητική τουριστική μοτοσυκλέτα είναι πλέον γεγονός, λίγες μέρες πριν το ντεμπούτο της στην EICMA.

Στην καρδιά της Challenger χτυπά ένας ολοκαίνουργιος κινητήρας από την Indian: Είναι υγρόψυκτος, δικύλινδρος V με 4βάλβιδες κεφαλές, που αποδίδει 122 ίππους και 18 kgm ροπής στις 3.800 στροφές. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο σε χωρητικότητα, κινητήρα που έχει κατασκευάσει η Indian στην ιστορία της. Ο κινητήρας έχει σύστημα ελέγχου με 3 power modes (Rain, Standard, Sport) και φέρει κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Στο εσωτερικό του κινητήρα χρησιμοποιούνται υδραυλικά ωστήρια στις βαλβίδες και υδραυλικοί τεντωτήρες για τις αλυσίδες των εκκεντροφόρων, με αποτέλεσμα τις μικρότερες απαιτήσεις σε συντήρηση.

Το πλαίσιο της νέας Challenger είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο, ενώ στις αναρτήσεις χρησιμοποιείται ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω. Οι διαδρομές των αναρτήσεων ανέρχονται στα 130 και 114 χιλιοστά, εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Τα φρένα προέρχονται από την Brembo, με 2 δίσκους 330 και έναν 298 χιλιοστών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, που συνεργάζονται με 4πίστονες και 2πίστονη δαγκάνα. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 361 κιλά.

Στο «κόκπιτ» του αναβάτη, δεσπόζει μια οθόνη αφής 7 ιντσών, μέσα από την οποία ο αναβάτης χειρίζεται τα διάφορα συστήματα της μοτοσυκλέτας, όπως τα riding modes και τις απεικονίσεις- ενδείξεις της οθόνης. Φυσικά, το σύστημα προβλέπει διασύνδεση με smartphone με την τεχνολογία Bluetooth και απεικόνιση πλοήγησης, ενώ πάνω από την οθόνη, δύο αναλογικά όργανα απεικονίζουν στροφές κινητήρα και ταχύτητα. Στον εξοπλισμό της Challenger περιλαμβάνονται επίσης cruise control, ανάφλεξη χωρίς κλειδί, ρυθμιζόμενους αεραγωγούς, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και φωτισμό LED.

Στα συστήματα ασφαλείας, το Challenger εξοπλίζεται με το δικό του Cornering ABS, το οποίο έχει την ονομασία «Smart Lean Technology» από την Indian. Η μοτοσυκλέτα φέρει αισθητήρα IMU και εξοπλίζεται επίσης με traction control και έλεγχο φρένου κινητήρα.

Η μοτοσυκλέτα θα γίνει διαθέσιμη από την άνοιξη του 2020, ενώ θα προσφέρεται σε 3 εκδόσεις: «απλή» έκδοση, Limited και Dark Horse. Περισσότερες πληροφορίες για την δική μας αγορά αναμένονται.