Daytona 310T1

Daytona 310R1

Daytona 310T1

Daytona 310T1

Daytona 310T1

Daytona 310T1

Daytona 310R1

Daytona 310R1

Daytona 310R1

Η TFT οθόνη που θα εξοπλίζει τα νέα 310T1 και 310R1

Νέα Daytona 310T1 - 310R1

Παρουσιάστηκαν τα νέα Daytona 310T1 και 310R1 τα οποία έχουν πλέον οθόνη TFT και μονόμπρατσο ψαλίδι! Δείτε όλα όσα θέλετε να ξέρετε και ποια είναι η τιμή τους.

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

Η Daytona προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη των νέων 310T1 και 310R1. Βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο δύο πετυχημένες μοτοσυκλέτες, η Daytona πραγματοποιεί καίριες εξοπλιστικές αλλαγές και ρίχνει τα δύο μοντέλα στην μάχη της απαιτητικής ελληνικής αγοράς.

Τα 310T1 και 310R1 εξοπλίζονται πλέον με μονόμπρατσο ψαλίδι, το οποίο κατασκευάζεται από αλουμίνιο και σύμφωνα με την Daytona, επιτυγχάνει μείωση του βάρους και αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας, προσφέροντας παράλληλα εύκολη και γρήγορη αφαίρεση του τροχού. Η νέα πίσω ζάντα έχει εντυπωσιακή σχεδίαση 5 διπλών ακτινών.

Παράλληλα, τα δύο μοντέλα αποκτούν μια νέα οθόνη TFT για την απεικόνιση των ενδείξεων, παρόμοια με αυτή που είχαμε δει για πρώτη φορά στο Daytona V310. Η νέα οθόνη είναι έγχρωμη και μπορεί να ρυθμιστεί σε 4 διαφορετικές απεικονίσεις ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη, ενώ η φωτεινότητα της ρυθμίζεται αυτόματα με βάση τον φωτισμό του περιβάλλοντος.



Τόσο η 310T1 όσο και η 310R1 εξοπλίζονται με σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, το οποίο λειτουργεί με ασύρματο πομπό και επιτρέπει στον αναβάτη να εκκινήσει, μόνο με την χρήση ενός πλήκτρου. Παράλληλα, και τα δύο μοντέλα προσφέρουν διπλή θύρα παροχής ρεύματος USB, για την φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών ή την τροφοδοσία τους.

Το 310R1 εξοπλίζεται με αναβαθμισμένα φρένα και μεγαλύτερους δίσκους (διαμέτρου 300 και 230 χιλιοστών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα) με το σύστημα ABS 9.1 της Bosch φυσικά στον βασικό εξοπλισμό. Το 310T1 φέρει ζελατίνα ρυθμιζόμενη ηλεκτρονικά.

Ο κινητήρας και στις δύο περιπτώσεις παραμένει ο γνωστός μονοκύλινδρος των 312 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 35,4 ίππους και 3,1 kgm ροπής, ενώ φέρει και συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης.

Οι τιμές των νέων μοντέλων είναι ως εξής: Για το 310T1, η τιμή είναι 4.495 ευρώ, ενώ για το 310R1 φτάνει τα 3.995 ευρώ.